Ertesi sabah dokuzda kahvaltı tepsisiyle odadaydım.İçeri girdiğimde oda sessizdi.Uyuyordur diye yatak odasına geçmedim ve mutfağı toparladım.Mutfak tezgahında bulaşıklar yığılıydı ve de kadehler.Arkadaşlarıyla içmiş olmalı diye düşündüm.Ama kadehin birinde koyu pembe ruj lekesi vardı.Olduğum yerde kadehe bakakaldım.Yatak odasına doğru sessizce ilerlemeye başladım.Koridorda ilerlerken düşünceler beynimi kemiriyordu.Allahım nolur görmek istemeyeceğim hiçbir şey görmeyeyim,diye dua ettim ve odanın kapısını hafif araladım.Boğazımda düğüm oluşmuştu.Gözlerim yanıyordu ve sürekli kırpıştırıyordum.Serdar ve yanında sarışın bir kadın yarı çıplak yatıyordu.Kadın yüzüstü yatmıştı ve üzerinde çarşaf örtülüydü.Serdar'da kapıya dönük yatıyordu ve üzeri açıktı.Hızla geri adım attım ve sessizce odadan çıktım.Asansöre bindim .Ağlamayacağım tabiî ki...Serdar kim ki,sevgilin değil kocan değil.İstediğini yapar.Kadınlarla yatar kalkar.Umurumda değilsin ki diyordum ama gözlerim çoktan dolmaya başlamıştı.Bir gün önce bana sarılıp uyuyan adam,başka bir kadınla geçirmişti geceyi.Kendi ağzıyla diyordu Yağmur,berbat bir adam olduğunu.Bu adam sevemeyecek kadar yüreksiz ve zavallı.Aradığı sadece ten,kalp değil.Artık umurumda dahi değilsin ve bundan sonra her şey farklı olacak...
O gün odaya bir daha geri dönmek istemedim ama böyle bir lüksüm yoktu.Saat üç gibi kendimi toparlayıp asansöre bindim.Kendini bir şey sanmasına izin vermeyecektim.Bu yüzden görmüş ama umursamamış gibi yapacaktım.Odaya girdim.Koltukta oturmuş bir şeyler zıkkımlanıyordu!!!
'Serdar bey afedersiniz, sabah geldim ama uyuyordunuz.Rahatsız etmek istemedim.' dedim.Suratıma bakıyordu ama ben ona bakmadan konuşmuştum.
'Yağmur,dün akşam neden gittin?Neden uyandığımda yanımda değildin?Kötü şeyler yaşıyorum.Beni sevmeyen insanlarla yaşıyorum ve sana ihtiyacım var dedim ama sen yanımda durmak yerine kaçıyorsun.'dedi.Aptal herif...Yanında olması gereken kadınlar yanında zaten!!!
'Ben sizin hizmetlinizim,bakıcınız değil!!!Nerede olmam gerekiyorsa oradayım.'dedim sertçe.Ayağa fırladı yine öfkeyle ve koluma yapıştı.Tüm gücüyle kolumu sıkıyordu ve gözlerime öfkeyle bakıyordu.
'Sende herkes gibisin,farklısın zannetmiştim ama değilsin işte,tüm o lanet kadınlardansın.'dedi bağırarak ve nefesi yüzüme dağıldı.Gözleri kızgın bir kurt gibi bakıyordu.
'Kolumu acıtıyorsunuz,bırakın beni.'dedim ve ittim onu.Canım acıyordu ama öfkeyle bana bakıyordu.Kolumu bırakmak yerine daha da sıktı.
'Canım acıyor bırak beni!!'dedim son gücümle ve sonunda bırakmıştı.Kolum morarmaya başlıyordu yavaştan.Aptal herif,hayvan!!!Canımın acısıyla kıvrandım o bana bakarken ve koşarak çıktım.Arkamdan gürültülü bir ses duydum yine.Bu sefer nereye yumruk atmıştı acaba,öküz herif!!!.Bu sefer umursamayacaktım çünkü benim canım daha çok yanıyordu.Kolum ve daha çok kalbim... :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ TEN TEK BEDEN
RomanceBir yanda kadınlardan nefret eden ve cinsellikten başka bir şey düşünmeyen bir adam,diğer yandan kalbi yaralarla dolu ve duygusal bir genç kız...Yağmur yağmaya başladığında toprak asla reddedemeyecek. DİKKAT!!!Bu hikaye aşırı aşk içerir. +18. Arkada...