Mi lesz most?

737 31 0
                                    

A hetek csak úgy teltek és azt vettem észre,hogy már egy hónapja járok gimnáziumba.

Miután történt az az incidens azt hittem rám fognak szállni de tévedtem. Inkább messze elkerültek bár éreztem,hogy figyelnek.

Lydia a "legjobb barátnőm" lett bár volt amikor idegesített a stílusa.Leginkább akkor amikor Jacksonnal volt.Megjátszotta magát mintha valami buta fruska lenne.Allison is közel került hozzám bár a családja miatt vigyáztam vele és mivel Scottal állandóan együtt lógtak.

Egészen addig nyugtom is volt amíg egyik este egy videótékást meg nem öltek...A nyomok alapján csak állat lehetett.

Másnap Stiles keveredett mellém egyik szünetben és egy aktát lóbált előttem.

-Szeretnél valamit?-kérdeztem.

-Tudod utánad néztem.Érdekelt ki is vagy valójában és nem találtam semmit.A mostani papírjaid is nem rég készültek mintha új személyiséged lenne.Nem találtam sem előző iskolákat sem semmit.Fiatalabb is vagy nálunk mégis a mi évfolyamunkba jársz..

Megragadtam a fiút és betuszkoltam egy üres terembe.Mérges voltam magamra, hogy azon estén beleavatkoztam a dolgokba.De mégis honnan tudhattam volna,hogy Stiles ennyire kíváncsi?

-Miért hihetetlen ez annyira?15 vagyok és?Te is annyi vagy nem?

-Én 16 vagyok de nem is ez a legfontosabb....Hanem a többi.Minden papírodon az áll,hogy magántanuló voltál...Ez okos,mert nem nagyon lehet visszakövetni.És azt se akard beadni nekem,hogy téged nem rémisztett meg,hogy tényelg léteznek farkasok.Persze ha csak nem vagy te is az. Láttam amit láttam és hiába mondta Derek,hogy hagyjalak békén én nem foglak.Tudni akarom mi történt.

Válaszként elsírtam magam.Stiles erre meglepődött és sután megveregette a vállam.

-Hé bocsánat ne haragudj.Nem akartalak megbántani csak furcsának találtam ezt az egészet. Hé nyugodj meg!-és magához húzott.

Hallottam a szapora szívverését és éreztem rajta,hogy tényleg megbánta a dolgot.

-Kérlek ne mond el senkinek.-suttogtam.-Normális életet akarok élni.Barátokat szeretnék és iskolába járni.Kérlek ne rontsd el ezt nekem...

-Akkor mond el ki vagy és mi vagy.Enélkül nem tudok segíteni.A barátok őszínték egymással...

-Csak egy átlagos lány vagyok Stiles.És kérlek ne akard,felbolygatni az egészet így is nehéz nekem.-majd mielőtt szólhatott volna kisiettem a teremből egyenesen bele Scottba.

-Thalia!Hé minden oké veled?Miért sírsz?-Hagyjál békén Scott.

-Te meg mit csináltál vele haver?-vonta kérdőre Scott Stilest.

-Semmit csak szembesítettem azzal, hogy nem tudunk róla semmit.És,hogy a barátja akarok lenni,de az csak őszínteséggel működik.

-Derek megmondta,hogy hagyjuk békén!!

-Nekem az a pasi nem parancsol!És mi van ha ő harapott meg téged?

-Az lehetetlen!Vagyis Derek azt mondta egy alfa harapott meg és ez a lány tuti nem az.Sőt még Derek sem biztos,hogy mi is valójában...

-MIért te nem érzel semmit?Mármint ti megérzitek egymást nem?

-De nála nem érezek semmit csak az,hogy más.Még sosem éreztem ilyet...Fura illata van.

-Szerintem finom illata van.-mélázott el Stiles.

-Csak nem tetszik neked?-kérdezte Scott.-Azt hittem Lydia az egyetlen és örök...

Egy hibrid sorsa (Teen Wolf ff.) SZÜNETELDonde viven las historias. Descúbrelo ahora