-6 hónappal később-Tükör előtt állván csodáltam magam, sosem gondoltam volna, hogy ez lesz. Végig simítottam hófehér ruhámon, majd könnyek szöktek a szemembe. Göndör loknijaim vállamra omlanak le, szolid sminkkel párosítva. Pont mint ahogy gyerekkoromba megálmodtam.
-Gyönyörű vagy- lépett mellém anya- Mama is büszke lenne rád
Pár hete hunyt el a mama, majd őt követte a papa is... Nehéz volt nekem, mai napig nem tettem magam túl rajta....
-Köszönöm- mosolyodtam el, majd könnyeimet letöröltem
-Gyertek- lépett be Andris, ugyanis ő kísér ma
Egy utolsó pillantást vettem magamra, majd magabiztosan kiléptem. Andris apró mosollyal lépett mellém, majd belém karolt. Felcsendült a zene, mint ami minden esküvőn, tehát elérkezett az idő...
Minden szempár ránk szegődött, de én csak a pillanatnak éltem. Az oltárnál Kylian idegesen állt, látszott rajta, hogy izgul... Ahogy meglátott szemei könnybe szöktek, amit gyorsan le is törölt. Látszott rajta, hogy még a lélegzete is elállt.
Mellé lépve egy apró mosolyra húzta száját, ezzel nyugtatva engem. Gondolataimból a pap zökkentett ki, aki el is kezdte.
-Kylian Mbappé Lottin, hitves feleségedül fogadod-e Nagy Elizabettet?
-Igen- magabiztosan válaszolta, cseppet sem gondolkozott rajt. Melegség átjárta át a szívem, miközben a gyűrűt helyezte ujjaimra. Szép gyűrűt választott be kell hogy valljam.
-Nagy Elizabett, hitves férjedül fogadod-e Kylian Mbappé Lottint?
-Igen- vágtam rá én is, ugyanis legbelül mindig tudtam a választ. Én is feltettem neki a gyűrűt, ami annyira passzol hozzánk. Óvatosan összekulcsoltuk a kezeinket, így már senki sem választhat el minket. Senki.
-Ezennel házastársnak nyilvánítom önöket. Megcsókolhatják egymást- Ebben a pillanatban ajkaink összeértek, úgy éreztem magam mint amikor elsőnek csókolt meg. Tömegben mindenki tapsolt, ezzel jelezvén örömüket.
Könnyeimmel küszködve léptünk ki a templom ajtaján. Óvatosan Kylire néztem aki meghatódva állt előttem. Szólásra nyitottam volna a szám, de nem tudtam megszólalni. Mögöttünk megjelent a családunk, akik szintén meghatódva álltak mellettünk.
Ma van pontosan, hogy 2 éve futottunk össze a kávézóba. Azóta nem tudtam kiverni a fejemből, de már nem is szeretném. Ő az akivel összeillünk, aki nélkül már nem is tudnék élni. Rögös út vezetett el idáig, nem mondom, hogy könnyű volt. De átvészeltük ketten... mindenki ellen. Amikor itt hagyott, sosem gondoltam volna, hogy mi egyszer egymásra találunk...újra. De Ney ébresztett rá arra, hogy akik tényleg egymásnak vannak teremtve, azok együtt lesznek. Ezért is vagyunk mi együtt... Kisfiunk is a közöttünk lévő kapcsot erősíti, aki már lassan apja nyomdokaiba lép. Boldogak vagyunk, hisz egy család vagyunk....
5 Hónappal később.....
Boldogan szorítom a hasam ami már egyre nagyobb, ugyanis érkezik a második babánk. Kislány lesz, aminek én személy szerint is örülök.
-Lassan megszületsz- kezdtem hozzá beszélni- Nagyon várunk már, mindenki csak rólad beszél
-Mikor szülsz?- ült le mellém anya is
-A héten kéne - sóhajtottam- Picit félek....
-Minden rendben lesz- simította meg vállam
Reggel fájásokkal keltem, de ebből már csak annyit érzékeltem, hogy kórházban a szerelemem egy kis barna kislányt dédelget.
-Nézd anya is felébredt- magyarázta neki- Szerelmem...
-Hasonlít ránk?- kérdeztem egyből
-Persze, az arca te vagy, belsője még lehetek én- nevetett
Most ténylegesen életet váltunk, teljesen más lesz minden. Izgulok, hogy minden jó lesz-e , de reménykedek benne, hogy igen... Nagy fordulatot veszünk, de mindannyian boldogok vagyunk!
Üdv a családba Ana-Lúcia!!!
Sziasztok.... Hát itt a vége....remélem tetszik nektek. Ez is rövidebb a szokásosnál, de szerintem minden érzelmet előtérbe helyez. Életem első könyve, de nem is az utolsó:)
Köszönöm a sok kedves kommentet és a sok csillagot a könyvemre. Köszönöm, hogy ennyire szerettétek, nekem is az egyik kedvencem lett. Imádtam írni, de mára az ihlet elment. Nem tudnék már semmi új storyt beletenni, nem szerettem volna felbolygatni az életüket. Köszönöm, hogy velem tartottatok közel fél éven át és együtt nézhettük meg történetüket.
Következő könyvem február 15-én jön ki. Ismertetőjét január 1-jén,teszem ki. Még egyszer köszönök mindent, jövőre jelentkezem az új könyvvel, amit már most imádok, remélem ti is fogjátok!!
Boldog új évet előre is mindenkinek!!!!!💗
ESTÁS LEYENDO
Párizsi út /Kylian Mbappé/✔️
RomanceNagy Elizabett egy 21 éves Budapesti lány, aki egy remek munkaajánlatot kap Párizsban. Itt megismerkedik a 22 éves világhírű focistával. Ám Liza nem könnyen kapható, ezzel a focistának is szembe kell néznie. Sok akadályba ütköznek, de együtt letudjá...