28-Ilk Görev

3.7K 291 2
                                    

IKI HAFTA SONRA

Derya hanımın odasından çıktığımda resmi olarak istihbarat elemanıydım. Bileğimdeki minik ize baktım.
Buraya geldiğim ilk gün sabah beşte uyandırılmıştık. Benimle beraber on yeni aday vardı. Neyse ki ben sabah erken saatlerde uyanmaya alışkındım. Yoğun egzersizlerden sonra silah eğitimine gitmiştik. Sonraki günler çok ağır spor eğitimlerinin yanısıra bomba imha etmeyi , kılıç kullanmayı , wushu , karete gibi farklı dövüşlerde temel eğitimleri almıştık. Ayrıca helikopter eğitimi de vermişlerdi ama ben helikopter kullanamamıştım. Boyum pedallara ve kola aynı anda yetişmiyordu. Eda benimle çok fena dalga geçmişti ve eminim yıllarca dalga geçmeye devam edecekti. Neyse ki ben de uçak kullanmayı öğrenmiştim . Çok yoğun eğitimler aldığımız için nefes alacak zamanı zor bulmuştuk. Tabi ki hepimiz daha önce belli kriterlere sahiptik yoksa bu kadar kısa sürede bu eğitimler ile pek bir şey başaramazdık. Belli ki buradaki tek deha ben değildim.
Iki hafta sonunda dört kişi pes edip giderken , iki erkek , dört kadın ajan resmi olarak kabul edilmiştik.
Hepimiz bir tim olarark bir arada kalmaya karar verdik. Hepimiz bahçede bir araya toplanmıştık. Hepsini tek tek inceledim. Maddi durumlarını ve ailelerini bilmiyordum ama karakterleri hakkında yorum yapabilirdim.
Yakup sert bir adamdı. Duygularını belli etmemekte ve bomba imhada uzmandı. Boyu kısa ve zayıf olmasına rağmen kendini savunmada da çok iyiydi. Emre ise sevimli bir adamdı. Çok uzun boyluydu ve aksiyondan zevk alıyordu. Dediğine göre daha önce modellik yapıyormuş.
Kızlardan Elif ve Sude kardeşti. Ikisininde yüksek zekaları vardı. Aynı zamanda çok iyi plan yapıyorlardı, onların kunazlığıyla ben bile baş edemiyordum. Ipek uzun boylu , iri yapılı bir kızdı. Aramızdaki en büyük kişi oydu. Buraya alınmanın tam sınırımdaydı. Otuz yaşında sporcu bir kadındı. Anlattığına göre Derya'nın hayatını kurtarmış, dört adamla tek başına dövüşmüştü.

" Evet millet artık bir ekip olduğumuza göre birbirimizi daha iyi tanımalıyız"

" Emre senden kurtulacağım diye seviniyordum bir de ekip olduk. "Dedi
Yakup.

" Alınıyorum Yakup kardeşim. Ela'cığım buradan çıkışta ne yapıyorsun?"
Dedi Emre

" Eve gidiyorum. Evimi çok özledim"

" Özlediğin başka şeyler de var mı?" Dedi Elif ne ima ettiği belliydi. Sevgilim olup olmadığını soruyordu

" Var. Yeğenimi çok özledim. "

Az sonra Eda koşarak yanımıza geldi. Diğerleri seviye üç ajan olduģu için ona saygı duyuyordu. Şuan hepimiz seviye birdik.

" Ela bir baksana"

" Edacığım yanımızda da konuşabilirsiniz. Sonuçta artık biz bir ekibiz"dedi Emre bu çocuk fazla gevşek tavırlıydı yine de tatlı olduğunu düşünüyordum.

" Aynen Eda söyleyebilirsin"

" Emin misin?"

" Evet . Ne oldu ki?"

" Babam .." dedi onu susturdum.

" Peki bunu yalnız konuşmalıyız sanırım."

Beraber biraz uzaklaşınca Eda konuşmaya başladı

" Babamızın akıl sağlığı bozuk olduğu için hapisten çıkmış. Amcalarımız onu eve götürmüşler. Kendi evine"dedi Eda
Kendi evimizde babam katliam gerçekleştirdiğinden beri ben sadece eşyalarımı toplamak için gitmiştim. Sonra amcalarımda kalmıştım bir süre. O süre içinde tek şahit ben olduğum için benden sürekli babama olan şikayetimi geri çekmemi istemişlerdi. Babaannem anneme sürekli hakaretler etmişti. Onlara göre babam ne yaptıysa haklıydı. O erkekti herşeyi yapabilirdi. Annem onu sinirlendirmeseymis yapmazmış.
Mahkemede şikayetimi geri çekmeyince amcalarımdan dayak da yemiştim. Babamı son kez orada görmüştüm. Başı dikti. Bana bakarken kaşları çatıktı. Mahkemede hiçbir şey söylemedi. Pişman değildi. Kalbinde bir gram bile merhamet olmadığına emindim. Zaten kız olduğumuz için bizi sürekli kısıtlıyordu. Adına leke getireceğimizden korkuyordu. Artık o aileden kurtulduğuma mutluydum. Şimdi ise babam dışarıdaydı.

Annemi ve abilerimi öldürmenin bedeli beş yıldı sadece. Bu kadar kolay mıydı ?

" Boşver. Bizi ilgilendirmez artık"dedim

" Ya bizi bulmaya kalkarsa. Beni öldü sanıyorlar ya sen?"

" Merak etme bu kez karşılarında iki güçsüz kız bulmayacaklar. "

" Ne yapacaksın ?"

" Gerekeni"

Dedim ve gülümsedim. Bu kez bize zarar vermeye kalkarlarsa karşılığını verecektim . Hem de en ağır şekilde.

Diğerlerinin yanına geri döndüğümüzde bir şeyler planlıyorlardı.

" Ela senin bildiğin bir yer var mı? Buluşup birbirimizi daha iyi tanıyalım. Birlikte yemek falan yeriz"dedi Ipek

" Tabi . Benim evime gidelim. Hem şehrin içinde. Hem de çok güzel yemek yaparım"

" Gerçekten mi ? Elacım senin sevgilin var mıydı?" Dedi Emre . Yakup ensesine bir tokat attı. Elif ve Sude aynı anda kahkaha attı.

" Üzgünüm Emre bir eniştem var zaten. " dedi eda Dışarıda Erdi ile konuşup konuşmadığını bilmiyordum.

" Eski enişten . "

" Senin için sürekli benimle konuşuyor. Sürekli senden haber istiyor. Çok pişman "

" Kendini affetirmek isterse tabi ki yapabilir. Onu engellemeyeceğim. "

" Ayrıca kapında yatıp kalkan tek kişi o da değil"

" Arda mı?" Dedim herkes şaşkınlıkla bizi izliyordu.

" Ela ne çok hayranın var" dedi Sude

" Arda başıma bela olmuş manyağın teki. Yıllardır kurtulamadım. Hapse attırdım yine de kurtulamadım. Bir şey olmaz. "

" Ya tabi. Sürekli kavga edip oğluma kötü örnek oluyorlar. "

" Merak etme ben bugün halledeceğim. "

" Ela akşama onları da çağırsana , eğleniriz" dedi Elif

Bu kız gerçekten kaos olsa çekirdek çitleyerek izleyecek bir kızdı.

Eda'nın telefonu çalınca yanımızda açtı. Muhtemelen Derya aramıştı

" Eğlence iptal . Göreve gidiyoruz" dedi Eda

Hepimiz hazırlanmak için odalara gittik. Özel bir tim olduğumuz için simsiyah uniformalarımız vardı. Siyah yüz maskelerimiz , kasklarımız dahil herşeyimiz siyahtı. Sol kolumuzda türk bayrağı sağ kolumuzda birimimizin simgesi olan anka kuşu amblemi vardı. Hepimiz giyinip teçhizatlarımızı aldık.

Operasyonda isim kullanamayacaktık. Bu nedenle hepimizin bir sayısı vardı. Eda Anka-1 di ben ikiydim. Kimliklerimiz belli olmuyordu. Hepimiz helikopter pisti yakınında toplanıp sıraya girdik. Eda nın iki üst rütvelisi seviye 5 bir ajan gelip karşımızda durdu. Eda bir adım ileri çıktı.

" Anka timi yedi ajanıyla goreve hazır "

" Anka timi bu bir kurtarma operasyonu olacak. Gereken bilgileri yolda alacaksınız. Allah yardımcınız olsun"

" Sağol" diye bağırdık aynı anda.

" Anka timi helikopter bin" dedi Eda

Onun peşinden hepimiz helikoptere bindik.

" Görevimiz jiyan adlı teröristin kaçırdığı bir öğretmeni kurtarmak. Jiyanı da sağ almamız gerek. Bu operasyonu tehlikeye atacak bir şey yapmayın. Özellille sen Anka 2." Dedi Eda
Operasyonun gizliliginin fatkındaydım. Jiyanın burada olduğunu sadece istihbarat biliyordu. Askeri bir operasyon yapamazlardı. Onu sağ almamız ve istihbarata teslim etmemiz gerekiyirdu.

" Anlaşıldı Anka 1" dedim

En azından plana sadık kalmak ićin elimden geleni yapacaktım.

ELA BAŞABELA (GÜÇLÜ KADINLAR-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin