Medyayı açın aşklarSelamünaleyküm hayırlı işler dırırı dırırı bol güneşler aşklar 🫂😘👁💋👁
Napaysunuz ula AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ARKADAŞLAR ŞİMDİ SİZE BİR ŞEY HATIRLATACAĞIL 30 NİSANDA SKZ DÜNYA TURU BAŞLIYORRRR AAAAAAAAA AAAAAAAAA AAAAAAAAA SADECEEE 15 GÜN KALDI İNANABİLİYOR MUSUNUZ YA 15 GÜN DİYORUM AAAAAAAAA NEYSE AYOL öhö öhöm evet. Ciddi olalım. Diğer bölüm ağladık. Belki çok ağladık. Belki ağlamaktan gözümüzde yaş kalmadı. Ama iyi ağladık be!
Bu bölüm... Nasıl olacak ben de bilemiyorum akış gösterecek açıkçası neyse bismillah diyip başlıyorum haydi bakalım 👋🏼👋🏼👥🫂
Anyways guys ay lav yu veri maç öptüm geri kaç <333
___________________________________________
İyi okumalar.
Sizi seviyorum <333
Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın lütfen ♥︎♥︎
(★★)
Zor anları atlatmanın en iyi yolu; sonunda kavuşacağınız rahatlığı düşünmektir.
Örneğin; marketten eve dönüyorsunuz, elleriniz poşetlerle dolu, önünüzde uzun ve dik bir yokuş var -belki de birden fazla- fazlaca yorulmuşsunuz; adım atacak haliniz dahi kalmamış. Eve kolayca varmanızın en kolay yöntemi, yolun sonunu hayal etmektir. Evinize vardığınızı, kendinize bir kahve -ya da herhangi bir şey- yaptığınızı, yanına istediğiniz bir kaç şey daha koyup, koltuğunuza oturduğunuzu ve rahatça kahvenizi yudumladığınızı hayal edin. Ne ara olduğunu bile fark etmeden kapınızın önünde bulacaksınız kendinizi.
İşte ben de çoğunlukla bu yöntemi uyguluyorum hayatıma.
Mesela, Minho ile sevgili olana kadar, onunla sevgili olduğumuzu hayal ederdim. Aslında buna bir tür olumlama, ya da evrene mesaj göndermede diyebiliriz. Çünkü, bir şeyi olmuş gibi gösterir, öyle davranırsanız; evren bunu size verir.
En başından beri yaptığım hata da bu oldu sanırım. Ben her zaman en kötüsünü düşünerek, evrene kötü enerjiler gönderdim. Kim bilir, belki de şu an bu durumda olma sebebim, yine benim...
Şu hayatta zor olan şeylerden bir diğeri ise; aptal olmadığın halde, aptalı oynamaktır. Nedense, aptal olmak her zaman kolaydır. Zor olan ise, son derece zeki olmana rağmen aptal gibi davranmaktır. İnsanlar senin bir şeyden anlamadığını söylerler. Hiçbir şey yapamayacağından bahseder, her seferinde seni aşağılamaktan başka bir şey yapmazlar. Ancak kimse gerçeği görmez. Çünkü sen görmelerini istemezsin. Fakat, zeki bir insanın en çok onuruna dokunan şey de, ona aptal muamelesi yapılmasıdır. İşte bu yüzden aptalı oynamak, zeki biri için her zaman zordur.
Karşında kendini akıllı sanan bir insan varsa, bırak kendini öyle sanmaya devam etsin. Eğer senin ondan daha düşük seviyede olduğuna inanırsa, sana her daim istediğini verir. Zeki insanlar, karşılarında kendileri gibi bireyler isterler. Fakat, 'kendini zeki sananlar' için, aptallar en iyi seçenektir. Onları yönetebileceklerini sanmak, egolarını tatmin eder. Nefislerini yüce hissettirir, bu sayede gözleri kör olur ve sonunda önlerini göremez, düşerler. Hemde öyle sert düşerler ki, aşağıda gördükleri insanlardan yardım istemeye bile tenezzül edecek hâle gelirler. Ancak kimse duymaz onları, ya da duymamazlıktan gelir. Ve düştükleri yerde, tek başlarına, yok olup giderler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ya bırak ya bırak ya ☆ minsung ✓
FanfictionJisung: DİYORUM Kİ LEE MİNHO'NUN ÇIPLAK FOTOĞRAFLARINI İTİRAF SAYFASINDA PAYLAŞTIM. Jisung: Yanlışlıkla* Kaşarekmek: Ben senin beynine sokayım.