Süllyedés

291 17 8
                                    

Végszóra befutott Stiles.

-Srácok kérlek ne menjetek el...

-Muszáj Stiles.-válaszoltam.-Elvitte őket...

-Tudom,de mi mindig kitalálunk valamit...

-Ezúttal nem...De megígérem,hogy megtalálom apukádat.

-Thalia,Scott kérlek...

-Viszlát Stiles majd találkozunk.-köszönt el tőle Scott.

Én elfordultam és elindultam Deucalion után de Scott csak pár pm-el később követett.

-Victoria nem az igazi anyám.suttogtam.-Ha erre rá jön nem lesz neki megfelelő...

-Akkor azt mondom siessetek a megtalálással.-mondta Deucalion.

Deucalion egész nap mesélt.A szavai megbabonáztak.

Még senki sem volt rám ilyen hatással.

Másnap este elvitt minket Scottal az erdőbe.

Megállt egy tisztáson ahol szentjános bogarak voltak.

-Különös nem?-kérdezte.-Ez a faj nem megszokott itt.

-Jennifer miatt van nem?-kérdeztem.-MInden ami történt eddig...

-Azt mondják az állatok megérzik a természeti katasztrófákat mielőtt azok megtörténnének.Talán a természet felettit is megérzik.

-Megrémiszt téged?-kérdezte Scott.

-Az rémiszt meg mennyi ártatlan embert képes megölni a saját ügye miatt...

-Maga képes lenne ártatlanokat ölni?

-Képes lennék bárkit megölni aki az utamba kerül.-válaszolta.

Majd sétálni kezdett.Scottal követtük.

Megláttam az ikreket és Kalit ahogy körbefogták Morrellt.

-Honnan tudtad Marin,hogy jönni fogunk érted?-kérdezte.

-Mert én ugyanolyan vagyok mint Jennifer.És mindig is tudtam,hogy gyanakvó vagy velünk szemben és azzal mire vagyunk képesek.

Vallatni kezdték Jenniferről de ő csak velünk foglalkozott.

-Menjtek vissza a barátaitokhoz.-fordult felénk.

-Eltudják dönteni mi a jó nekik...-válaszolt helyettünk.

-Nem tudnak minden információt...Elmondtál nekik mindent ami tettél?Hogyan szereztél korlátlan hatalmat.Mit tettél Ennisel???A bátyám megmentette őt.Még élt mikor meglátogatta.Azt akarta,hogy menj Derek után,hogy bevégezhesse a dolgát Kali.Ha Derek csatlakozott volna a falkához az egyenes út Scotthoz.

-Hazugások amit a kétségbe esett emberek mondanak amikor az életük a tét..

-Kérdezd meg...-szólt még utoljára Marin amikor Deucalion belevágta a pálcáját.

Scott odarohant hozzá és kihúzta miközben tartotta a nőt.

-Nem hagyon,hogy megöljön érted?-mondta neki.-Da ha tudsz valamit merre vannak...

-A Nemeton.Ha megtalálod hol van akkor megtalálod őt is.-válaszolta.-Találd meg a Nemetont.

Kb 10 mp-el később megrezzent a telefonom.

Stiles volt az és azt mondta szüksége van ránk,hogy megtaláljuk őket.10 perc múlva kérte,hogy találkozzunk az erdő szélénél.

Scottal odarohantunk.Deaton is vele volt.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Mar 10, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Egy hibrid sorsa (Teen Wolf ff.) SZÜNETELOnde histórias criam vida. Descubra agora