Új barátok

959 40 0
                                    

-Szia!-köszöntem rá reggel a fiúra aki Scottal lógott tegnap az erdőben.Valószínűleg megijeszthettem, mert eldobta a könyveit és elakadt a szava.-Bocs nem akartalak megijeszteni.

Nem válaszolt csak miután lehajolt a könyveiért.

-Te tényleg hozzám beszélsz?

-Miért van itt más valaki is?-kérdeztem vissza.-Egyébként a nevem Thalia.

-Igen tudom!-vágta rá egy kicsit túl gyorsan majd,
zavarba is jött mikor megmosolyogtam a helyzetet.

-Esetleg megtudhatnám a te nevedet?

-Stiles Stilinski.

-Nos kedves Stiles igazából csak a kémia labort keresem és örülnék ha megmutatnád nekem hol találom.

Hevesen bólogatni kezdett és együtt indultunk el a folyosón.Észrevettem,hogy a legtöbben döbbenten bámulják a kettősünket.

-Ezek meg mit bámulnak?

-Téged.Engem.Minket.

-Ennyire fura,hogy két osztálytárs együtt megy órára?

-Az igen,hogy egy lány velem megy órára.Hallanád miket modanak rólad a csapatban.-magyarázta majd az arcomat meglátva heves magyarázkodásba kezdett.-Csak azt,hogy hogy milyen műveltnek és és kedvesnek tűnsz...

-És te egyetértesz velük?-kérdeztem rá és tudtam, hogy zavarba fog jönni.

-Én nem veszek részt az ilyen beszélgetésekben de természetesen én is így gondolom.

-Ez nagyon kedves Stiles.Örülök,hogy ilyen véleménnyel vagy rólam.

-Sziasztok!-köszönt ránk valaki aki nem más volt mint Scott.

A döbbenet ahogy Stilesra nézett filmekbe illő volt. Majd a döbbenet átment kérdőbe.Stiles az arcával próbált kommunikálni,hogy ő sem érti a helyzetet.

-Scott vagy ugye?-mosolyogtam rá.-Láttalak tegnap a pályán.Egész jó voltál.

-Kösz szépen.Te pedig Thalia vagy ha jól tudom. Allison is itt van valahol?

-Még nem láttam megérkezni,de biztos neki is kell majd segíteni,hogy megtalálja a termet.

Scottnak több sem kellett és elrohant mellettem.

-Na és Stiles te is jössz az esti bulira?

-Azt hiszem én nem vagyok meghívva.

-Ugyan már.Akkor én hívlak meg.Ugye eljössz velem?

-Te most randira hívsz?-tátotta el a száját.

-Sokkal inkább baráti találkozóra gondoltam,hisz még nem is ismerlek.De ami késik nem múlik.-vontam meg a vállam.-De még nem kaptam választ.

-Persze,hogy elmegyek veled.Sőt fel is veszlek. Hányra menjek érted?8 jó lesz?De akkor a címed is kell meg a telefonszámod.És te miben jössz?Ha nem randi akkor nem kell egyforma szerelésben lennünk ugye?-hadarta össze-vissza ami az eszébe jutott.

-Hé nyugiii.Add ide a telódat és elküldöm a címem.És igen a 8 tökéletes lesz,és nem nem kell összeöltöznünk még akkor sem ha randi lenne.

Visszaadtam neki a telóját és leültem egy üres helyre.Közben Allison is befutott Scottal az oldalán és a lány mellé ült le.Tipikus...

-A helyemen ülsz,de most az egyszer eltekintek tőle,mert új vagy.-lépett mellém egy fekete hajú fiú.-Danny vagyok egyébként.-nyújtotta a kezét.

Egy hibrid sorsa (Teen Wolf ff.) SZÜNETELTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang