Hale falka

506 30 0
                                    

Stiles-al gyorsan elfutottunk a recepció mellett. A fiú mutatta az irányt majd az egyik kanyarban belefutottunk egy rendőrbe.Rögtön megcsapott a vérszag és lenéztem a sérült lábára.

-Stiles fuss.-szóltam a fiúra.

A férfi rám nevetett.

-Te fogsz megállítani?Ki sem látszol a földből.-Ezt nem kellett volna.-szólaltam meg majd a következő mp-en a férfi már repült hátrafelé a levegőben egyenesen neki a falnak,hogy utána ne mozduljon.

Utáltam amikor a magasságommal jöttek.Mintha a 168cm olyan alacsony lenne.Lydia még nálam is kissebb volt...Aztán egy hatalmas üvöltés térített magamhoz és a riasztó.Amikor lefékeztema cellánál Derek tornyosult Isaac fölé.

-Hagyd őt békén!-kiálltottam rá.

Odaszaladtam a rettegő Isaachez és felhúztam.

-Te is közéjük való vagy?-kérdezte.

-Nem.-válaszolta helyettem Derek.

-Menj most haza...

-Isaac velem jön.Most már az én falkámba tartozik...

----------

-Szóval most már van egy gyíkunk is.Remek...-beszéltem Scottal még tesi előtt.

-Nem tudom mi volt de gyors volt és erős...

-Jól van gyerekek ma falat mászunk.-rontott be az edző a terembe.-Argent,McCall a falra.

Lydia késve fékezett le mellettem.

-Minden oké?-kérdeztem a lányt.

-Persze csak Jackson megint paraszt volt velem...Neked meg mi van a karodon?-emelte fel.

-Semmi...

-Ne mond,hogy semmi.Ugyanilyen van Stiles kezén is.

-Jól van tőle kaptam.Amolyan barátság karkötő...

-Ahha értem.-vonta fel a szemöldökét.

-Stilinski,Erica fel a falra!-küldte a következő párost a falra.

A lány azonban kb 3 mászás után kiborult.

-Talán lekéne hoznia valakinek a lány epilepsziás...-szólalt meg Allison.

-Mégis honnan kellett volna tudnom?Erica minden rendben csak rúgd el magd a faltól.-próbálta nyugtatni.

A lány végül ellökte magát és szégyenteljesen elvonult miközben a többiek kinevették.

-Hát ez drámai volt...

Később a lányt mentők vitték el mivel újra megpróbált felmászni de rohamot kapott.Scott kapta el mielőtt lezuhant volna.

-Hogy csináltad?

-Csak megéreztem.

-Thalia apa kérdezi ezen a hétvégen ráértek a vacsorára?-lépdelt mellém nap végén Stiles.

-Azt hiszem...De mi ez a vacsora mánia nálatok?Már Scott anyja is meghívott minket.

-Tudod ez egyfajta gesztus.A barátkozás jele.

-Ahha értem...

-Nem érted ugye?-kérdezett vissza.

-Nem éppen...

Egy hibrid sorsa (Teen Wolf ff.) SZÜNETELDove le storie prendono vita. Scoprilo ora