7

2K 126 43
                                    

Percy'nin ağzından

Molly şöminenin içine önce bir toz atıp daha sonra oraya adım atmamı söylediğinde ilk aklıma gelen 'NE' olmuştu.

Bu sabah okul eşyalarını almak için Diagon Alley'e seyahat etmemiz gerekiyordu.Harry çok kısa bir süre önce geri dönmüştü ve çoktan Ruh Emiciler tarafından saldırıya uğramıştı.Ruh Emiciler görünüşe göre yok olan vampirler gibiydi.Birde yakında haber vermek için Bakanlığa gitmesi var.Şu anda onun yerinde olmak istemezdim.

Seyahat kısmına geri dönelim.Normal bir insanın yapacağı gibi,bir araçla oraya seyehat edeceğimizi düşünmüştüm,ateşin içinden değil.Bildiğiniz gibi,Poseidon'un oğlu olarak ateşin çok kullanışlı gelmesine rağmen onun büyük bir hayranı değilim.Beynimde ateşe adım atma ve kendimi yakma görüntüleri dolaşırken Ron öne çıktı.

''Ben ilk göstereceğim.'' Ron Çırp Tozu'ndan bir tutam aldı ve şöminenin içine attı,şömine yeşil ışık saçmaya başladı.Şöminenin içine bastı,Diagon Alley diye bağırdı ve daha sonra kayboldu.Molly şöminenin içine adım atmadan önce endişeyle Annabeth'e baktım.

''Unutmayın canım,panik yapmayın.Kelimeleri anlaşılır bir biçimde söyleyin ve Ron'un yanında belireceksiniz.''Moly bana ateşin içinde kaybolmadan önce nazikçe gülümsedi.Çırp Tozu'ndan bir tutam aldım ve şöminenin içine attım.Ateş yeşile döndü,Ron'ın yaptığı gibi ateşin içine bir adım attım ve adımımı şöminenin içine atar atmaz sıcak hissettim.Görünür şekilde rahatladım çünkü elbiselerimiz alev alacağını düşünüyordum.Derin bir nefes aldım.

''D-diagon Alley !'' öksürdüm ve aniden kendimi dönüyor gibi hissettim.Molly'nin söylediği tavsiyeye dikkat etmeye çalışıyordum.Sakinleşmeye çalıştım,sanırım bunu yeterince erken yapamamıştım,bir duvara çarptım ve acı dolu bir sarsıntı koluma yayıldı.Sürekli dönen içinden geçtiğim şeye baktım.Kalp krizi geçireceğimi falan düşünmüştüm.

Sonra aniden yere çakıldım.İnledim,yukarı baktım ve Ron'ın sırıtarak bana baktığını gördüm.Ron bana yardım etti.Diğerlerinin gelmesini beklerken etrafa baktım,nutkum tutulmuştu.

Burası muhtemelen büyücülerin cennetiydi.Her yerde süpürge,kazanlar,farklı türde hayvanlar ve hatta dondurma salonu bile vardı.Her yerde birbirleriyle sohbet eden ya da sadece alışverişlerini yapan büyücüler vardı.İnanılmaz bir manzaraydı ve herkesin geldiğini bile farketmedim.Arkadaşlarımın ifadeleri etrafa bakarken hayranlık doluydu.

''Diagon Alley'e hoşgeldiniz !'' Fred etrafını işaret ederek gururlar söyledi.

''Pekala,biz gidiyoruz Zonko'dan birşeyler satın alacağız.'' George ve Fred gidiyordu.

''Unutmayın!Flourish ve Blotts'da buluşacağız.Hepiniz için yeni kitaplar almak lazım.'' Molly onların arkasından bağırdı,endişeli görünüyordu.''Kendi iyiliğiniz için en iyisi Knockturn Alley'e girmeyin.''Molly sıkıntılı bir ifade ile bize geri döndü.

''Endişelenme anne,cesaret edemezler.'' Ginny Molly'e gülümsedi.''Hadi gidip Madam Malkin'den cüpperlerimizi alalım.'' Ginny Molly ve Arthur'u sürüklemeye başladı.

''Peki önce nereye gitmek istersiniz ?'' Hermione hepimize sordu.

Ron ve Hermione aynı anda birbirlerine baktılar,sırıttı ve söyledi.''Kaliteli Quidditch Malzemeleri satılan yere.'' Annabeth söyledi.

Hermione iç geçirdi.''İlk olarak paraya gerek yok mu ?''

''Haklı,'' Nico dikkat çekti ve Nico dikkat çekmeyi sevmez.

''Gringotts nedir ?'' Kıvırcık sanki biri ona saldıracakmış gibi endişeyle etrafına bakarak söyledi.

''Büyücüler dünyasında en ünlü banka. Aslında sadece tek olabilir.Cinler ve büyücüler burayı korurlar.Birşey çalmak ya da farkedilmeden buradan kaçmak neredeyse imkansız.Orada birçok tılsım ve güçlü güvenlik önlemleri var,burayı soymaya çalışmak için deli olmak gerekir.''Hermione büyük çok katlı bir binaya yaklaşırken bize açıkladı.

Percy Jackson ve Harry Potter I Kahramanlar BirleşiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin