(4.5) ULAN HAYAAATTTT!!

2.5K 299 559
                                    

Hepinize tekrardan merhabalar canlar 👋🏼

Buraya bazı yanlış anlaşılan durumları açıklamaya geldim. Bir önceki bölümde, bir kaç şey yanlış anlaşılmış ve bu yanlış anlaşılmadan ötürü tuhaf karşılanmış.

Gayet olabilecek bir durum pek tabii. Sonuçta, hiçbirimiz birbirimizin aklını okuyup, yorumlayamayız.

Sakın olaki burada size sitem ettiğimi VS düşünmeyin. Sadece, kafanızdaki bazı soru işaretlerine cevap vermek istedim.

Evet şimdi kısa ve öz bir biçimde anlatacağım. Madde madde ilerleyeceğiz:

1. Hayır, Minho Jisung'a taciz veya tecavüz gibi bir eylemde bulunmadı. Bölümde geçen bir çok durum zaten Jisung'un da isteği üzerine gerçekleşti.

2. Minho, Jisung uyurken ona tecavüz etmedi veyahut onunla birlikte olmadı. Zaten bölümü dikkatli okursanız, Jisung uyandıktan sonda kıyafetlerinin üzerinde olduğunu ve Minho'nun baş ucunda onun saçlarını okşadığını görüyorsunuz.

Özellikle ben bu tür konularda çok hassas bir insanım ve tecavüz veya taciz ficlerimde kullanacağım son şey bile olamaz!

3. Bölümde Jisung, ellerinin bağlanmasının hoşuna gittini açıkça belirtiyor. Bundan önceki bölümlerde de minik minik Jisung'un bdsm ye ilgisi olduğundan bahsediliyordu. Hatta ve hatta Peter'ın, Minho'yla birlikte olduğu gün kullandığı eşyaların hepsi Jisung'a aitti. Yani Jisung bu tarz bdsm içerikli birlikteliklerden zevk alıyor. Ve partnerinin ona bu şekilde davranması, onun için sorun teşkil etmiyor. Karşılıklı bir haz alma durumu var ortada.

4. Minho'nun Peter'ı bayılttıktan sonra tekrar (Jisung geri geldiğinde) bayıltma sebebi (gazlı bez ile) ise, ilk bayılttığında ellerini bağlamamış olması ve ardından Jisung uyandıktan sonra, onu Peter sanarak kendisine bir zarar vermemesi için tekrar bayıltıp bu sefer önlem olarak ellerini bağlamış olmasıydı. Yani Jisung ilk uyandığında elleri bağlı değildi. Minho, bunu bir önlem almak için yaptı.

5. Sırf böyle bir yanlış anlaşılma olmasın diye smut bölümü özellikle Jisung'un bakış açısından yazmak istedim ki onun bu birliktelikten hoşnut olmadığını vs düşünmeyin diye.

Ancak yine de yanlış anlaşılmalar olmuş. Dediğim gibi bunun bir önemi yok. Tabi ki de yanlış anlaşılmalar olabilir. Sadece bunları sorarak ve birlikte ufak bir münakaşa yaparak sorularimızın cevabını almayı tercih ederdim.

Lütfen bir daha böyle bir şey olduğunda -herhangi bir kafa karışıklığı gibi- direkt olarak gelip bana sorun.

Buraya daha fazla şey yazmak isterdim ama bölümde her şeyi açıklığa kavuşturacağım. Lütfen dikkatli okuyun ve kafanızdaki soruların çözüldüğüne emin olun.

Kafanıza takılan bir şey olduğu anda da sormaktan çekinmeyin.

Sizi seviyorum aşkperipellalarım ^3^ Tekrar söylüyorum bu yazımı sakın size karşı bir sitem olarak algılamayın, sadece olaya bir açıklık getirmek istedim.

Sizi çok seviyor ve çokça öpüyorum ^3^

Sevgiyle kalın; huzurla kalın; güzel karmalarla kalın...

Anyways guys ay lav yu veri maç öptüm geri kaç <888

————————————————————

İyi okumalar.

Sizi seviyorum <333

Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın lütfen ♥︎♥︎





ya bırak ya bırak ya ☆ minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin