(1.0) S2Ş VAR (MİNHO'YU)

6.9K 827 541
                                    


İyi okumalar.

Sizi seviyorum <333

Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın lütfen ♥︎♥︎








KOD ADI: S2Ş VAR (MİNHO'YU)



Şişmemontkılıklı kişisi 'KOD ADI: BİÇ' olan grup adını 'KOD ADI: S2Ş VAR (MİNHO'YU) olarak değiştirdi.





Jisung: Bu ne?




Şişmemontkılıklı: Ne, ne?





Jisung: Bu isim?¿





Şişmemontkılıklı: Jisung mal olduğunu bilirdim de.. okuma yazmada mi bilmiyorsun canım kardeşim???





Jisung: Biliyorum. Ondan sordum zaten.
Neden böyle bir değişiklik yaptın?





Katilcivciv: Yok Chan yok, sen o ismi "KOD ADI: S2Ş VAR (JİSUNG'U) olarak değiştir!!





Jisung: Benim suçum ne yhaa 🥺😭






Kaşarekmek: SALAK OLMAN!!

Kaşarekmek: Jisung, bak... Çocuk senin ölümüne sebep oluyordu az kalsın! Lan eğer hemen hastaneye götürmeseydik kalp krizinden gidiyordun BEYİNSİZ!

Kaşarekmek: ÜÇ GÜNDÜR EVDEN ÇIKMIYORSUN. SABAHA KADAR HASTANEDE KALDIN!




Jisung: İyi de nereden bilebilirdi ki¿ Yılanlarla ilgili travmam olduğunu, siz bile daha bir yıl önce öğrendiniz. O da yine böyle bir kriz geçirdiğim için!





Kaşarekmek kişisi 'KOD ADI: S2Ş VAR (MİNHO'YU) olan grup ismini 'KOD ADI: S2Ş VAR (JİSUNG'U) olarak değiştirdi.






Katilcivciv: Bunu hakkettin.




Şişmemontkılıklı: Kesinlikle!





Jisung: Off sizin gibi arkadaşlar
olmaz olsun!

Jisung: Ayrıca o çocuk sabaha kadar
benim başımda bekledi. Bilmiyorum sanmayın!!






Katilcivciv: Evet, bekledi.
Ve bende onu kovdum.
Ayrıca Chan de bir güzel dövdü.
Ohh canımada değsin.
Hak etti o piç kurusu. Resmen öldürüyordu seni Jisung. KENDİNE GEL ARTIK!!!






Şişmemontkılıklı: SEN KRİZ GEÇİRİRKEN
OLDUĞU YERDE ARKADAŞLARIYLA KAHKAHALAR ATIYORDU FARKINDA MISIN?!




Kaşarekmek: AYRICA SEN ÇIĞLIK ATIP, YERE YIĞILANA KADAR DA KAHKAHALARI HİÇ DURMADI!!




Katilcivciv: EMİNİM ÇOK EĞLENMİŞLERDİR SENİN KORKU DOLU GÖZLERİNİ VE NEFES ALAMADIĞINI GÖRDÜKLERİNDE.




Şişmemontkılıklı: ARTIK ANLA ŞUNU JİSUNG...




Katilcivciv: ...SENİN ONU SEVİP, SEVMEMEN HİÇBİR ŞEY DEĞİŞTİRMEYECEK...





Kaşarekmek: ...SENİ HİÇBİR ZAMAN FARK ETMEDİ. BU OLAYLAR OLMASAYDI DA FARK ETMEYECEKTİ. SEN ONUN İÇİN -KÜÇÜKLÜĞÜNDEN BERİ- YOĞUN DUYGULAR BESLEYEBİLİRSİN; AMA O SENI SEVMİYOR VE HİÇ BİR ZAMAN DA SEVEMYECEK!






Jisung: Hwponuzsan mwfrey wfiyotum




Jisung kişisi gruptan ayrıldı.





Kaşarekmek: Siktir...




Şişmemontkılıklı: Hem de en büyüğünden.









♥︎♥︎




Kısa bir bölüm oldu. Umarım beğenirsiniz. Mwah <666




♥︎♥︎











Nanno'dan sevgilerle...

ya bırak ya bırak ya ☆ minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin