Kanima

454 28 0
                                    

-Szóval ha jól értem van egy őrűlt nagypapánk aki megfenyegette,hogy megöli anyukádat és egy gyíkunk amit nem tudunk pontosan micsoda de valószínűleg ismerjük.-foglaltam össze másnap miután Scott elmesélte mi történt még tegnap.

-És azt se feletjsd el,hogy Derek esélyt sem akar adni, hogy megmentsük azt a valamit.

-ÉS úgy látom a kis bétáit is visszaküldte kémkedni.-böktem a fejemmel az előttem ülő Isaacre.

Végszóra Stiles csúszott be a terembe.

-Srácok most beszéltem apámmal és van egy kis gáz.-de ahogy észrevette Isaacet elhallgatott.

-Csak egy valamit találtam a Kanimákról az interneten,hogy dél-amerikából származnak és vérjaguárnak titulálják őket.-folytatta csengetés után.

-Hát ez a valami nem úgy nézett ki mint egy jaguár...

Ahogy beültünk a következő óránkra (közgazdaságtan) Jackson ült be mögénk.

-Hé.-pisszegett ránk.-Mi a franc az a kanima és Derek miért hiszi azt,hogy én vagyok az?

-Jól van gyerkeke remélem mindannyian készültök a félévi vizsgára ami olyan neház lesz,hogy még én sem biztos,hogy megtudnám csinálni.

-MIért gondolná azt,hogy te vagy az?-kérdeztem.

-Nem tudom,de a következő akit tesztelni akarnak az Lydia...

-Simán lehet,hogy ő az nem?-fordultam Scott felé.

-Az nem lehet,Lydia nem gonosz...

-Nem de túlélte a harapást és nem változott át.Vagy lehet,hogy átváltozott csak mi nem tudunk róla.

-Úgy látom Ms. Rosemore nagyon beszédes kedvében van.-szólt rám az ezdő.-Akár ki is mehetnél megcsinálni a feladatokat.

Morogni kezdtem mire Stiles a karkötőre mutatott.
Gyorsan megoldottam a feladatokat majd az edző Lydiát választotta.

A lány azonban valamilyen transzba kerülhetett,mert ahelyett,hogy a feladatokat oldotta volna meg értelmetlen szavakat írt a táblára.Amikor magához tért teljes rémület ült az arcán.Megragadtam a lányt és kivonszoltam a teremből.

-Hé mi történt?-kérdeztem.

-Nem tudom...Amióta történt az az eset néha képzelődőm.Most is őt láttam.

-De hát neki vége Lydia nincs mitől félned...

A következő óránk kémia volt ahol megjelent Erica és Isaac.Scottal egymásra néztünk.Gyorsan beültem Lydia mellé aki rám mosolygott.

-Jól van gyerekek ma párosával fogunk dolgozni és 10 percenként cserélünk.Megnézzük,hogy két agy okosabb-e mint egy...

Az óra végéig semmi nem történt,Azon kívül,hogy Erica ült le Lydia mellé.Én Isaac mellé kerültem aki kajánul vigyorgott.

-Tudod sajnálom,hogy nem fejeztük be azt az éjszakát.Nem így kellett volna végetérnie...

-Ahogy neked sem kéne most farkasnad lenned.

-Ugyan hisz csak jót tett velem.Erősebb lettem és most már nem vagyok egyedül...

-Ugyan már, Derek csak kihasznált titeket,hogy erősebb legyen...

-Lehet,hogy igazad van,de mégis találtam barátokat sőt falkát.

-Gratulálok.De ha Lydiának bármi baja esik ugye tudod,hogy megtalállak?

-Akik jól dolgoztak azoknak egy ehető kristálynak kellett összeállnia.-szólalt meg Harris.

-Egészségedre! -dugtam Isaac orra alá.

Egy hibrid sorsa (Teen Wolf ff.) SZÜNETELDonde viven las historias. Descúbrelo ahora