13

228 15 11
                                    

Dersin aşırı derecede uzun ve sıkıcı olduğunu düşündüm.Harry ve Ron bütün dersi oyun oynayarak geçirmişlerdi.Hermione'nın bakışları altında Annabeth'in kafası omuzlarımdaydı ve biraz rahatlıyorduk.Bütün yarı tanrılar çok yorgun ve huzursuzlardı.Bunun önemsiz olmasıyla beraber çoğu öğrenci sıkılmış,uyuyakalmış ya da dikkatlerini derse vermeye çalışıyordu.

''Büyücüler hakkında bir gerçek.Herkes Büyücülük Tarihi dersinden nefret eder.''Nico'ya doğru fısıldadım ve onun sesli gülmesine sebep oldum.Bu Annabeth'in bize bakmasına sebep oldu.

''Sessiz!Binns'in ne dediğini duymaya çalışıyorum,''Bizi fısıltısı ile azarladı.

''Evet.Sen ve Hermione.Acaba başka hiç kimsenin dikkatini derse vermediğinin farkında mısınız?''diyerek güldüm.

''Çeneni kapat,yosun kafa.''Annabeth sert bir şekilde söylenip önüne döndü,dümdüz bir şekilde oturup ellerini yanaklarına koydu.''Buraya gelmemizin sebeplerinden biri de büyücüler hakkında bilgi edinmemiz değil miydi?Ve siz bu konuda çaba bile sarfetmiyorsunuz.''

''Üzgünüm,ama bu ders çok sıkıcı.Beni öldürüyor.''

''Sence ben nasıl hissediyorum?Bu benim için de kolay lokma değil.Ben de senin gibi hiperaktifim ve disleksiye sahibim,Percy!

''Peki ama sen Athena'nın çocuğu değil misin?Bu tür şeyleri sevmen gerekmez mi ?''

Bu kötü bir hamleydi.Annabeth'in gözleri tehlikeli bir şekilde parladı ve yüz ifadesi soğuklaştı.''Annabeth'in çocuğu olduğum için her şeyi tek başıma mı halletmemi bekliyorsun?''

''Ne?Hayır!Elbette ki öyle demek istemedim.Söylemek istediğim sen en zekimizsin ve bu tür şeyleri bizim toplamımızdan daha çok anlıyorsun.''

Biraz irrite olmuş gözükse de yüz ifadesi yumuşadı.''Çok tatlısın,Percy,''Güldü.''Ama derse dikkatini ver yoksa bir sonraki eğitimde sana çok nazik davranmayacağım.''Bana sırıtarak önüne döndü.

Nico tedirgin olan ifademe gülümsedi.Sudan yararlanmadığın sürece herkes Annabeth'i çok nadir yenebildiğimi biliyordu ki bu hareketim burada hoş karşılanan bir şey değildi.Tabi Annabeth sudan yararlanmama izin vermediğinden değil.

Ders 5 dakika sonra sona erdi.Zamanın dörtte üçü hayal kurarak ya da Annabeth'in bize kızmasını sağlayarak geçiyor gibi görünüyordu.Harry ve Ron derse gireceğim bir sürü sınıf vermişti ve onların öğretmenleri ile beraber pazartesi de bir katildi.

Çiseleyen yağmurun altında biraz kaygan olan avluya doğru yürüdük.Etrafa hayretle baktım;hala buraya alışamamıştım ve eğer arkadaşlarım olmasaydı kim bilir kaç kez kaybolurdum.Bizim buraya yeni gelenler oluşumuz ve hayatta kalan çocukla takılmamız sonucu olan bakışları ve fısıltıları görmezden gelmeye çalıştım ama bu zordu.

Avlunun biraz daha sakin yerlerine doğru yürüdük.Ron,Hermione ve Harry;Snape adlı bir öğretmenin yılın ilk dersini ayarlaması hakkında konuşmaya başladı.Kötü birşeyler olacağı konusunda üçü de hemfikirdi.Onunla daha tanışmamış olsam da Hermione bile ondan bahsedildiğinde yüzünü buruşturuyorsa adam değişik biri olmalıydı.

Şirin Asyalı bir kız yaklaşmaya başladığında Annabeth'e Melez Kampı'na ne zaman dönebileceğimi sormak üzereydim.Gözleri bizim üzerimizde endişeli bir şekilde gezindi.Ta ki Harry'nin önünde durana kadar.

''Merhaba,Harry!''Beni yönlendirmesi için Annabeth'e baktım.Dudaklarıyla Cho Chang dedi.

Harry'nin yüzüne baktığımda kıpkırmızı olduğunu gördüm.Birisin hoşlandığı bir kişi var gibi gözüküyordu.Zavallı çocuk,aynı şeyi Annabeth ile yaşamıştım bu yüzden onu anlayabiliyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Percy Jackson ve Harry Potter I Kahramanlar BirleşiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin