(4.4) Sevgili(m)i Bana Geri Ver!

4.9K 435 1.3K
                                    


⚠️⚠️

Oy sınırı: 177

⚠️⚠️

!!Bölüm BDSM ve rahatsız edebilecek içeriğe sahiptir. Bölümü okumak tamamen okuyucunun hür iradesine bağlıdır!!

⚠️⚠️

Smut bölüm müdür nedir aaa aaa aaa
Evet ablalar geldik o bölüme
Artık Minho abimiz de Peter'ı öğrendiğine göreee
Bakalım kimi seçecek...
Dıp dıp dip dıp dıp dup

Çok uzaktmadan -zaten bölüm sonunda yazarım kafamdakileri- bölüme geçelimmm~

Anyways guys ay lav yu veri maç öptüm geri kaç <888

--------------------

İyi okumalar.

Sizi seviyorum <333

Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın lütfen ♥︎♥︎





(★★)



Korkunun bedenini sarmasına karşın genç adam, oldukça soğuk kanlıydı. Elleri iki yanında sallanıyor, her an karşısındaki bedenin boğazına bir tasma misali kapamamak için zor duruyordu.

Aralarında esen soğuk rüzgarlar ikisini de konuşmaktan alıkoyuyordu. Nitekim, onları zorlayan bu sonsuz sessizlik, birisi için daha acı vericiydi.

Peter.

Genç adam, karşısında kendinden emince duran bedene sormak istediği soruları bir bir dökmek istiyordu dudaklarından. Ve belkide, cevabını alamayacağını bildiği halde zorlamak istiyordu sınırlarını.

Dudakları yavaşça aralandı. Ardından, zihninde merak ve korku uyandıran, cevabını delice öğrenmek istediği o soru döküldü dudakları ardından.

"Nasıl?"

Nasıl... Belki de bir çok anlama gelebilirdi bu soru zarfı. Örneğin; nasıl öğrendin? Nasıl duydun? Nasıl bana böyle bir şey söylemeye cüret edersin?!

Ama Lee Minho, karşısındaki genç adamın bunu ne anlamda sorduğunu iyi biliyordu. Cevabını da...

Ancak onunda merak ettikleri ve kendi zihninde bir türlü cevabını bulamadığı soruları vardı. Önce onlara bir cevap bulmalıydı. Sonrasında onunkilere de bir cevap verebilirdi. Sonuçta buraya gelme amacı ikisininde sorularına bir cevap bulmaktı değil mi (?)

Şu an karşımda bir iblis mi var? Gibi örneğin. Bunu çok sormuştu iki haftadır kendisine. Acaba bana bir şey yapar mı diye çokça geçirmişti içinden. Her Jisung'un yanına geldiğinde, acaba şu an Jisung'la mı görüşüyorum yoksa o iblisle mi diye kendini yiyip bitirmişti günlerce.

Ancak, şimdi karşısındaydı sorularının cevabı. Ve istediğini almadan şuradan şuraya gitmeyecekti. Ona zarar bile verse, gece sabaha kadar zihnindeki düşüncelerim sesinden uyuyamamaktan iyiydi onun için.

"Ahh hadi ama Peter... Sence de burada ilk soruyu sorması gereken sen misin? Ya da iblis diye mi hitap etmeliyim?!" Minho'nun histerik kahkahası bütün salona yayılırken, Peter, son sabır kırıntılarının da vücudundan ayrıldığını hissediyordu.

ya bırak ya bırak ya ☆ minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin