"KARABELA"
Sesi o kadar yüksekti ki tüm koridorla beraber odalardaki bazı hastalar da kapıdan bizi izliyordu.
" Delirtmişsin adamı" dedi ErdiKesinlikle haklıydı. Yarbay beni özellikle uyarmıştı. Yarbay yanımıza gelince Erdi tekmil verdi.
" Rahat asker. Iyi misiniz ?"
" Sağolun komutanım. Hepimiz iyiyiz"
" Binbaşım içeride konuşsak daha iyi olur. Karabela sen de"dedi Yarbay bakışları o kadar sertti ki itiraz bile edemiyordum.
Odaya girdiğimizde hasan önce doğrulmaya çalıştı sonra yataktan Yarbaya tekmil verdi." Hasan iyi misin ?" Dedi yarbay. Belli ki onu uzun zamandır tanıyordu.
" Sagolun komutanım. Iyiyim. Yeng..Ela hanım tam zamanında geldi. "
" Ya bir de o var. Karabela sana işimize karışma dememiş miydim?"
" Dediniz "
" yanına askerler dikmemiş miydim?"" Diktiniz ama..."
" Peki seni içeri atarım demedim mi ?"
" Dediniz mi ? O kısmı kaçırmış olmalıyım."
Erdi köşede hiç bir şey yapmadan gülerek beni izliyordu. Benimle daha sonra dalga geçeceğine emindim. Yarbay beni bir süre daha azarladıktan sonra yüzündeki ifade yumuşadı. Tabi tüm sinirini benden çıkarınca rahatlamıştır.
" Yine de seni içeri attırmayacağım. "
" Neden ?" Dedi Erdi
" Ne o içeri atılmamı mı tercih ederdin. " dedim
" Belki biraz rahat durursun da aklın başına gelir."
" Insan sevgilisine böyle mi davranır. Hem ben daha çok bela olacağım başına "dedim. Yarbay dikkatimizi çekmek için hafifçe öksürürken ikimiz de ona döndük.
" Karabela yarım saat önce istihbarattan üst düzey bir yetkili aradı beni. Istihbarat destekli bir operasyonmuş"
" Derya hanım değil mi ?"
" Istihbarat mı ?" Dedi Erdi
" Evet istihbarat . Ben de artık sivil değilim yani " dedim Erdi ye bakarken yüzünü elleriyle ovuşturdu.
" Evet karabela öyleymiş. Yani askerlerimi kurtardığın için sağol. "Yarbay asker selamı verince ben de asker selamı verdim. Yarbay odadan çıkınca Hasan konuştu.
" Yengeme bak be ajan oldu. Komutanım artık beraber operasyonlara gidersiniz" dedi
" Ya yengen genç yaşta ölmeme neden olmazsa gideriz tabi"
Hasan o gece orada kalırken , ben ve Erdi kışlaya döndük. Kapıdan gireken askerler Erdi'ye selam veriyordu. Kapıya yakalaşırken Yavuz'u gördüm. Şimdi dalga geçmenin tam zamanıydı.
Yavuz Erdi'ye tekmil verdiktem sonra bana döndü.
" Baldız yine ortalığı karıştırmışsın"
" Baldız mı ?" Dedi Erdi . Tabi onları tanıştırmamıştım.
" Erdi bu Eda'nın eşi Yavuz. "
Ikisi el sıkışırken . Yavvuz bir haltlar yiyeceğimi biliyordu.
" Erdi yavuz da seni çok merak ediyordu. "
" Ya kimin başı yanacak diye merak ediyordum"dedi Yavuz
" Ya hatta bana gıcık olduğun için sevgilimi sürekli işe koşuşturacağını da söylemiştin değil mi ?"dedim. Erdi tek kaşını kaldırıp Yavuz'a baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELA BAŞABELA (GÜÇLÜ KADINLAR-1)
HumorGenç kız elini uzattı. "Ben Ela . Ela Karabela" Bu esmer tatlı kız kesinlikle soyadının hakkını veriyordu.