(4.3) Hayvan b*kuyla adımı mı yazdın sokağa?!

3.8K 523 957
                                    


Ve işte o beklenen an!!
Dıp dıp
Dıp dıp
Dıd dırırıııı
Dırırı dıddırırıŕıı
Darararaa
Darararaaaaa aAAA

⚠️⚠️

Öncelikle, oy sınırı: 222

⚠️⚠️

Evet o gün geldi... Oy sınırının geçilip Nanno başkanın bölüm attığı o gün...

Jisung'un götten verdiği o gün...
Minho'nun sırtının öcünü 👹 alacağı o gün...

Çok beklediniz.
Evet. Ama...

Kusura bakmayın şimdi abla her okuyan üşenmeyip bir oy verseydi bundan belki de çok daha önce atacaktım bölümü zaten hazırdı yani neyseeehhh

ŞİMDİ BİR ŞEY ZİYECEKTİMZEEE ALLAHÜ TEÆLÂ ADINA SUSUYORUM!!

Tamam ya tamam özledim sizi ayol <333
Ve sanırımmmm bu bölüm de 2 part olacak ama olmayadabilir bilemem artık akışa göre

O ZAMAAAANNN ŞİMDİ GEÇELÜM BAKALUM BÖLÜMEEE

Anyways guys ay lav yu veri maç öptüm geri kaç <777

————————————————————

İyi okumalar.

Sizi seviyorum <333

Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın lütfen ♥︎♥︎





(★★)





(Minho's pov)

"Kanka bak eminsin değil mi?"

Yanımda, kollarını göğsünde sıkıca bağlamış, yaptığımız manyaklığı izlerken bir yandan da bizi bu yoldan döndürmeye çalışan Hyunjin'e döndüm. "Hyunjin... nasıl olmuş lan...?"

Hyunjin, kafasını bizi kınarcasına sağa sola salladı. Ardından birleştirdiği kollarını açarak iki yana sallandırdı. "Kanka, ben sana bir şey söyleyeyim mi? Bok gibi olmuş."

Imm... şey zaten..mantıken yani...

"Hyunjin mal mısın mal rolü mü yapıyorsun amına koyayım?!" Changbin bir yandan göz devirirken bir yandan da yerde yaptığımız sanat eserini(?!) Hyunjin'in gözüne sokar gibi işaret etti. "Ulan bu zaten bok! Kör herif!! Hem tam bok bile değil yani... tezek¿ kibarca; hayvan dışkısı."

Evet, biz bir bok yedik. Hatta şey... bokla bir şey yapmışta olabiliriz.. pardon, tezekle(!)

Her şey dün okulda, benim bizimkilere, 'Jisung'a bir sürpriz yapmak istiyorum!' dememle başladı...



Cuma günü: Okul
Saat: 15:15



Önümde duran not kağıdına hızla bir şeyler yazıp, önümde oturan Changbin'e attım.

"Jisung'a bir sürpriz yapmak istiyorum" yazmıştım. Çünkü, gerçekten ona bir sürpriz yapmak istiyordum ve bir türlü nasıl bir şey yapacağıma karar veremiyordum. Ama tabi en büyük hatayı bizimkilere sorarak yaptığımın farkında değildim.

ya bırak ya bırak ya ☆ minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin