-Aggódnak érted.-fordultam Derek felé.
-Miért nem mondhattam meg,hogy itt vagy?
-Jobb ha senki nem tudja...Stiles apja a sheriff.Még véletlenül sem akarom,hogy megtudja itt vagyok. Téged is bajba kevernélek.
-Mindenestre itt maradhatsz amíg rendbe jössz,de utána ki kell találni valamit.
-Ugye tudod,hogy tartozom neked.2x segítettél nekem pedig nem ismerjük egymást.
Megvontam a vállam és beléptem a fürdőmbe. Levettem a véres ruhámat és lezuhanyoztam.
Felvettem egy pólót és egy kisgatyát.Fogtam egy vödröt és a közben elalvó Derek mellé léptem.
Felgyűrtem a pólóját és mosni kezdtem róla a vért. Ahogy a sebe köré értem hirtelen megragadta a karom.
-Mit csinálsz?
-Csak leszedem a vért.Ne mocorogj.
Derek fogta és levette a pólóját így megszemlélhettem a kidolgozott testét.Hagyta,hogy folytassam a mosdatást,de éreztem,hogy közben le sem veszi rólam a szemét.
Tudtam,hogy idősebb nálam vagy 4-5 évvel és valószínűleg meg akarna ölni ha tudná,hogy valójában mi vagyok mégsem tudtam visszafogni magam.
Letettem a rongyot és a kezemmel végig simítottam a testén.Mire újra megfogta a kezem és közben felült tartva a szemkontaktust.
Az arcára helyezte a kezem és közben a másik kezével megfogta a derekam és közelebb húzott magához.
Végig simítottam az arcán mire a pólóm alá nyúlt és már épp húzni akarta felfelé amikor megszólalt a csengő odalent.Derekkel szétrebbentünk.
-Ez Scott.Maradj itt.
Gyorsan lerohantam és a fiú ott állt az ajtónkban. Elrohant Victoria mellett és a karjaiba zárt és éreztem ahogy a levegőbe emel.
-Úgy örülök,hogy nincs semmi bajod!Tudtam,hogy olyan vagy mint én éreztem!!!
-Te mégis ki vagy?-kérdezte Victoria.
-Elnézést.-tett le a fiú.-Scott McCall vagyok a lánya osztálytársa.
-McCall?Anyukád véletlenül nem a kórházban dolgozik?
-De igen...
-Victoria mi most kimegyünk egy kicsit mindjárt visszajövünk!
-Dehogy mentek ti ki.Scott te meg egyáltalán mit keresel itt?Anyukád nem mondta mi történt?Megöltek valakit és Derek Hale szabadon van!
-Tudok róla...De muszáj volt látnom Tháliát és beszélnem kell vele kettesben...
-Csak leülünk kint ennyi az egész.Derek Hale nem a verandánkon fog elbújni...-majd a választ meg sem várva kihúztam a fiút és becsuktam az ajtót.
-Szóval mit szeretnél?-kérdeztem.
-Csak ellenőriztem,hogy tényleg jól vagy-e.Stiles hiába mondogatta,hogy beszélt veled,személyesen akartalak látni.
-Miért?
-Mert azt érzem,hogy fontos vagy nekem.Hiába nem indult jól a kapcsolatunk mégsem tudtam addig lefeküdni amíg nem láttalak.
-Látod jól vagyok.De most menjél haza inkább. Anyukád biztos aggódik.-veregettem meg a vállát.
Ahogy elment egy pillanatra nekidőltem az ajtónak és egy halvány mosoly jelent meg az arcomon.Aztán el is tűnt.Nem kedvelhetem meg őket...
Ahogy felértem a szobámba csak egy üres ágy fogadott és egy cetli:"Kösz mindent."Tehát lelépett...
-----------
A suli tényleg zárva tartott és ez pont elég idő volt arra,hogy egy kicsit tanulhassak...Nem volt problémám az anyaggal,de azért figyelnem kellett. Még Stilestól láttam,hogy színes filcekkel húzgálta a dolgokat így én is így tettem.
Scott minden nap átjött és ellenőrzött engem.
-Nem inkább Allisonal kéne rendezned a dolgaid?Vagy tanulnod? -kérdeztem.
-Te is tudod,hogy nem mehetek a közelébe.A suli meg a legkevesebb most. Valami nincs rendben velem.Aznap tényleg megakartam ölni a barátaim. Nem is értem te,hogy tudsz ilyen nyugodt maradni emiatt...
-Scott te nem fogod megölni a barátaidat.És ezt én ígérem meg neked.
-------
-Stiles!-álltam a fiú szekrénye mögé,hogy a szívbajt hozzam rá ahogy becsukja.-Ugye van tervetek mára, és nem lesz baj?
-Még mindig annyira örülök,hogy élsz.-ölelt meg ami viszont engem lepett meg.Talán ő is meglepte saját magát,mert utána csak vakarta a fejét és nem szólalt meg.
-Stiles azt kérdeztem,hogy felkészültetek-e a teliholdra vagy sem?
-Ja igen,persze!Beszereztem mindent ami szükséges.
-Oké de bármi van írjál.
Hiába volt ma meccsük semmi kedvem nem volt végigülni így inkább hazamentem.Megittam egy adag vért és vártam átha szükség lesz rám.Egészen 11-ig azonban csend volt majd Stiles hívott.
-Scott valami transzba került és elfutott.Félek,hogy valami baj lesz.Segíts!
Nem is kellett több kiugrottam az ablakon és elfutottam.Valami azt súgta,hogy a sulinál kezdjek és be is jött.Scott ott ugrált egy kocsi tetején amiben megláttam Allisont és Jacksont.
Megszaporáztam a lépteim majd egy hatalmas ugrással levittem a földre és bedobtam az erdőbe. Stiles jól mondta,hogy valami transzban lehetett mivel rögötn nekem támadt.A szemeim kéken felragyogtak és verekedni kezdtünk.Próbáltam közben beszélni hozzá de egy hatalmas pofonig mindhiába tettem.
Ahogy célba talált mintha magához tért volna.
-
Thalia?Mi törétnik velem?-Pontosan az amit az alfa akar!-csendült fel egy hang a hátunk mögött ami Derekhez tartozott.Derek közben engem vizslatott és érdeklődve figyelt. Felkaroltuk Scottot és hazavittük.
Ahogy a verandájukhoz értünk megtorpantam.
-Mi van?-kérdezte Derek.
-Semmi,innen már megoldod nem?
-Ami azt illeti jobban örülnék ha itt maradnál vele,tudod fontos vagy neki.-nyomta meg az utolsó szót.
-Valami szeretnél mondani ezzel?
-Abbahagynátok?-szólt közbe Scott.-Thalia örülnék ha bejönnél és velem maradnál az este...
Ennyi elég volt ahhoz,hogy átléphessek a bejárati ajtón.
-Nem maradhatok így és lehet közben Allisonnal.Kell lennie valami gyógymódnak.-fakadt ki.
-Én csak egyről tudod és ez is csak szóbeszéd.Ha megölöd az alfát elmúlik minden.
Már épp nyitottam a számat de Derek egy pillantással elhallgattatott.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy hibrid sorsa (Teen Wolf ff.) SZÜNETEL
FanficThalia Rosemore csak normális életet szeretne mint minden fiatal.De hogyan is lehetne hisz még nincs 16 és hibrid(vámpír,vérfarkas).Egyik faj sem veszi be maga közé,korcsnak tekintik,sőt vadásznak rá mivel egyedülálló. A Vámpírok igaz mind eltűntek...