Deucalion

346 22 0
                                    

A szirénázó rendőrők hamar kiértek.

-Oké srácok mivel mindenki jól van további szép estét.

-Thalia várj!!!-futott utánam Stiles.

-Tessék?

-Segítened kell Scottéknak.

-Szerintem megoldják.

-Elég ebből!!-kiálltott rám.-Elég volt ebből a szarságból.Nem tudom mi van veled,de jobb ha észbekapsz.Itt ember életek forognak kockán nem játszhatod a sértődöttet.Mindenkinek vannak szarságai mégis túl tud rajtuk lendülni.Ébresztő!!!Mi a barátaid vagyunk nem az ellenségeid.És igen hibáztunk nem egyszer,de ez most nem számít.Menj és segíts nekik!!!

-Jól van nyugodj meg Stiles még felrobbansz....Hol vannak most?

-Akkor segítesz?

-Most utoljára.Utána szépen elengedjük egymást.

-Mi?

-Jól hallottad.Szóval hol vannak most?

Stiles felém mutatta a telóját."A sulinál leszünk,ne engedjetek erre senkit"

-De ugye nem mondtad komolyan?

Válaszra sem méltatva elindultam a suli felé.

-Meglepetés.-ugrottam le Scott és Isaac elé.

-Thalia,de jó hogy itt vagy Boyd....

-Tudok mindenről Scott.És itt vagyok segíteni.

-Tudod,nem megölni csak elkapni.A bojler szobába kell őket csalni.

Megforgattam a szemem,de bólintottam.

-Oké menj a déli bejárathoz.

Elfutottam a helyemre és vártam.

Nem sokkal később két morgó ember rohant felém fénylő szemekkel.Nekem támadtak én meg vissza.Nem sokkal később Derek csúszott be mellém és Scott.Elfutottak mellettünk és Boydék követni kezdték őket.Én utánuk rohantam,hogy egyik se forduljon vissza.

Ahogy leszaladtak a lépcsőn pár percig vártam majd Derek és Scott sikeresen bezárták őket.

-Csodálatos.Akkor én megyek is.

Mielőtt szólhattak volna már el is tűntem.

Egyenesen Lydiához mentem.Beugrottam az ablakán.

-Azt szívbajt hoztam rád.-sikított fel.

-Bocs,csak nem akartam az ajtón jönni.Minden oké?

-Őszintén?Nem egyáltalán nem oké semmi sem.Te sem vagy őszinte velem ahogy senki sem.Fogalmam sincs mi folyik velem és veletek,de egyikőtök sem beszél róla.Pedig nekem beszélnem kell.Tudod nekem nem olyan könnyű befogadni,hogy a legjobb barátnőm egy hibrid a másik meg vérfarkasokra vadászik...

-Sajnálom Lyds.Azt hittem ha nem beszélünk róla az a legjobb megoldás.De belátom tévedtem.És ha bármi ilyesmi van csak szólj nekem.Én bármikor kapható vagyok egy beszélgetésre.

-Tudod azóta az  este óta valami történik velem. Hangokat hallok amiket mások nem.Felkelek az éjszaka közepén...A fiú testét sem tudom,hogy találtam meg.Észre sem vettem,hogy mit csinálok.
Mintha kiesnénen azok a percek...

-Fogalmam sincs min mehetsz keresztül.-ültem le mellé és közben éreztem,hogy rezeg a telóm.-De kiderítjük mi van veled.

-Köszönöm...De te sem tűnsz boldognak mostanában...És nem is meséltél,hogy sikerült a randi Aidennel...

Egy hibrid sorsa (Teen Wolf ff.) SZÜNETELDonde viven las historias. Descúbrelo ahora