9

1.7K 130 54
                                    

İyi okumalar!

Annabeth'in ağzından

Percy'nin uyuyan suratına baktım.3 gündür uyuyordu ve uyanacağına dair hiçbir işaret göstermemişti.Gözlerimi ovuşturarak derin bir nefes aldım.Molly beni Sirius'un evine götürmeyi denemişti ama ben Percy'nin yanında kalmayı tercih etmiştim.Ancak herkes,Clarisse bile,beni ikna etmeyi denemişti ama ben dinlememiştim.Percy bu durumdayken onlar beni Percy'nin yanından ayıramayacaklar.

''Selam,'' Arkamdaki ses yavaşca söyledi.

Orada duran Thalia'yı görmek için etrafımda döndüm,Percy'e bakıyordu.

''Selam,'' Sakince cevapladım ve Percy'e doğru geri döndüm.Yanıma otururken omzumda elini hissettim.''Harry nerede ? Ya da diğerleri ?''

''Harry duruşmada,unuttun mu ? Gelmek istediler ama Arthur bugün sadece bir kişiye eşlik etmek için izin verdi ve onun ben olduğuma karar verdi.'' Thalia sırıttı,gözleri parlıyordu.

Ona kısa bir şekilde gülümsedim.Thalia içini çekti ve bana kaşları çatık,alnı buruşuk bir şekilde baktı.

''Annabeth,Hogwarts'taki dönem yakında başlayacak ve eğer Percy o zamana kadar uyanmazsa onsuz ayrılmak zorundayız.Bu biliyorsun,değil mi?Annabeth.''Kolumu sallayarak ısrar etti.

''Onu bırakamam,Thalia.Onu terk edemem,şimdi değil.''Ona söyledim,sesim kırıldı ama kararlı bir ses tonuydu.

''O uyanacak.Uyanacağından eminim ama o şuanda burada olsaydı,ne yapmanı isterdi ?Onun için beklemek ya da başladığımız işi bitirmek ? Onun ne söyleyeceğini biliyorsun,Annabeth.''Thalia yavaşca hatırlattı,ona bakmaktan kaçınırken içimi çektim.

Biliyordum,tabiki biliyordum.Ama Percy'nin yanında ben yokken uyanmasını düşünemiyordum.Eğer hiç uyanmazsa...Hayır,o uyanacak.Bundan eminim.Hogwarts konusunda ise Thalia haklıydı,Percy gitmemi isterdi.Ne söyleceğini biliyordum.Eğer burada uyanık olsaydı bana ne söyleceğini tahmin edebiliyordum.Çatık kaşlarıma gözlerini devirirdi,ellerini omuzlarıma sarardı ve beni yanaklarımdan öperdi.Sonra Hogwarts'a gitmem için bana ısrar ederdi.Sonunda onu dinlerdim ve bir gülümseme yüzünde belirirken bana sarılırdı.

Yüzümde tatmin olmuş bir bakış olmalıydı ki Thalia sırıttı ve bana sarıldı.''Vazgeçeceğini biliyordum,çünkü bu Percy'nin isteyeceği şey olurdu.Bir kola alacağım,daha sonra görüşürüz.'' Odadan çıkmadan önce neşeli bir şekilde el salladı.

Gözlerimi devirerek gidişini izledim.Görünüşü ne olursa olsun o iyi bir arkadaştı.Aniden bir düşünce bana vurdu.Rachel'in söylediği birşey.O bize soğuk bir sesin onu uyardığını söylemişti.'Bu arayışa devam etmeyin yoksa gazaba uğrayacaksınız.Kampınız yok edilecek ve bir arkadaşınız hepinizi yok edebilir.Uyarımı dikkate alın.' O hepimizi yok edecek bir arkadaştan bahsetmişti.Percy'imi kastetmişti ? Percy'nin Harry'e saldırmasının sebebi neydi? Ya bunların hepsi o gizemli ses yüzündense ?

Sızlandım.Bunların hepsinin getirdiği tek şey berbat bir başağrısıydı ve normalde bu başağrılarından çok kolay kurtulamazdım.Aniden bacaklarımı esnetmeye ihtiyacım olduğunu hissettim,isteksizce Percy'nin yanından kalktım ve etrafta gezindim,çevreme bakıp Thalia'yı bulmaya çalıştım.Şifacılar büyük bir hızla her yönden geliyorlardı ve hastaları için endişeleniyorlardı.

Etrafıma ilgiyle baktım.Büyücülük dünyası büyüleyici bir yerdi ve bir parçam keşke bende büyücü olarak doğsaydım diye düşündü.Büyüyü kullanma yeteneği muhteşem olurdu.

Daha sonra birine çarptım.Kafamı yukarıya kaldırdım,yuvarklak yüzlü çocuk geriye doğru tökezlerken yüzünde garip bir ifade vardı.''Bunun için üzgünüm.İyi misin ?'' Mırıldandı ve bana yardım etti.

''İyiyim teşekkürler,'' Ona gülümsedim.

  O da gülümsemeyle karşılık verdi ama gülüşü sorunluydu ve yüzünden bir sorunu olduğu belli oluyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  O da gülümsemeyle karşılık verdi ama gülüşü sorunluydu ve yüzünden bir sorunu olduğu belli oluyordu.

''Sorun ne ?''Endişeyle sordum.Derin bir nefes aldı ve yüzündeki zor bir gülüşle ''Aile sorunları,biraz karışık.'' dedi.

Başımı salladım.Kesinlikle anlıyordum.Ailemle bu aralar iyi geçiniyordum ama Titan Savaşı'ndan önce kavgalarımız olmuştu.Acı vericiydi.''Nasıl hissettiğini biliyorum.Kimi ziyaret ediyorsun ? Hasta olan bir akrabayı mı ?'' Başını sallayıp beni onayladı.

Hemen bunun sormak için yanlış bir soru olduğunu farkettim.Yüzü kederli bir ifadeye dönüşmüştü ve dudakları titremişti.Endişeyle elimi omzuna koydum.''Eğer özel birşey ise bana anlatmak zorunda değilsin.Kişisel bir konuya karıştığım için üzgünüm.'' Sessiz bir şekilde söyledim.

''Sorun değil.'' Zayıfça gülümsedi.''Oradakiler benim ailem.Mükemmel aurorlardı ancak akıllarını kaybedene kadar işkence gördüler. -Aurorlar karanlık büyücü avcılarıdır.-

Ona şaşkınlıkla baktım,bunu beklemiyordum.Kim bir insana bunu yapacak kadar zalim ve kalpsiz olabilirdi ki ? Merak ettim ona bir soru daha soracaktım ama yaşlı bir bayan arkasındaki kapıda belirdi.

''Neville!Gel ailene elveda de,yakında ayrılacağız.''Yeşil cüppeli yaşlı kadın şiddetli bir sesle çocuğa bağırdı ve şüpheci bir şekilde bana baktı.Ona başımı salladım ve sinirli olmasına rağmen hoş bir gülümseme ile karşılık verdi.Percy'nin odasına geri dönmeye karar verdim.Thalia muhtemelen benimle orada buluşacaktı.

Geri dönüş yolunda,Neville'in bana söylediği şeyi düşündüm.Ailesi işkence edilerek hissiz hayvanlara dönüştürülmüştü ve o hala normal bir yaşam yaşama cesaretiyle doluydu.Ben,diğer taraftan,erkek arkadaşıma zarar geldiğinde bir anda pes etmiştim.Percy'i önemsiyordum,tabiki önemsiyordum,ama göreve odaklanmam da mümkün olamaz mıydı ?O anda kararımı verdim.Bu maceraya Percy'nin hatrı için devam edecektim ve başladığım kararlılıkla bunu bitirecektim.Ve Percy uyandığında (umarım çok yakın bir zamanda) bununla herzaman yaptığımız gibi beraber yüzleşecektik.

Beklenildiği gibi,Thalia beni bekliyordu.Ona kararımı söylediğimde bana cesaret verici bir şekilde gülümsedi.Odaya girdim,başlattığım şeyi bitirmek için gitmeden önce Percy'e elveda öpücüğü verdim.Ve bu macerayı bir heyecanla bitirmek için.

Bu bölüm bir nevi geçiş bölümüydü.Son bölüm sonunda istediğim okunma sayısına ulaştı bu bölümde istediğim okunma sayısına ulaştığında yeni bölüm gelecek.Oylarınız ve yorumlarınız benim için çok önemli.Oy verin ve yorum yapın,anlamadığınız birşey olursa sorabilirsiniz.Medyada Neville var,yani bu bölüm Annabeth'in konuştuğu çocuk.

Percy Jackson ve Harry Potter I Kahramanlar BirleşiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin