A nyaklánc

669 31 0
                                    

Másnap korán felébredtem így úgy döntöttem suli előtt még hazamegyek.Írtam egy cetlit Scottnak majd kihátráltam a szobából elérve azt,hogy valaki felsikítson mögöttem.

-Uramisten te meg ki vagy?-nézett rám valószínűleg Scott anyukája.

-Anya!-jelent meg Scott az ajtóban.-Anya ő itt Thalia.Új a suliban és segített tanulni amikor elaludt.Nem akartam felkelteni így itt aludt.

-Nagyon örvendek.Egyébként a nevelőanyukámat ismerheti is.Nem rég kezdett a kórházban. Victoria Rosemore.

-Victoria?Hát persze,hisz mesélt is rólad.Örülök, hogy megismerhetlek.Gyere reggelizz velünk ha már mindenki ilyen korán fent van.Majd beviszlek titeket én.

-Oké köszönöm.

-Na és mesélj magadról egy kicsit.-nézett rám Ms. McCall reggeli közben.-Bár Victoria már majdnem mindent elmesélt rólad.

-Anya hagyd Thaliát enni. Nem igazán szeret amúgy sem a múltjáról beszélni.

-Jajj ne haragudj bele sem gondoltam ebbe.Biztos nehéz lehet neked nem akartam tolakodó lenni. Esetleg átjöhetnétek vacsorára egyik nap.Vagy nem...

--------------

-Kié ez a póló?-kérdezte Danny gyanakvóan.

-Scotté.Leöntöttem magam még suli előtt és volt nála egy póló.

-Ahha értem.Na és felkért már valaki a Tavaszi Bálra?

-A mire?

-Hát a Tavaszi Bálra.MIndjárt itt van.Meglep,hogy nem tudsz róla ha már annyi időt töltesz Lydiával.

-Miért te kivel mész?

-Josh végre megkért szóval vele.De remélem nem valami idiótával jössz majd végül.

-Lehet el sem megyek.

-Ugyan már,ne beszélj hülyeségeket...

-Thalia na végre.Rajtad meg milyen póló van?-támadott le Lydia.

Danny megforgatta szemeit majd elsétált.

-Az mind1.Mi az?

-Gyere át hozzánk este.Meg kell tervezni a báli ruhánkat.És meg kell beszélnünk kivel mész.

-Nem mehetek egyedül?

-Miről beszélsz butus.Ez a nap arról szó ki-kivel megy...Na és persze ki,hogy néz ki.És bár megdícsértem első nap a ruhádat az igazábólnem volt igaz.Megértem,hogy a converse cipő kényelmes és a pulcsi de te nőből vagy és nem is akárhogy nézel ki.A bálra muszáj gyönyrűnek lenned...

Így hát este átmentem Lydiához.m

-Tényleg szükséges ez?-kérdeztem Lydiát amikor egy csomó valamit kent rám.

-Persze,hogy muszáj.De mivel barnább a bőröd el kell majd mennünk vásárolni megfelelő alapozót. Amúgy ezt még nem is kérdeztem.Nem idevalósi vagy nem?

-Mexicóban születtem...

-Ez mindent megmagyaráz.A magas sarkakkal,hogy állsz?

Egy hibrid sorsa (Teen Wolf ff.) SZÜNETELTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang