El bombalarımdan sonuncuyu da kullanmıştım. Üç terörist ölürken onlarında yorulduğunu fark etmiştim. Onlardan da fazla adam kalmamıştı. Son kurşunlarımla kalanları da kullandım . Belimdeki tabancamda da alti kurşun kalmıştı ama tüm adamaları halletmiştim. Teröristlerden birinin silahını alıp dağdan ormana doğru inmeye başladım. Tam orman sınırındayken kolumu bir kurşun sıyırdı.
Etrafıma baktığımda ormanın iç kısımlarından teröristler akın akın geliyordu. Geri dönemezdim ve ormana da giremezdim. Saklanacak bir kaya buldum ve siper aldım. Fazlasıyla kalabalıklardı. Yakınlarda bir karakol da yoktu. Eda yardım gönderecekti biliyorum ama ne zaman geleceklerini bilemiyordum.
En azından ölürken olabildiğince adamı yanımda götürecektim.
Daha temkinli bir şekilde ateş etmeye devam ediyordum. Bazı teröristlerin bana yaklaşmasına izin verdim ve yakından onları vurup silahlarını aldım. Iki silah da bittiğinde dayanamayacak duruma geldim.
Omzumdan ve kolumdan yaralıydım. Yaralarımı sarsam da kan kaybediyordum.
Beylik tabancamdaki kurşunlari sayarak kullanıyordum. Son üç kurşun kaldığında . Kulaklığımı açtım . Eda bana sesleniyordu." ANKA2 iyi misin? Rapor ver."
" Iyiyim . Şimdilik. "
" Yardım geliyor dayan" dedi Eda
" Yetişemeyebilirler. Siz yine hakkınızı helal edin" dedim ve kulaklığı kapattım. Ölmeye hazırladım kendimi. Üçüncü kurşunu yaklaşan bir teröristin başından vurarak kullandım. Mermimin bittiğini anlamışlardı. Onlara emir veren teröriste nişan aldım ve onu başından vurdum. En azından boş gitmeyecektim.
Bıçağımı çıkarıp adamların yaklaşmasını beklerken arkadan teröristlere ateş açıldığını gördüm. Bana doğru koşan bordo berelileri görunce derin bir nefes aldım. Yanıma gelen asker maskesini çıkardı." Yetiştik yenge " dedi . Bu Hasan'dı demek ki Erdi de gelmişti. Hasan yarama baktı .
" Boşver onu silah ver Hasan" dedim
Hasan belindeki silahını bana verip çatışmaya dahil oldu . Ben de çatışmaya dahil olurken Erdi arkamdan yaklasıp çatışmaya devam etti.
" Ela iyi misin?"
" Tam zamanında geldiniz. " dedim
Ormanlik alandan da askerler onları sıkıştırmıştı. Sonunda terösistler kampa doğru çekilmeye başladılar. Erdi el bombası çıkarip pimini çekti ve teröristlere fırlattı. Sonunda tüm teröristler temizlenince derin bir nefes aldım. Erdi hala elinde el bombasının pimini tutuyordu." Ela benimle evlenir misin?" Dedi Erdi elimdeki yuvarlak pimi bana uzattı.
" Bugün varız yarın yokuz. Bugün seni kaybedeceğimi sandım Ela çok korktum. Evlen benimle ." Dedi maskemi çıkarıp gülümsedim ." Evet. " dedim ve elimi uzattım. Pimi parmağıma takti.
" Şimdilik bununla idare edeceğiz." Dedi
" çok romantiksiniz komutanım." Dedi HasanParmağıma büyük olan pim eldivenimin üzerine taktığımdan düşmüyordu. Çocuklarımıza anlatacak güzel bir hikayemiz olmuştu. Tabi sağ salim evlenebilirsek.
Maskemi taktım ve bordo bereli tim ile beraber alaya gitmek üzere helikoptere bindik. En azından bu kampı yok etmiştik. Alayda helikopterden indiğimizde bir ambulans beni bekliyordu.
Eda da tim ile beraber beni bekliyordu . Iner inmez Eda'nın önünde durdum ve selam verdim." ANKA1 görev tamamlandı."
" Rahat ANKA2"
" Sude nasıl? "
" Ameliyatı atlattı. Hastanedeler şimdi"
" Sen de yaralanmışsın"
" hafif bir iki sıyrık. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELA BAŞABELA (GÜÇLÜ KADINLAR-1)
HumorGenç kız elini uzattı. "Ben Ela . Ela Karabela" Bu esmer tatlı kız kesinlikle soyadının hakkını veriyordu.