15-Geçmişten gelen

5.5K 383 9
                                    

Erdi gittiğinden beri Ebru ile önce spor yapmış , ardından kapalı havuza girmiştik. Hava güneşli olmasa da içerisi gayet iyiydi.
" Ela ben de senin gibi olmak istiyorum" dedi Ebru

" Nedenmiş "

" Zenginsin , güzelsin , güçlüsün ve zekisin daha ne olsun. Baksana istediğini yapıyorsun " dedi

" Bende senin yerinde olmak isterdim. Boyum kısa diye asker olamamak beni çok üzdü doğrusu. Eh parayla boy satın alamıyorum"

" Ela soracam soracam soramıyorum. Dün ne oldu?"

" Bir şey olmadı. Abinin üzerine çay döküldü "

" Ha ondan..ben de sonunda ilanı aşk etti sandım "

" Yok daha degil "dedim ebru şaşkınlıkla bana baktı.

" Anlamış mıydın ?"

" Tabi ki . Ebru hanım benim şahin gibi gözlerimden kaçar mı ? " dedim

Tabi ki Erdi konuşurken duyduğumu söylemeyecektim. Biz daha giyinemeden kapı çaldı. Kimseyi beklemediğimiz için endişelenmiştik.
Üstüme sabahlık alıp silahımı alınca Ebru da korktu. Kapının görüntü kısmını açınca kimse görünmüyordu.
" Kim o ?" Dedim

" Ela hanım kapıyı açarsanız tanısabiliriz "
" Kimsiniz "dedim kapıdaki polislerden birinin kafasına silah doğrultmuş görüntüsünü görünce kapıyı açmak zorunda olduğumu biliyordum. Tabi önce ilk kapıdan geçmeleri gerekıyordu.

" Ebru bodruma in. Aynanın sol alt köşesine dokun şifre 29037 .

" Ela ne şifresi. Gidemem Azad bu . Seni öldürür. "

" Sen git merak etme sana zarar gelmesine izin vermem bana da bir şey olmaz "

Ela başını sallayıp gidince ben de ses tuşun bir daha bastım.

" Dışarı geleceğim polisi bırakın. "

Hemen bir pantolon ve tişört giyinip ıslak saçlarımla dısarı çıktım. Tabi çıkmadan hemen önce dostlarımdan birkaçına haber uçurmuştum.
Çıkıp kapıyı arkamdan kapattım. Bahçede yürürken etrafımda yaklasık yirmi adam vardı.
Azad denilen adamı gördüğümde arabasına yaslanmış beni izliyordu. Uzun boylu fit bir adamdı. Kirli sakalları ve mavi gözleri vardı. Gözleri ile anında birini öldürecek gibi bir bakış vardı. Psikopatça bakıyordu. Beni gördüğü an başta şaşırdı sonra bakışlarında alaycılık yakaladım.
Tam karşisında durduğumda bir kahkaha attı. Kesinlikle bir psikopatla karşı karşıyaydım.
Ebruyu parkta ilk gördüğümde orada olan tuhaf gömlekli adam yanına geldi. Azad adama şiddetli bir tokat attı
" Bu küçücük kız mı dövdü lan sizi. Sizin yapacağınız işe sıçayım ben."

Sonra bana döndü
" Meşhur Ela sensin demek . Erdi komutan sende ne buldu acaba"

" Ne yaparsın işte . Muhteşem güzelliğim ile aklını başından aldım"dedim . Bu adama aynı sekilde alaycılık ile yaklaşacaktım.

" Komik kızsın. Şimdi benimle geliyorsun. "

" Hiç sanmıyorum. Bugünki planlarım arasında seninle gelmek yok. Istersen birde önceden arayıp randevu almayı dene "

Yanıma yaklaşıp yüzümü tek eliyle kavradı. Bu hareketten de gına gelmişti artık. Bileğini büküp yumruk atacağım esnada yumruğumu durdurdu. Sonra bileğimi büküp beni kendine yaklaştırdı.

" Bana kafa tutma tatlı kız o kafanı koparmak istemem" dedi fısltı ile.

Yüzümü buruşturup ona baktım

ELA BAŞABELA (GÜÇLÜ KADINLAR-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin