Hale család

625 33 0
                                    

-Azért jó meccs volt bár örültem volna ha a fiamat is látom.Hazavigyelek?-fordult felém a meccs végén Mr.Stilinski.

-Nem köszönöm van már fuvarom.

-Átjöhetnétek hozzánk anyukáddal egy vacsorára.

Miért akar mindenki vacsorázni a másikkal?-futott át az agyamon.

-Persze,köszönjük a meghívást.De most megyek és megkeresem Scottot ha jól látom becipelték az öltözőbe.

-Hé Thalia!-kiálltott valaki felém. Mr.Argent volt az.-Ha látod a lányomat odabent szólj neki légyszíves, hogy siessen nem várunk rá örökké.

-Rendben szólok neki.

-Ki ez a lány?-kérdezte egy fiatalabb nő mellette.

-Allison egyik barátja,kedves lány amennyit hallottam róla.

-Mit tudunk róla?

-Ugyan már Kate nem mindenki vérfarkas akit ismerünk.Amúgy is gyerek még.

-Túl kedves vagy ez lesz egyszer a veszted.Hiába gyerek majd felnő egyszer és akkor veszélyesek lesznek.

-Scott merre van?-kérdeztem a már kifelé tartó Dannyt.-Egyébként gratulálok nagyon jó voltált.

-Kösz bari.Scott még bent van épp öltözik egyedül.-kacsintott rám majd ott hagyott.

Utána akartam szólni,miután leesett,hogy mire célzott de akkor már messze járt.

-Ügyes voltál gratulálok.Na mutasd azt a nyakláncot. -kértem el a fiútól aki még mindig törölközőben álldogált.

Egy pillanatra meg is akadt a szemem a kidolgozott testén.

-Semmi nincs benne.Sima egyszerű nyaklánc.-tájékoztatott.

-Akkor sok értelme volt ellopni.

-Azt hittük lesz rajta valami.

-Egyáltalán hihetünk Harris szavában,hogy látott egy ilyen nyakláncot?

-Derek azt mondta,hogy hisz neki.És ha tényleg köze van a gyújtogatáshoz ami történt akkor Allison bajban van.És van még valami.Argenték azt hiszsik Jackson a béta.

Mielőtt válaszolhattam volna a lámpa leoltódott.

-Mi a fene?Thalia maradj mögöttem.-lépett elém védelmezően majd elindultunk körbenézni.

Az egyik sötét sarokban aztán ott állt Derek.

-Ezt meg minek kellett?Egyébként is hol a fenében voltatok?Tudjátok mekkora gáz van?

De Derek nem válaszolt csak elnézett a vállunk felett. Ahogy megfordultunk egy középkorú pasas lépett elénk.Aztán a felismerés arcul csapott.

-Sosem értettem a lacrosse-ban mi a jó.Mi annó kosárlabdáztunk...-szólalt meg.

-Maga volt az.Maga harapta meg Scottot.

-Gratulálok a következtetéshez kisasszony.Ha jól tudom Thaliának hívnak.De most Scott az akivel beszélni szeretnék ő segíthet megoldani egy kis konfliktust. Majd utána veled is foglalkozom

-Én nem segítek magának embereket ölni.

-Nos nem is mindenkit kell.Csak azokat akik felelősek a történtek miatt és ez nem jelenti hogy ő is veszélyben lenne.

-Allison.-szólalt meg Derek.

-Te komolyan az ő oldalán állsz?-kérdezte Scott.-Elfelejtetted azt a részt amikor megölte a testvéredet?

Egy hibrid sorsa (Teen Wolf ff.) SZÜNETELDonde viven las historias. Descúbrelo ahora