Kışlaya geldiğimde kapıda Erdi'yi aradım. Onunla beraber odasına gittik. Oturduğumuzda bana çay söyleyip karşıma oturdu.
" Eğitim için gideceğim . Bir süre görüsemeyeceğiz"
" Istihbarat için mi. ?"
" Evet. "
" Tehlikede olmanı istemem ama mutlu olacaksan yanında olacağım"
" Biliyorsun bu hayalimden bile ötede. En azından boy sınırı yok" dedim
Erdi kahkaha attı. Pelin hanımdan bahsetmeli miydim bilmiyorum ama bilmeliydi. Belli ki kadın da manyaktı. Sırf sevgilim olduğu için ona veya ailesine zarar verebilirdi." Eğitim iki hafta sürecek"
" Ne iki hafta mı ? O kadar süre ayrı mı kalacağız?"
" Sonsuza kadar ayrılmıyoruz ya. Biraz özlersin beni"
" Ama iki hafta çok değil mi ? Arada görüsemez miyiz?"
" görüsemeyiz. "
" Nerede göreceksin bu eğitimi uzak mı?"
" Bunu söyleyemem. Ama merak etme güvende olacağim"
" Konu sen olunca merak etmemek mümkün değil. Sen yanımdayken her an bir yerlerden mafyalar silahlı adamlar çıkacak gibi. Zaten zor kutlulduk peşindekilerden"
" Şey aslında orada da küçük bir pürüz var . "
" Ne ? Ne oldu yine ?"
" Aslında bu kez yeni bir şey sayılmaz ama bir süredir takip ediliyordum."
" Ne ? Ne zamandır ? "
" Bilmiyorum bir hafta kadar oldu. Paronayaklık yapıyorum sanmıştım"
" Bunu bana yeni mi söylüyorsun. Hemen kim olduklarını bulmalıyız"
" Ona da gerek kalmadı zaten. Pelin Arslanoğlu'ymus."
" O Kim ? Mafya anası mı o da?"
" Yok. Arda'nın annesi. "Dedim bir süre yuzüme baktıktan sonra kalkıp odada bir tur attı ve olanları anlatmamı istedi.
Ilk takip edildiğim andan sabah Pelin hanımla konuştuğum ana kadar anlattım. Tabi Erdi'de benim gibi çok sinirlendi."Tamam o halde senin eğitime gitmen iyi olacak. O sürede ben onu hallederim" dedi Erdi.
Tabi ki buna izin vermeyecektim. Pelin hanım belli ki tehlikeli biriydi . Erdi'ye ve ailesine zarar gelmesine izin veremezdim ." Olmaz. Sen sadece anneni ve Ebru'yu koru yeter. Bu durumu ben halledeceğim"
" Ela ben de halledebilirim. "
" Peki üslerine bunu nasıl açıklayacaksın. Durduk yere birinin peşine düşüp ,onu araştırıp , hapse attıramazsın. Gidip tehdit de edemezsin. "
" Ben hallederim bir şekilde . Mutlaka bir açığı vardır. "Dedi Erdi .
Beni korumak istemesini anlıyordum ama bu halledebileceği bir konu değildi.
Sabah Ela gitmeden önce ona olanları anlatmıştım. O da kadını araştıracağını söylemişti. Biz Erdi ile tartışmaya devam ederken telefonumun mesaj sesi ile ikimiz de sustuk. Bana bir dosya gönderilmişti. Dosyayı açınca Eda'nın gönderdiğini gördüm. Dosyanın başında Pelin hanımın fotoğrafı vardı. Sonrasında ise bilgileri.
Dosyayı açıp inceledim. Doğum yeri ailesi ve ilk evliliği ile ilgili bilgiler vardı. Arda'nin doğumundan sonra psikolojik tedavi görmüş .
Sık sık evden çıkıp günlerce gelememiş. Sonunda ünlü iş insanı Savaş Arslanoğlu ile ilişki yaşamaya başlamış.
Sonrasında oğlunu ve Adnan bey'i bırakıp Savaşın evine yerleşmiş. Sonradan Arda'dan iki yaş küçük bir oğlu daha varmış. Dosyayı Erdi ile beraber inceledikten sonra Erdi yerine geçip oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELA BAŞABELA (GÜÇLÜ KADINLAR-1)
MizahGenç kız elini uzattı. "Ben Ela . Ela Karabela" Bu esmer tatlı kız kesinlikle soyadının hakkını veriyordu.