Rémbál

537 30 0
                                    

Isaac megköszörülte a torkát.

-Megtisztelnél?-kérdezte miközben a kezét nyújtotta. Körülnéztem,hogy a többiek mit csinálnak majd félszegen bólintottam.A vállára helyeztem a kezem ő meg a derekamra.

-Tudod sosem gondoltam volna,hogy egy ilyen lány mint te elhív a bálra.Még az is megfordult a fejemben,hogy valami szivatás az egész.

-Kösz?

-Jajj nem akartalak megbántani.Csak túl szép volt,hogy igaz legyen.És azt hittem Scottal van köztetek valami.

-Scott Allisonnall van...

-De tudom,hogy szakítottak. És utána sokat lógtál vele.Még azt is hallottam,hogy az egyik nap az ó pólójában voltál.

-Elismerem a hírek aztán tényleg úgy terjednek itt mint egy vírus. De nézz csak hátra.Úgy tűnik mintha engem akarna?

Isaac hátrafordult és láthatta ahogy Scott és Allison csókolóznak,majd nevetve elszaladnak. Ahogy még jobban körülnéztem viszont egy párost hiányoltam. Lydia és Stiles sehol nem voltak.

-Megbocsájtasz egy pillantra?-engedtem el a vállát.

-Hé Jackson!-rohantam a fiúhoz ahogy a cipő sarkai engedték.

-Nem láttad Lydiát???Jackson szólalj már meg!!!

-Megtámadták.A pályán van.-szólalt meg holtravált arccal.

Azonnal rohanni kezdtünk a pályafelé.

-Az istenit....

Gyorsan ledobtam útközben a cipőmet.Ahogy közelebb értünk megcsapott a vérszag.Lydia ott feküdt a pálya közepén egy hatalmas harapással.

-Azonnal hívd a mentőket!!!-kapta fel a testét és kezdett rohanni vele vissza suli felé.

A mentősök pár percen belül kiértek.

-Szállj be!-kiálltott rám Jackson miután beszélt a rendőrökkel. Én közben Stilest próbáltam elérni vagy Allisont de mindhiába.

-Meg kellett volna védenetek.-förmedt rám.

-Ne kezdj minket hibáztatni oké?Ha nem vetted volna észre megmentettük az életedet.

-És közben Lydia meg nyakig belekeveredett csak,mert a barátotok.

-Tudod mit inkább fogd be és vezess...

Ahogy odaértünk rögtön berontottunk a kórházba.

-Hol van Lydia?-kérdezett egy ápolót Jackson de Mr. Stilinski abban a pillanatban megragadta.

-Mi a fene történt azzal a lánnyal?

-Én nem tudom,csak véletlenül találtam rá....

-Persze,csak úgy véletlenül találtál rá egy pálya közepén ilyen állapotban.A te barátnőd az isntenit...

-Mr. Stilinski Jackson velem volt.-szólaltam meg.-Csak egy kis levegőre volt szükségem és eljött velem sétálni.Akkor találtunk rá Lydiára.

-És amúgy sem az én barátnőm már...A maga fiával ment a bálba nem velem...-tette hozzá Jackson.

-Mi lesz most vele?-kérdezte Jackson.

-Nem tudom... A harapást túl is kell élni.Most itt van a legjobb kezekben ha valami probléma adódna és...-akadtam meg a mondatomban,mert valahol a távolban egy farkas a hangját hallatta.Scott.

És valaki válaszolt rá.Derek.

-Most el kell menjek. Bármi van írj.

-Mégis,hogy írjak ha nincs meg a számod?

Egy hibrid sorsa (Teen Wolf ff.) SZÜNETELOnde histórias criam vida. Descubra agora