10

1.5K 90 49
                                    

İyi okumalar!

Thalia'nın ağzından

Karmaşıktı.

Fred ve George ellerine geçen her fırsatta büyü kullanıyorlardı.Hogwarts'a gittiğimiz gün,cadıları taşıma işinden kurtarmak için uçuyorlardı.Molly,Bayan Black,Sirius'un annesi'nin çığlıkları ile irkildim.Annabeth valiziyle uğraşırken olanları farketmiş gibi görünmüyordu.

Harry ve Molly'e ulaştığında ikimizde aşağıya inmek için ilerliyorduk.Valizler her yerde dağınık bir şekilde duruyordu ve insanlar aceleyle her yönden ilerliyorlardı.

''Harry sen benimle ve Tonks ile geliyorsun.''  tekrarlayarak Molly'e bağırdım.

''Valizini ve baykuşunu bırak,Alastor valiz işini halledecek.Annabeth!Thalia! ikiniz de bizi takip ediyorsunuz ve Tanrı aşkına  Sirius, Dumbledore hayır dedi.''

Sirius bir köpeğe dönüşmüştü ve kalabalık koridorda Harry ve Molly'e ulaşmak için ilerliyordu.

''Açıkcası,kendi başınıza hazırlanın.'' çaresizlik içinde Molly çıkıştı.

Kapıyı açtı ve gün ışığına yürüdü.Parlayan güneş yüzünden gözlerimizi kısarak onu takip ettik.Kapı birden arkamızdan kapandı ve Bayan Black'in çığlıkları kesildi.

Kaldırıma çıkar çıkmaz ''Tonks nerede ?'' diye sordum Harry'e.12 numara hemen ortadan kayboldu.''Bizi orada bekliyor,'' dedi Bayan Weasly.Yaşlı bir bayan bizi köşede karşıladı.Gri kıvırcık saçları ve mor şapkası dikkat çekiyordu.

''Ne var,Harry?'' dedi bize göz kırparak.''Acele etsek iyi olur değil mi,Molly?'' diye ekledi,onu kontrol ederek.

''Biliyorum,'' dedi Molly yürüyüşünü hızlandırarak.

King Cross istasyonunda yürümek 20 dakika kadar sürdü.Oraya ilk ulaştığımız ve büyücüleri hangi trenin Hogwarts'a götürdüğünü merak ettiğim günü hatırladım.Molly bizi bir kenara çekti ve gideceğimiz yolu açıkladı.9 ve 10 platformunun arasına hayran kalarak baktım.O kadar masum bir yerin büyücü dünyasına açıldığını kim bilebilirdi ki ?

Harry ve Tonks'u takip ederken tamamen farklı bir platform ortaya çıktı.Önümüzde bir tren durdu.Öğrenciler aileleri ile platforma toplanmıştı.Öğrenciler neşeyle birbirlerini selamladılar,gülüşme sesleri havayı doldurdu.

Uzun boylu bir çocuk ''Güzel bir köpek,'' Harry dedi.

Sirius çılgınca kuyruğunu sallarken Harry sırıtarak teşekkür etti.Annabeth ile trene yakın duruyordum.Percy yaralandığından beri ilginç görünüyordu.Göz ucuyla Molly'nin Deli Göz'e birşeyler fısıldadığını gördüm.

Kalabalığa doğru yürüdük.

''Pekala,kendinize iyi bakın,''ellerini sallayarak söyledi.Harry'e ulaştı ve omzuna vurdu.''Sen de öyle Harry,dikkatli olun.''

''Evet,başını eğ ve gözlerini açık tut.'' dedi Moody'de ellerini sallayarak.

''Ve hepiniz,unutmayın.Mektuba neler yazdığınıza dikkat edin,şüpheliyseniz mektuba yazmayın.

''Sizinle tanışmak büyük bir şerefti,umarım yakında tekrar görüşürüz.'' dedi Tonk,Hermione ve Ginny'e sarılırken.

Ve sonra bir düdük bütün sesi boğdu.Çevredeki öğrenciler aceleyle trene yöneldi,anlaşılana göre ayrılma zamanıydı.''Çabuk olun,çabuk,'' dedi Molly aramızda dolaşıp bize sarılırken.''Eğer birşey unuttuysanız bize yazın ve trenle gönderelim,çabuk olun.''

Sirius,Harry'nin kucağındayken sürekli debeleniyordu.''Tanrı aşkına,biraz daha köpekmişsin gibi davran,Sirius.'' dedi Harry.

Harry açık pencerenin dışarıya ''Görüşürüz,'' diye bağırdı ve tren haraket etmeye başladı.Ron,Hermione,Ginny el sallarken Tonks,Lupin,Moody,Arthut ve Molly Weasley  küçülmeye başladı.Siyah bir köpek pencerenin yanında kuyruğunu sallıyordu,platformdaki insanlar gülüyordu çünkü köpek treni kovalıyordu.Sonra bir viraj geldi ve herşey ortadan kayboldu.

Percy Jackson ve Harry Potter I Kahramanlar BirleşiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin