İnsanlığın kökleri uzaydamı hazırlandı?
Azeri bir yazar olan Zecharia Sitchin, "Dünya Günlükleri" adlı kitap koleksiyonunda açıkladığı gibi, insanlığın kökenleri hakkında kökten farklı bir bakış açısı sunuyor. Zecharia Sitchin, Anunnakileri Kadim Astronotlar olarak nitelendirdi ve "cennetten gelenler"in Sümerlere astronomi, mimari, matematik, tıp, metalurji öğreten ve onlara yazılı dili veren entelektüel açıdan üstün varlıkların dünya dışı bir ırkı olacağını söyledi. Sitchin, modern Homo Sapiens'in genetik manipülasyonun sonucu olduğunu ve Anunnakilerin bir hominidin DNA'sını kendi DNA'larıyla birleştirerek Sümerleri oluşturduğunu düşündü. Nineveh'deki Asur kralı Asurbanipal kütüphanesinden çivi yazılı kil tabletlerde toplanan Babil şiiri Enuma Elish'e dayanarak, antik diller uzmanı Zecharia Sitchin, İncil'deki Yaratılış ile ilginç benzerlikleri olan Dünya'nın yaratılış mitini yeniden yorumlamaya başlar. Onun yorumuna göre, "On İkinci Gezegen" olan Nibiru, Güneş etrafında 3600 yıllık uzun bir eliptik yörüngeye sahiptir ve bize çok benzeyen insanlar tarafından işgal edilmiştir. Sitchin'e göre, Nibiru'nun iki uydusundan biri, Mars ve Jüpiter arasındaki antik bir gezegen olan ve parçalardan birinin milyonlarca yıl önce yeni bir tanesine atılmasıyla ikiye ayrılan Tiamat ile feci bir şekilde çarpmış olabilir. Orbit, Tiamat'ın uydularından biri ile birlikte, Ay'ı ile birlikte mevcut Dünya gezegenini oluşturdu. Daha sonra, başka bir pasajda, Nibiru gezegeninin kendisi Tiamat'ın kalan parçasına çarpacaktı ve bu parça Asteroit Kuşağı'nı parçaladı ve oluşturdu. Şiddetli çöküşten ve gezegenlerinde yaşanan sorunları çözdükten sonra, Nibiru'lular Güneş Sistemi'nde altın aramak için seyahat ettiler. Yaklaşık 450.000 yıl önce, Nibiru Dünya'nın yörüngesine yaklaştı ve bazı bireylerin uzay gemileriyle gezegenimize gönderilmesine izin verdi. Üslerini antik Mezopotamya'da ve değerli mineralleri çıkarmak için madenlerini buldukları Güney Afrika'da temel altın yataklarında kurdular. Ancak, Nibiruan ustaları madencilik işini yürütmediler, bu yüzden Anunnaki halkını bu görevi yapmaya gönderdiler. Anunnakiler on metreden uzun, beyaz tenli, uzun saçlı ve sakallı varlıklardı. Fiziksel ve entelektüel yeteneklerine rağmen bir nevi köle muamelesi görmeye başladılar. Bu nedenle, Anunnakiler çok geçmeden amirlerine isyan ettiler ve yerlerini daha aşağı bir varlığın Yaratılışının almasını talep ettiler. Nibiru'lular teklifi kabul ettiler ve genlerini Dünya'da yaşamış en gelişmiş primatlarla birleştirerek yeni bir tür yaratmaya karar verdiler. İlk başta, baş bilimciler olan Enki ve Ninmah, Anunnakiler için madenlerde çalışan, müthiş güçte ve büyük boyutta varlıklar tasarladılar, ancak bu yeni varlıklar çoğalamadılar, bu yüzden optimum seviyeye ulaşmak için sürekli olarak yaratılmaları gerekiyordu. maden çıkarma üretimi. Enki ve Ninmah, birbirleriyle üreyebilecek bir tane elde edene kadar birkaç varlık prototipi geliştirdiler, böylece ilk insan türü Homo erectus biçiminde yaratılmıştı. Nibiru Dünya'dan her uzaklaştığında, "tanrıların" bir kısmı, Sümerlerin Sar dediği, Anunnakilerin bir kısmının altını yönetmek için Dünya'da kaldığı 3.600 yıllık döngünün sonuna kadar ana gezegenlerine döndü. madenler ve yeni işçileri. Bununla birlikte, yaratıcılarının suretinde ve benzerliğinde çizilen yeni insanlar, daha önce Anunnaki'de olduğu gibi, dünyevi meseleler üzerinde anlaşmazlıklar yaşamaya, ittifaklar kurmaya ve efendilerine karşı isyan etmeye başladılar. Birçoğu madenlerden kaçmayı başardı ve yeni ama ilkel bir yaşam tarzı başlatmak için dünyanın başka yerlerinde özgür bireyler olarak kendilerini kurdular. 3.600 yıl sonra yörünge döngüsü tekrar tamamlandı, Nibiru gezegenimize tekrar yaklaştı ve Anunnaki liderleri Dünya'ya döndüler, ancak durumun tekrar kontrolden çıktığını gördüler. Anunnaki'yi tekrar madenlerde çalıştırarak cezalandırdılar ve Dünya'ya yaptıkları kısa ziyaret sırasında yeni, daha mükemmel bir işçi ırkı yaratmak için yeni deneylere başladılar. Böylece, baş bilim adamı Enki ve doktor Ninti, genetik manipülasyon ve tüp bebek yöntemini kullanarak, daha önemli entelektüel kapasiteye sahip, düşünme, konuşma, üreme ve homo sapiens yaratma yeteneğine sahip yeni bir tür tasarladılar. "Erkek ve kadın onları yarattı; ve onları kutsadı ve yaratıldıkları gün onları Adem adıyla çağırdı." Yaratılış 5:2. Bu nedenle, İbranice Adem terimi tek bir insanı değil, Ademliler veya "yeryüzünden olanlar" olarak adlandırılan ilk insan grubunu ifade eder. Sitchin'e göre, eski yazılar, bu "tanrıların" Sümer uygarlığının gelişimine rehberlik ettiğini ve insan monarşisinin insanlık ile Anunnaki arasında bir kanal olarak hizmet etmek üzere kurulduğunu ileri sürüyor. İnsanın doğumundan sonra hala büyük bir sorun vardı. Kaçan ve dağılan diğer insansı varlıklar genişliyor ve dünyanın büyük bir kısmına yayılıyordu. Çözüm, yaklaşık 12.000 yıldır Güneş Sistemi'nde meydana gelen rahatsızlıklardan kaynaklanan büyük bir sel şeklinde geldi. Anunnaki daha sonra gezegeni terk etmeye ve tüm sakinlerini sele terk etmeye karar verdi. Yine de, Enki, en son Yaratılışının çok mükemmel ve benzersiz olduğuna ikna oldu, Atrahasis'e İncil'deki Nuh'a çok benzer bir hikayede büyük bir gemi inşa etmesi talimatını vererek insanlara yardım etmeye ve insanları kurtarmaya karar verdi. Zecharia Sitchin'e göre Nibiru'nun son ziyareti MÖ 556'da gerçekleşti ve 3.600 yıllık yörüngesi göz önüne alındığında, dönüşü Üçüncü Binyılda bekleniyor. Bununla birlikte, Anunnaki'nin 2090 ile 2370 arasında bir yerde daha erken gelebileceğine ve varışlarının Balık Çağından Kova Çağına astrolojik değişimle aynı zamana denk geleceğine inanıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlişki Durumu: BİLİMSEL KARIŞIK
De TodoGeçmişe dair toplumsal, bilimsel, siyasal, sanatsal vs. makaleler