🤫

289 19 1
                                    

-A terv nem vált be.Elvágták az áramot.-nézett fel a telójából.

-Én elmegyek.-álltam fel.

-Menjetek mind.Én egyedül is megmentem Deatont.

Beültünk Stiles kocsijába és elindultunk.Fáradt voltam már és kimerült.Tudtam,hogy ennem kéne de nem volt rá idő.

Stiles-ék azonnal a vezetékekhez rohantak én viszont felfelé.

Ahogy felértem Kali-ék épp elrohantak.

Boyd haldoklott.Odarohantam hozzá mit sem törődve Derekkel akit nem rég még halottnak hittem.

-Minden rendben.-suttogta Boyd.

-Sajnálom.-válaszolta Derek.

Derek rám nézett,de én megráztam a fejem.Nem tudtam segíteni a fiún.

Elkéstünk.

Nem bírtam tovább hallgatni Boyd búcsúját így elsétáltam.

Stiles utánam jött.

-Ugye tudod,hogy nem vagy egyedül?-kérdezte.-Én itt vagyok.Ami a motelban történt...

-Stiles hagyj engem békén.-néztem rá majd elrohantam.

Nem akartam őt is veszélybe sodorni.Igaza volt az apjával kapcsolatban is.Még nagyobb veszélyben lenne ha tudná ezt az egészet.És Stiles is ha a közelembe marad.

Hazamentem.

Scott kicsit később írt egy üzenetet,hogy találtak még egy orvost holtan.

Másnap este Lydia írt.

"Megint megtörtént,gyere a sulihoz"

Így fogtam magam és elindultam.Csak ott realizáltam,hogy Lydia mindenkinek szólt.

-Hol a holttest?-kérdeztem tőle.

-Még nem tudom...

-Lydia akkor kell hívnod minket ha találtál egy hullát...-válaszolta Stiles.

-Ó nem.Nem csinálom ezt többet.Majd szépen ti fogjátok megtalálni nem én.

-Mégis mi hogyan találnánk meg?Mindig te találod meg őket.

-Srácok?-szólalt meg Scott.-Megtaláltam a holttestet.

Egy rendőrnő volt rádobva a suli nevét tartalmazó kőre.

Stiles felismerte a rendőrnőt.Nem volt mit tenni hívtuk a rendőrséget.És mivel a sajátjaik közül öltek meg egyet reggelre már az FBI is megérkezett.

-Azt hittem lezárják az iskolát.-sétáltunk be reggel Lydiával.

-Ma lesz a megemlékezés...Szerintem amiatt nem...Egyébként még nem volt időnk beszélni a történtekről.Aggódom miattad.

-Nem kell.Jól vagyok.

Aztán megláttam Aident.

-Mindjárt jövök.-hagytam ott a lányt.

Megragadtam Aident és betoltam egy üres terembe.

-Mit képzelsz mit keresel itt???

-Iskolába járok csak úgy mint te.-nézett rám ártatlan szemekkel.

-Higgyem is el mi?Ha rajtakaplak,hogy követsz engem vagy bárkit megöllek hallod??

-Nem fogsz megölni engem.

-Ugyan miért ne tenném??

-Mert kedvelsz engem...Mert mellettem nem érzed magad mocskosnak vagy épp gyilkosnak.Mellettem nem kell eljátszanod a jó kislányt.Mellettem szabad vagy.

Egy hibrid sorsa (Teen Wolf ff.) SZÜNETELTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang