Harry'nin ağzından
''Harry,Percy'nin nerede olduğunu biliyor musun ? Gideli neredeyse bir saat oldu ve ben endişeleniyorum.Benimle 15 dakika önce burada buluşması gerekiyordu.'' Annabeth yanımda belirdiğinde üzgün ses tonu kulaklarıma doldu.
''Hiçbir fikrim yok,Nico ile beraber olabileceğini düşündün mü ?'' Ona sordum.Percy'i kalabalıkta bulmak için kafamı döndürdüm,gözlerim onu arıyordu.
''Hayır,çünkü ben buradayım,'' Nico benim diğer tarafımda durarak yanıtladı.
Dükkan insanlarla patlayacak kadar doluydu ve Molly gerçekten kitapların parasını ödeyip buradan ayrılmak istiyordu.Ne yazik ki,Percy'de ortadan kaybolmak için tam da doğru zamanı seçmişti.
Arkamda Annabeth ve Nico ile tanıdık bir yüz arayarak kalabalığı iterek ilerledik.Dükkan gerçekten çok kalabalıktı ve ben bile kalabalıktan tıkanmıştım ama ilk olarak Percy'i bulmak zorundaydık.Herkesin toplandığı dükkanın ön tarafına ulaştık,sabırla bekliyorlardı.
''Nerede olduğuna dair birşeyler bulabildiniz mi ?'' Molly endişeyle sordu,açıkça buradan ayrılmak için çok istekliydi.
Kafamı hayır anlamında salladım ve Molly yolundaki kalabalıkla savaşmak için kendisini hazırladı ,derin bir nefes çekti.Tyson ağlamak için hazırken Clarissa homurdandı ve nefretle kafasını salladı.Tyson kendi üvey kardeşine karşı aşırı derece koruyucuydu.
''İşte orada !'' Rahatlamış bir gülümseme yüzüne yayılırken Grover bağırdı.Thalia Annabeth'e doğru gülümsedi ve bütün gözler Percy'nin bize doğru geldiği yöne çevrildi ancak bir terslik olduğunu hissettim,Percy'nin yüzü ifadesizdi.Onu hiç böyle görmemiştim.Percy'i gördüğü gibi Tyson'ın gözlerinin içi parladı.
''Kitapların nerede ? Onları almadın mı ?'' Ron oraya geri dönme düşüncesinden nefret ederek sızlandı.Annabeth,Percy'e doğru hızlandı ve kollarını Percy'nin etrafına doladı ama Percy kollarını ona sarılmak için kaldırmayınca Annabeth'in yüzü karışık bir ifadeye dönüştü.
''Sorun ne Percy ?'' Annabeth ellerini Percy'nin etrafından çekip omuzlarına koyarken sordu.Percy Annabeth'i görmezden geldi ve bana doğru döndü,gözleri boş bakıyordu.Arkamda soğuk bir ürperti hissettim.Burada birşeyler gerçekten yanlış gidiyordu.Percy neşeli biriydi ancak bazen dengesiz biri olabiliyordu ama asla Annabeth'i görmezden gelmeye kalkışmazdı.Özellikle Percy'nin Annabeth'i ne kadar sevdiğini görebiliyordunuz ve Percy bunu yapacak birisi değildi.''Annabeth,Percy'den uzaklaş,'' Onu uyardım,gözlerimi hala yüzünde hiçbir duygu barındırmayan Percy'e sabitledim.
''Neden bahsediyorsun sen,Harry ?'' Annabeth sordu,ifadesi kararsızdı ve ellerini Percy'nin omuzlarından çekti.
''Annabeth,uza-'' Percy kılıcını yerinden çıkardığında ve Annabeth'i onunla ittiğinde bağırmaya başladım.Annabeth yere bir sarsıntıyla düştü,Percy'e acı ve şok olmuş bir ifade ile baktım.
Thalia hemen Annabeth'e doğru koştu ve onu ayağa kaldırdı,Percy'e dik dik baktığı sırada,elleri rahatlatmak amaçlı Annabeth'i sardı.''Senin sorunun ne,yosun kafa ?'' Öfkeyle sordu.
''Harry Potter,'' Percy söyledi,yüzü hala ifadesizdi ve sesi tekdüzeydi.
''Vay canına,bence o bir büyünün etkisi altında.Muhtemelen Imperius Laneti.'' Ron bana doğru mırıldandı ve asalarımızı aynı anda çıkardık.''Deli Göz Moody'nin nasıl olduğunu hatırladın mı ?O da tam olarak böyleydi.''
''Harry Potter'ı yakala,'' Percy sanki bir transtaymış gibi mırıldandı.Kafası yukarı doğru kalktı ve yeşil gözleri bana doğru bakmaya başladı,kılıcını da sıkıca kavradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Percy Jackson ve Harry Potter I Kahramanlar Birleşiyor
FanficYarı Tanrı Percy Jackson ve Büyücü Harry Potter birbirleri hakkında olan rüyalardan sonra yüz yüze geliyor.Bir savaşın ortasındalar ve Dünya'yı kurtarmak için sadece birbirleri çözüm olabililecek. Uyarı:Hikaye Percy Jackson Kayıp Kahrama...