6

2.4K 163 69
                                    

Percy'nin ağzından

Thalia'ya baktım,sonra Annabeth'e ikisinin de yüzünde eşit derecede dehşet verici bir görünüş vardı.''Ne ?'' tekledim.

Thalia gözlerini devirdi ve erkekler hakkında birşeyler mırıldandı.''O hasta,nedenini bilmiyorum.Khiron ona yardım etmek için elinden gelen herşeyi deniyor.

''Bunun ölümlü hastalığı ya da başka birşey olmadığından emin misin?'' sordum.

''Eminim,normal ölümlü hastalığı yüzünün yeşile dönmesine neden olur.Ölümlü hastalığı belirtileri yok.Bazen titriyor,bayılıyor,kafası istemsizce geriye düşüyor.''Thalia söyledi.

''Hiç hareket hastalığı duymamıştım.''

''Aman Tanrılarım Percy ! O ayakta duruyor,benimle konuşuyor.Ve haraket hastalığı sana bunu yapmaz.''

''Ben,''Konuşmak üzereyken birden hava dalgalandı ve Khiron'ın yüzü belirdi.Ron korkuyla bağırdı ve geriye çekildi,o kadar hızlı kaçtı ki yere düştü.Ron dışındakiler sadece baktı,Hermione Ron'ın kalkmasına yardım etti.

''Khiron,Rachel nasıl ?'' Annabeth endişeyle sordu.

''Merhaba Annabeth.Rachel daha iyi.Sadece dinlenmeye ihtiyacı var ama tüm büyücüleri bulmadan önce sizlere söylemesi gereken birşeyler var.''Khiron sürpriz bir başlangıç yapmadan anlattı.''Ama onları zaten bulduğunuz için önemli değil.Çok iyi,iyi iş ama Rachel hala hepiniz için özel olarak konuşmak istiyor.''

''Pekala!'' Molly söyledi.''Kim atıştırmalık birşeyler ister ?'' hoşca gülümsedi ama herkes ona bakıp eve geri dönmesini söyleyince eve döndü.Ona minnettar bir gülümseme verdik ve Khiron'a döndük,Rachel'in yanında duruyordu.

''Hey çocuklar,''bizi bitkin karşıladı.''Dinleyin,ben bayılmadan önce kafamdaki ses konuştu.Bana bunu söyledi.'Bu arayışa devam etmeyin yoksa gazabıma uğrarsınız.Kamp yok olacak ve arkadaşlarından biri hepinizi yok edebilir.Uyarımı dikkate alın.' Aklımın patlamak üzere olduğunu hissedene kadar bu soğuk ses hep kafamın içinde tekrarladı.'' Rachel kafasını ovuşturdu.

''İyi olacaksın,'' Annabeth gözlerinden hala endişe yansımasına rağmen ona hafif bir gülümseme gönderdi.''Biraz dinlen,seninle yakında iletişim kurarız.'' elveda dedi ve elini salladı,aynı anda iletişim de koptu.

Sessizlik içinde yuvaya yürüdük ve oraya ulaşınca sıcak çikolata ile karşılandık.Eve girdiğimizde konuşmaya başladık ve büyücüler hakkında daha fazla şey öğrendik.

******************************

Günler hızlı geçti.Biz Sirius'ın evine giderken Harry'de özel sürücü evine döndü.Düzenin üyeleriyle tanıştık ve Deli göz Moody ,Tyson ve Kıvırcık'ı korkutmasına rağmen iyi anlaşıyorduk.Biz yarı tanrılar her gün pratik yaparken büyücülerin bazılarıda bizi izliyordu ve birkaç haraket öğreniyorlardı.Tahmin edebileceğiniz gibi,yakında onların okula döneceklerini öğrendiğimizde çok üzgündük,Hogwarts denilen bir yere.Tyson bağırmaya başladı;Malzemeleri patlatmada ikizlere yaklaşmaya başlamıştı.En az ikizler kadar birşeyler patlatmıştı.O anda Hermione'nin harika bir fikri vardı.

''Siz çocuklar neden bizimle beraber okula gelmiyorsunuz ?'' heyecanla sordu.

''Ne ?'' Ona baktım.

''Çok zekice!'' Ron bağırdı.''Bizimle ilgili şeyleri tamamen orada öğrenebilirsiniz!Bu sizin göreviniz değil mi ?''

''Peki,bu iyi bir fikir gibi mi ?''Annabeth bana bakarak şüpheyle sordu.

Percy Jackson ve Harry Potter I Kahramanlar BirleşiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin