MEMARS: BÖLÜM 1

7.2K 234 66
                                    

1 OCAK CUMARTESİ.

İYİ OKUMALAR.

.

.

MASAL KURTOĞLU

Alarmın sesiyle uyanmıştım. Kendime gelmek için biraz bekledim. Sonrasında kalktım ve banyoya girip kısa bir duş aldım. Sonra giyinme odama geçip hamile tulumumu giyindim. Korede çok beğendiğim için almıştım.

Tam 5 ay olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tam 5 ay olmuştu. İkizlerimi kucağıma almama 4 ay kalmıştı. Elimi karnıma koydum ve yavaşça okşadım. Anında tekme atmışlardı. Yüzümde bir gülümseme oluşurken "Günaydın canlarım. "dedim.

O sırada birinin belime kolunu dolamasıyla yanıma döndüm. Arkındı. Gülümsedi ve alnıma uzun bir öpücük kondurdu. "Günaydın bebeğim. "dedi. Sonra elini karnıma koydu ve "Sizede günaydın canlarım."dedi. Elini tuttum ve "Hadi gidelim diğerlerinide uyandıralım. Daha hastaneye gidicez. Bebeklerimizin cinsiyetlerini öğrenicez." dedim.

"Hadi o zaman. Gidelim. Bak hissediyorum bir kızımız olucak."dedi. Çok istiyordu kızımızın olmasını. Ve bu sefer her zamankinden daha emindi. Ama eğer erkek olursa ikiside çok üzülücek. Önemli olan cinsiyet değil tabikide. Ama 8 oğlumuz olduktan sonra bir tanede kızımızın olmasını istoyorduk ikimizde.

Elimi yanağına koydum ve "Biliyorum kızımız olmasını çok istiyorsun. Bende istiyorum ama fazla heveslenmesenmi hayatım. Eğer kız değillerse çok üzülmenden korkuyorum."dedim. Kaşlarını çattı ve "Masalım. Ben onların babasıyım. Hissediyorum. Kız olucak."dedi.

Sonra "Hadi uyandıralım şu uykucuları." dedi. Birlikte odadan çıktık ve ilk önce Akının odasına geçtik. Ama yoktu. Ne zaman uyanmıştıki? Her sabah ben uyandırırdım. Ay ne ara büyüdü bu çocuklar. Bak duygulandım.

Arkın "Gel diğerlerine bakalım. " dedi. Diğerlerininde odalarına bakmıştık ama yoklardı. Aonra aşağıya indik. Mutfaktan gelen seslerle oraya yöneldik. Mutfağa girdiğimde gördüğüm görüntüyle gözlerim çoktan dolmuştu. Oğullarım birlikte kahvaltı hazırlıyorlardı. Emir ve Sarp bizi görünce yanımıza koştular. Emir "Günaydın annecim. Bizde size sürpriz kahvaltı hazırladık. "dedi.

Sarp yanağımdan öpüp "Günaydın annecim. Bende senin kreplerinden yapmaya çalıştım ama seninkiler kadar güzel oldumu bilmiyorum." dedi. İkisininde başından öptüm. Ellerinize sağlık yakışıklı prenslerim. Eminim harika olmuşlardır. " dedim. Akın hadi siz yemwk odasına geçin bizde kahvaltılıkları getirelim. Fazla bir şey kalmadı zaten."dedi.

Gözyaşlarımı daha fazla tutamamıştım. Normalde kkolay kolay ağlamam ama bu hamilelik beni duygusal bir insan yaptı. Mirza yanıma geldi ve yüzümü ellerinin arasına aldı. İki gözümdende öptü ve "Ağlama annecim. Biz bunları mutlu olmanız için yaptık."dedi. "Bende mutluluktan ağlıyorum zaten."dedim.

Hepsi etrafıma toplanıp sarılmışlardı. Arkın "Hadi daha fazla ağlama Masalım. Kurban olurum gözyaşlarına. Biz geçelim odaya. Çocuklarda gelir."dedi. "Tamam. " dedim ve Arkınla birlikte yemek odasına geçtik. Masada poğaça ve kek vardı hemde üzümlü. Yerime oturduğum gibi Arkın tabağımı doldurmuştu. "Arkın. Peynirde ver. Bide çilek reçeli. Ay Arkınım dolapta ekşi erikler vardı onlarıda getir bana. Ha bide çilek aldırmıştım dün şoföre onuda getir aşkım."dedim.

"Tabi bebeğim. "dedi ayağa kalktığı sırada "Arkınım mor erikte vardı. Onuda getir." dedim. "Tamam güzelim. " dedi. Kapıya kadar gitmiştiki "Arkın dur!" dedim. Hızla arkasına döndü ve "Ne olsu hayatım sancınmı geldi?!" dedi endişeyle. "Hayır aşkım. Dün akşamki köftelerden kaldıysa Ceydaya söyle ısıtsın getirsin."dedim. Bugün ayrı bir iştahlıydım. Arkın "Aşkım sabah sabah rahatsız okursun ama o kadar şey yemesenmi?" dedi.

Şimdi sinirlendim ama. Hem karnımda iki çocuk taşıyim. Hemde şuncacık yemeği bana çok görsünler. Kollarımı önümde bağladım ve "Öylemi Arkın. Yani sen diyorsunki 'Sen çok kilo aldın artık yeme Masal.' öylemi? Ben hem karnımda senin iki çocuğunu taşıyim. O kadar ağrı çekiyim ama sen benim yediğin şu azcık şeye laf et. "dedim.

Arkın yanıma geldi ve tek kolunu omuzuma atıp "Güzelim. Ben sana hiç öyle bir şey dermiyim. İstediğini yiyebilirsin tabiki. Ben sonra rahatsız olmaman için diyorum. Biliyorsun. İstesen cenımı bile veririm."dedi.

Ama yaa. Gelde şimdi bu adama trip at. Gülümsedim ve "Ya canım aşkım. Hadi git getir o zaman. Bide ekşi elma vardı onuda getir."dedim. Arkın güldü ve mutfağa gitti. O sırada çocuklarda gelmişlerdi. Kıraç yanımdaki sandalyeye oturdu ve yanağımdan öptü. "Afiyet bal seker olsun annecim."dedi.

"Teşekkür ederim birtanem. Sanada afiyet olsun."dedim. Giray "Masal prensesim. Bugün hastaneye gidicezmi?" dedi. Giray küçüklükten beri böyle seslenirdi bana. Ve benimde çok hoşuma gidiyor. "Gidicez annecim. "dedim. Cenk "Ben bebeklerin cinsiyetlerini çok merak ediyorum."dedi.

Emir "Cinsiyetleri ne olursa olsun. Sonuçta bana benzicekler. " dedi. Sarp saçlarını karıştırdı ve "Nerden biliyorsun lan?" dedi. Emir "E en son ben doğdum. "dedi. Bu dediğine hepimiz gülmüştük. Arkın elindeki tepsiyi önüme koyarken "Hadi hemen yiyinde gidelim hastaneye."dedi.

Sonrasında kahvaltı çocukların neşeli ve komik konuşmaları ile geçmişti.

Bakalım benim tatlı bebeklerimin cinsiyetleri neymiş.








Veee ilk bölüm bittii.

Sizce nasıl bir kurgu?

Beğendinizmi?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Sizi seviyorum.

Görüşmek üzere.

MEMARSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin