Öncelikle herkeslere merhabalar. Geçen gün çok fazla 'arkadaşlar' kelimesini kullandığımı fark ettim, bir dostum sayesinde. WhatsApp grubuna attığım seslerin yarısından çoğuna 'arkadaşlar' diye giriş yapıyormuşum. Benim manyak "dostum"da bunların hepsini yıldızlamış. Sonra peş peşe attı gruba. Dinledim ama dinlemez olsaydım. Kulağım, ayıptır söylemesi s*kildi! Bundan sonra arkadaşlar kelimesini kullanmamaya çalışacağım. Hadi bakalım nereye kadar devam edebileceğim (fic dışı bu arada! Yani bu kısma, panoya vs yazdığım yazılarda falan)
Bölümü ne zaman bitirip atacağım acaba?¿ BUNDAN SONRASI ALLAHÜ TEÆLAYA EMANET HAYDİ BAKALIM <333
___________________________________________
İyi okumalar.
Sizi seviyorum <333
Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın lütfen ♥︎♥︎
(★★)
NE!
Kelimenin tam anlamıyla; ne? Nasıl? Ne zaman? Ve en önemlisi neden?
Kafamın içi allak bullak olmuştu. Düşüncelerim, ve düşüncelerimin başını çeken sorularım, dudaklarımdan firar etmek için hoyratça kapıları yumrukluyor, bir an önce hürriyetlerine kavuşmak istiyorlardı.
Ve ben kendimi daha fazla tutamıyordum. Fakat, bundan önce kesinleştirmem gereken bir şeyler vardı, zihnimde.
1-) Lee minho, Jeongine mesaj atmıştı (?) Hemde benim hakkımda¿
Hani şu, kaşar ekmek (!) olan Jeongin'den bahsediyorum. Benim arkadaşım olan! En güvendiğim insanlardan biri olan!
2-) Bu olay neredeyse 2-3 hafta önce olmuştu.
Çünkü; Jeongin, Minho'ya, "Jisung'u herkesin içinde öptükden sonra.." demişti. Yani bu da demek oluyor ki bu olay üzerinden 2-3 hafta geçmiş. Ve Jeongin beni bırak, çehrelerine yansıyan, şok olmuş ifadeden anladığım kadarıyla, Chan ve Felix'e de hiçbir şey söylememişti! Ama neden?
3-) Minho, neden benim öğrenmemi istemediği bir şeyi, Jeongin'in bize söyleme ihtimali olduğunu bile bile, yapmıştı.
Belki de tehdit etmiştir. Kim bilebilir?
Yinede, Jeongin'in bu olayı bizimle paylaşmasını beklerdim. Üstüne üstlük, benim ne kadar acı çektiğimi görüyordu...
Ancak ben bunu, isteyerek yapmadığına ve Minho'nun onu çok ağır bir şeyle tehdit ettiğine yormak istiyorum.
Hyunjin gözlerini sonuna kadar açmış, onları âdeta kuyularından dışarıya doğru çıkarmıştı.
Aynı şey yanımdaki iki arkadaşım için de geçerliydi. Sanki biraz daha zorlasalar, gözleri avuçlarına düşecekmiş gibi duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ya bırak ya bırak ya ☆ minsung ✓
FanfictionJisung: DİYORUM Kİ LEE MİNHO'NUN ÇIPLAK FOTOĞRAFLARINI İTİRAF SAYFASINDA PAYLAŞTIM. Jisung: Yanlışlıkla* Kaşarekmek: Ben senin beynine sokayım.