Egy új élet

524 26 0
                                    

Scott:
Túl sok minden történt egyszerre.Thalia vergődése a földön,Peter lángba borulása.Stiles hiába üvöltött nem tudtam mi tévő legyek.Derek egyenesen a haldokló Peterhez sétált.

-Várj ha megölöd én is odaleszek.De Derek rám sem hederített.Leguggolt és elmetszette Peter torkát. Egy pillanatra azt hittem én is vele halok...

-Most már én vagyok az alfa!-nézett ránk piros szemeivel.

-Scott azonnal gyere ide!-üvöltötte Stiles.

Thalia eldőlt mint egy zsák krumpli és nem mozdult.

-El kell vinnünk Dr. Deatonhoz!Ő biztos tudja mi baja!!!

-Biztos ezt akarjátok?-kérdezte Derek.-Ha felkel erősebb lesz mindannyiunknál és nem fogjuk tudni megállítani...

-Kapd be Derek.-válaszolta Stiles majd az ölébe vette és elindult vele Jackson kocsija felé.

-Majd írok!-köszöntem el Allisontól és átvettem Thaliát.

Beültem vele a kocsiba és Stiles szélsebesen elhajtott.

-Mi baja lehet?

-Nem tudom de siess. Nagyon gyenge a pulzusa...

Ahogy néztem az elkenődött sminkjét a szakadt ruháját és a borzas haját mintha megmozdult volna bennem valami.

-Nem akarom többet így látni...-szólalt meg Stiles.

-Ez lett volna az első igazi bálja... Nem veszíthetjük el...

Stiles csikorogva lefékezett az állatklinika előtt.

-Tegyétek le!-utasított Deaton.

-A hátában van két nyíl...Aztán verekedett Peterrel aki arról beszélt,hogy visszafogja a legjobb énjét és felhozta a családját. Utána kezdődött az egész.-hadartam el.

-És a szemei...Amikor még utoljára rám nézett az egyik kéken ragyogott de a másik koromfekete volt...-tette hozzá Stiles.

Deaton közben eltávolította a nyilakat.

-Akkor tudom mi baja van.Scott amikor eddig harcolt milyen volt?

-Mint mi.Kéken ragyogott a szeme és a karmai megnőttek...

-Tehát nyoma sem volt a másik énjének?

-Milyen másik énjének?-kérdezte Stiles.

Lassan leesett a tantusz...Stiles kérdését eleresztettem a fülem mellett.

-A két faj eddig viaskodott benne.De úgy tűnik eljött az idő,hogy egyesüljenek.Ha felkel erősebb lesz mint megannyi faj amit ismerünk.Mellette kell legyél és meg kell védened saját magától is.-fordult felém Deaton.

-Sosem fogom magára hagyni.

Mintha csak Thalia meghallotta volna egy hatalmas lélegzetvétel kíséretében felült az asztalon.Az egyik szeme kék volt a másik fekete.Fekete erek kúsztak a szemei felé bár nem olyan élesen mint ahogy először láttam.A fogai vastagabbak voltak és hosszabbak mint az enyém.A karmai is élesebbek lettek.És valahogy gyönyörűbb lvolt mint valaha.

-Mi történt vele?-kérdezte Stiles újra.Thalia ránézett és mintha megnyugodott volna.A szemei újra barnák lettek és visszahúzta a karmait és a fogait.

Thalia:

-Sikeresen átalakult végleg.-hallottam Deaton hangját.

-Mi történt?Hogy kerültem ide?-kérdeztem.

Egy hibrid sorsa (Teen Wolf ff.) SZÜNETELDonde viven las historias. Descúbrelo ahora