(3.6) Her Şeyi Berbat Etti(m) pt.1

6.2K 477 1.4K
                                    


AGAGAGGAGAGAGGAGAGAG

AGAGGAGAGAGAGAGGAGAGAGAGGAGAGAGAGAGGAGAGAGAGAGAGGAGAGA

İşte geldik. Smut. Bölüm. Geldik. Sonunda. Hani. Finally. Falan. Yani.

Aslında ben bölüm başında (m) diye belirtmeyi sevmem çünkü bazı "çok akıllı" varlıklar emeklerimizi hiçe sayıp sadece smut bölümü okuyorlar ve bu cidden sinir bozucu. Ama şimdi bu ilk kitabım falan ne bileyim insanlar daha beni tanımıyor dedim koyayım.

Diğer smutlara koymam ama haberiniz olsun. Hani sonra surprise bitch diye kalmayın.

Öyle işte.

Tamam.

Dur ayol unutmadan bir foto atayım da modumuz düzelsin

(Ulan bu sugar daddy değilde ben miyim?! Allah özene bezene yaratmış hele hele)

Bu Chanle, Hyunjin'i bir şeyler yaptırmazsam benim de içim rahat etmez.

Ama bu bölüm değil.

But... Yakında...

ÇOK YAKINDA NANNO SHOWDA!!

Ulan skzflix başlamadan benim Nanno Show bitecek he. Üzülürüm üzülürüm de ona üzülürüm.

Anyways guys ay lav yu veri maç öptüm geri kaç <777

————————————————————

İyi okumalar.

Sizi seviyorum <333

Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın lütfen ♥︎♥︎





(★★)






Her gece ağlayan bir beden, güneş ona hiç selam vermesin ister.

Çünkü bilir; sabah olduğunda yüzüne yerleştirmek zorunda, samimi bir tebessüm. Çıkmak zorunda, kendini iyi hissettiği yerden. Ve görmek zorunda nefret ettiklerini, onu sabahlatanları...

Gerçi, nedir ki ağlayarak sabahlamak, düşünmekten gözünü kapatamadığın gecelerin yanında.

Ben Han Jisung. Ve düşünmekten gözümü kırpamadığım gecelerin, ağlayarak, belki de hıçkırarak uykuya daldığım sabahların hakkını alacağım, bu gece.

Lee Minho, daha önce hiç görmediği bir yüzümü görecek. Ancak seveceğinden pek emin değilim...


ya bırak ya bırak ya ☆ minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin