2

3.7K 179 67
                                    

Annabeth'in ağzından

Sinirli bir şekilde geriye bakarak Büyük Ev'in önünde durdum.Khiron bir nefes aldı ve düşündüğüm gibi Büyük evin önündeki çimlerin üzerine oturdu.

''Neler oluyor Khiron ?''Huzursuz bir şekilde sordum.Birşey saklıyordu,anlıyordum.

''Sana söylemelimiyim bilmiyorum Annabeth.Bu tamamen yeni bir sorun yaratabilir.'' yüzünde sıkıntılı bir görünüşle cevap verdi.

''Ne oluyorsa bu herkesi kurtarmak için bir yol olabilir,geçen sefer ki gibi olmasını istemiyorum..'' Thalia ve Luke'u yani ilk kurtarıcılarımı düşününce sesim biraz soldu.

''Luke hatalar yaptı,Annabeth.O seçimini yaptı ve bir kahraman olarak öldü.''Khiron'ın sesi nazik oldu.

''İyi ama peki ya diğerleri ? Belki benden gizlediğin şey bize yardımcı olabilir.''Sabırsızlıkla onda baktım.

''Bu çok tehlikeli ve sana yardım etmek yerine sana zararıda olabilir Annabeth.Bu oldukça tehlikeli bir kumar sayılır ve sonucu iyi olmayabilir.'' Sabırla yanıtladı.

''Alabileceğimiz tüm yardıma ihtiyacımız var Khiron.Eskisinden daha fazla yarı tanrılar olsa bile yeterli değil.Yarı tanrılar maceralarda,görevlerde ölüyor bunların hepsi canavarlar yüzünden.Canavarları yenmek ve liderlerini yenmek için bir yol bulmalıyız.'' ona söyledim sesim yalvarıyor gibiydi.

''Pekala''Khiron içini çekti kazandığımı biliyordum.Gülümsedim.''ama ben izin vermedikçe kimseye söylemeyeceğine söz vermelisin.''

''Ben söz veriyorum'' tereddütle söyledim.

''Sen bu dünyadaki tek yarı tanrılar olduğumuzu düşünebilirsin,Annabeth ama çok daha fazlası var.Bu büyük bir Dünya ve dışarıda başka bir grupta var.Onlar eşyaları hareket ettirebiliyorlar çeşitli güçleri var başka bir deyişle büyü yapmaları mümkün.''

''Büyü... Percy'nin suyu kontrol edebildiği gibi mi ?'' merakla sordum.

''Hayır bundan daha fazlası var.Onlar ölümle ilgili olan şeyleri kontrol edebiliyorlar ama ateşi kullanabilir,nesneleri yok edebilir,cansız nesneleri canlı şeyleri dönüştürebilirler ve daha fazlasıda var.En iyi tarafıda çok kötü olanlarıda var.Ne yazik ki onlar da kendileri içinde bir savaş halindeler.Yıllardır birbirimize yardım etmek için girişimde bulunmadık ama dediğin gibi belki de bir şans vermenin zamanı geldi.'' Khiron açıkladı,benim ifademe yakından baktı.

''Ama bunların hepsini yapmaları nasıl mümkün ? Kiminle savaşıyorlar ?Canavalara karşı kendilerini nasıl savunuyorlar ?'' aklım soru ile patlamaya hazırdı.

''Sabırlı ol'' Khiron elini uzattı,''Onları buldugunuzda tüm cevapları elde edeceksin.''

''Ne demek istiyorsun ? Onları mı bulacağız ?''

''Evet ve istediğin herkesi buraya getirebilirsin ancak yediden fazla olmamalı.Kolay olmayacak ama bu riske değer olabilir.Onları öğren, şans sizinle olsun.Şimdi Percy seninle olacak sanırım ?''Khiron sordu.

Başımı salladım,''Tabiki.''

Khiron bana küçük bir gülümseme gönderdi,''Pekala,ama bu görev ile birlikte ona söylemem gereken başka birşey var.Seninle gelecek olan kişileri akıllıca seç ve ne yapacağınız hakkında onları bilgilendir.Yarın yola çıkabilirsiniz.''

''Tamam'' cevap verdim ve Büyük Ev'in önünden ayrıldım.Melez Kampı'nda dolaşmaya başladım.Nehrin kenarına geldiğimde oraya oturdum.Burasının manzarası muhteşemdi.

''Hey'' Percy yanıma geldi.Yüzü şoka girmiş gibiydi ama kararlılıkta yanıma oturdu.

''Peki bu görevde kim bizimle geliyor ?''

''Thalia'nın bizimle geleceğini umuyordum,ama o bu ay kampa dönmeyecek.Bu yüzden şimdi,Clarisse,Nico,Kıvırcık,Tyson.Thalia ile iletişime geçmeye çalışacağım.

''Clarisse ? Bu kadar insan içinde neden o ?'' Percy'nin suratı nefretle doluydu.

''İyi davran,'' yavaşca koluna yumruk attım.''Onu idare etmek biraz zor olabilir ama büyük bir yardım olacaktır.''

''İyi'' Percy içini çekti bende gülümsedim.

''Demek aynı fikirde değilsiniz, Percy Annabeth seni dinleyecek değil.'' Clarisse homurdandı ve diğer tarafıma oturdu.

''Sen orada küçük çocuklara mı yapacaksın, Clarisse ?'' Percy cevap verdi.

''Kavga mı istiyorsun ?'' Clarisse elindeki mızrağıyla ayağa kalktı.

Percy'de elindeki kılıcıyla ayağa fırladı.

''Clarisse yarın ki görev için hazır olmak zorunda değilsin.'' Percy'ye döndüm.''Bak bu kavga onu durdurmaz.Görevde ona ihtiyacımız var,'' Percy'ye endişeyle baktım,Clarisse'in uzakta saldırı için hazır olduğunu biliyordum.

''Hey,iyi olacak,endişelenme,'' Percy gülümsedi ve elindeki kılıcı aşağıya indirdi.Clarisse'ninde mızrağının aşağıya indiğini gördüm.''Hazırlanmaya gidiyorum,sonra görüşürüz.'' Bana sarıldı ve kabinine doğru koşmaya başladı.

Ginny'nin ağzından

''Hey'' Hermione ve Ron'ın yanına oturdum.Şöminenin önündeki her zamanki yerdeydiler.Hermione kafasını kaldırdı bana baktı ve küçük bir gülümseme gönderdi.Bu arada Ron Büyülü Yaratıkların Bakımı adlı kitabın üstünde bir lavanta tutuyordu o da sırıttı.

''Harry'e ne oldu ? Son zamanlarda biraz yorgun ve gergin görünüyor.'' Hermione'ye sordum o da Ron'a bakarak gözlerini devirdi.

''O iyi.Sadece son zamanlarda pek uyuyamadı.'' Hermione gülümsedi.Pek içten bir gülümseme değildi.

''Ben-'' lafımı tamamlayamadan bir ses geldi.Patlama gibiydi.

''Bu neydi ?'' Ron ayağa fırladı ve bir şekilde kafasını masanın köşesine çarptı.

''Lanet olsun.'' Ron homurdandı,başını ovmaya başladı ve senin nereden geldiğini anlamak için etrafına bakındı.

''Bu Errol(Harry Potter filmindeki Baykuş.)'' Ron'a söyledim,herkesin dikkatinin üzerinde olduğu pencereyi işaret ettim.

''Neden herkesin ki gibi normal bir baykuş almadım ki ?'' Ron mırıldandı sonra pencereye doğru ilerleyip onu açtı ve baykuşun ayağına bağlı olan mektubu aldı.

''Ne yazıyor ?'' Hermione merakla sordu.Ron yere oturdu ve zarfı açtı.

''Sirius'tan.'' Ron Hermione'ye şaşırmış gibi baktı.

''Bana ver.'' Ron'dan mektubu aldım ve okumaya başladım.

Merhaba Ron,Harry ve Hermione

Eğer bunu okuyorsanız,27 ekim geceyarısında dinlenme odasında olun.Bu çok önemli bu yüzden yazarak tehlikeye atmak yerine sizinle yüz yüze görüşmeliyim.Eğer birisi sorarsa benim adım Leslie Amca ve bu mektup sevgili yeğenlerime.Bu arada mektup sakın başkalarının eline geçmesin.

Sirius.

''Leslie Amca ?''Ron kahkahalar içinde gülmeye başladı.Bana göre de bu komikti.

''Bu ciddi Ron,bu konuda Harry ile konuşmalıyız.'' Hermione bana sinirle baktı ve mesajı almıştım.Burada olmamalıydım.

''Evet.İyi eğlenceler çocuklar.Ve bu konu hakkında kimseye birşey söylemeyeceğim.Söz veriyorum.'' Hermione'ye gülümsedim ve ayağa kalktım,odama dönmeye karar verdim.Uzaklaştım.Geri dönüp onlara baktığımda fısıldışıyorlardı.

A/N:Bu geçiş bölümüydü.Bir sonraki bölümde olaylar başlayacak.Aklınıza takılan veya bilmediğiniz en ufak birşey olursa bile yorumda sorabilirsiniz.Yorum ve Vote yaparsanız çok sevinirim.Yeni bölüm yakında gelecek.Medyada Ginny var.

Arkadaşlar bazı kişiler belirli bölümlere ulaşamıyormuş 3. ve 5. bölümler gibi.Bu bölümleri okumak için lütfen bana mesaj atın.

Percy Jackson ve Harry Potter I Kahramanlar BirleşiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin