11

979 64 17
                                    


Thalia onun yüzündeki gülümsemeyi düşündüğümü düşünüyordu ama daha fazla yanılmış olamazdı.Evet onun gülümsemesine hayran kaldım ama kim kalmazdı ki ?Kafamı kitaplarıma çevirdim ve tarihle ilgili kütüphaneden aldığım kitabı okumak ve bitirmek istiyordum.Boşverin.Daha fazla şey öğrenmek istiyordum ama aklım sürekli Percy'e kayıyordu.Ayrılmadan önce eğer Percy uyanırsa Molly bana hemen haber vereceğine dair söz vermişti.Ayrıldıktan birkaç saat sonra tabiki de bir mektup beklemiyordum ama umut etmekten başka seçeneğim yoktu.Molly nazik kalpli ve anlayışlı bir insandı.Söz verdiği için bana hemen haber vereceğini biliyordum ama sabırsızdım ve Percy'i hemen yanımda istiyordum.

''Annabeth,bizimle misin ?'' yanımda duran Thalia'nın sesini duydum.Sesiyle beraber kendime geldim ve siyah cübbeli kişilerin büyük koridorda yürüdüklerini gördüm.

''Evet,bunun için üzgünüm.Bir an dalmışım.''Ona gülümseyerek yanında yürümeye devam ettim.Etrafımızda o kadar çok kişi vardı ki bir an sarsıldık ama odaya girdiğimizde buna değdi.

Derin bir nefes aldım.Mumlar havada yüzüyordu,odayı aydınlatıp ona sıcak bir hava katıyordu.Tavan çok yüksekti ve ona baktığınızda gökyüzündeki bütün yıldızları görebilirdiniz.Birkaç dakika önce dışarıdaydım ve bu tavan tamda orayı yansıtıyor gibiydi.

''Çok güzel,'' Thalia sessiz bir şekilde mırıldandı.

Başımı sallayarak ona katıldım.Dört uzun masa yığını koridoru dolduruyordu,öğrenciler ve öğretmenler kendi aralarında sohbet ediyorlardı.Öğrenciler yerlerine oturmaya başlamışlardı.Harry,Hermione ve Ron sağa doğru yöneldiler.Birbirimize bakıp omuz silkerek onları takip ettik.Bunu yapmadan önce hoş görünen ve sivri şapkalı bir kadın bizi durdurdu.

''Siz bize bu yıl katılacak olan öğrenciler olmalısınız.Pekala,ben Profesör McGonnagall.Lütfen ilk sınıfla aynı sırada bulunun,sizi yılın geri kalanında kalacağınız binalarınıza ayıracağız.Onlar sizin aileniniz gibi olacak,ve kendi binanıza puan kazandıracak her şeyi yapmalısınız.Burada öğrencilere zarar verecek olan herhangi bir zorbalık,hırsızlık ve benzeri olaylara hiçbir şekilde tolerans göstermeyeceğimizi unutmayın.'' Profesör McGonnaGall bize kuralları özetleyip sinir bozucu bir şekilde haraket eden grubu işaret etti.

''Pekala,''Nico o gruba doğru haraket etmeden önce bize bakarak söyledi.Salondaki herkes yerlerine yerleşti ve taburenin üzerinde duran yamalı ve sağlam görünüşlü şapkaya bakıyordu.Onlarla aynı şeyi yapıyordum ve birden şarkı söylenmeye başladı.

Eski zamanlarda

Ve Hogwarts neredeyse başladığında

Okulumuzun kurucuları

Asla ayrılmayacaklarını düşündüler

Ortak bir hedefle birleşmiş

Aynı duyguları taşıyorlardı

Dünyanın en iyi büyücü okulunu yapmak

Onların öğrenimine yardımcı olmak

''Hep birlikte inşa edip öğreteceğiz''

Dört iyi arkadaş kararını verdi

Ama asla hayalini kuramamışlardı

Bir gün ayrılacaklarının

Orada olanlar için

Slytherin ya da Gryffindor ?

Hufflepuff ya da Ravenclaw ?

Ne yanlış gidebilirdi ki ?

Nasıl böyle arkadaşlıklar son bulabilirdi ?

Oradayım bu yüzden anlatabilirim

Percy Jackson ve Harry Potter I Kahramanlar BirleşiyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin