MEMARS: BÖLÜM 2

5.2K 191 88
                                    


7 OCAK CUMA

İYİ OKUMALAR.

.

.

Üstüme hırkamı aldım ve aşağıya indim. Arkınım ve canim prenslerim beni bekliyorlardi. Benim indiğimi gören Arkın hemen yanıma geldi ve kolunu belime dolayıp "Geldinmi güzel kraliçem. Hadi gidelim o zaman."dedi. Başımı salladığımda birlikte evden çıktık ve arabaya bindik.

Arabaya oturduğum gibi Emir hızla yanıma oturmuştu. Kolumu omuzuna dolayıp başından öptüm. Emir "Annecim. Kardeşlerimiz gelincede beni seviceksin değilmi?" deyince gülümsedim ve "Ben seni her zaman sevicem annecim. Kardeşlerinin gelmesi demek benim onları daha çok seveceğimiz anlamına gelmiyor. Biz hepinizi her zaman çok sevicez. " dedim.

Emir bana sıkıca sarıldı ve "Bende kardeşlerimi çok sevicem anne. Onları her şeye karşı koricam. " dedi. "Evet annecim. Sen artık kocaman oldun. Onlara çok iyi bakıcaksın sen. " dedim.

Buğra "Hiç kusura bakma küçük bey. Ben kimsenin kucağına vermeyi düşünmüyorum onları." dedi. Akın " Hiçte bile. Ben odalarını kendi odamla birleştiricem. Hem ben eminim. Küçük bir prenses gelicek ailemize." dedi.

Arkın"Bende öyle diyorum ama anneniz bir türlü inanmıyor. Bencede kesin kız." dedi. Derin bir nefes aldım ve " Aşkım ben öyle demiyorumki. Bende istiyorum kızımız olmasını. Sadece boşuna ümitlnip sonradan üzülme diyorum." dedim.

Mirza" Biliyoruz Masal prensesim. Sende haklısın ama ne yapalım işte. Kız kardeşimizin olmasını çok istiyoruz. " dedi. "Ama öneli olan sağlıklı olmaları çocuklar. Sağlıklı bir şekilde kucağıma alıyımda başka birşey istemiyorum. "dedim.

Hastaneye gelince arabadan indik ve hastaneye girdik. Zaten doktordan randevu almıştı kocacım. Odaya girdiğimizde Sedef hanım gülümsedi ve "Hoşgeldiniz." dedi. Gülümsedim ve "Hoşbulduk." dedim.

Sedef hanım "Şöyle oturun. Bugün bebeklerin cinsiyetlerini öğrenicez. " dedi. Arkın "Evet. Aslında bir an önce baksak çok güzel olur. " dedi. Sedef hanım "Heycanınız belli oluyor. O zaman Masal hanım siz hazırlanın. Bende şu jelin yenisini getiriyim." dedi ve çıktı.

Hırkamı çıkardım ve Arkına verdim. Sonra ayakkabılarımı çıkaramadığım için Arkın eğilip çıkartmıştı. Ya canım kocam. Her zaman yanımda. Her şeye yardım ediyor. Harika bir adam.

Doktor gince uzandım ve karnımı açtım. Herkes etrafıma toplanmıştı.

Doktor alete jeli döktü ve yavaşça karnıma koydu. Yavaş yavaş hareket ettirince ekranda bebeklerimi görmüştüm. Biraz belli oluyordu yüzleri.

Sedef hanım "Kalp atışlarını dinletiyorum şimdi. " dedi ve bir düğmeye bastı. Ard arda gelen iki kalp sesiyle gözlerimin dolmasına engel olamamıştım. 8 çocuk doğurmuş olsamda hepsi ayrı ayrı harikaydı. Ve her hamileliğim farklı bir etki yaratmıştı.

Hepsindede Arkınımın desteğiyle kolaylıkla ayağa kalkmıştım. Arkın sıkıca elimi kavradı. Onunda gözlerinin dolduğunu görüyordum.

Sedef hanım "Eveett. İlk bebeğimizin cinsiyetii..." dedi ve gözlerini bizim üzerimizde gezdirdi. Sonra "Erkek." dedi. Ağlamaya başlamıştım. Arkın eğildi ve elime bir öpücük kondurdu. Sonra gözlerimi sildi ve "Ağlama." dedi. Emir "Sedef abla hadi söyle diğerinide. Şimdi çatlicam meraktan. " dedi. Sedef hanım "Yok ya. Ben vazgeçtim. Yarın ya da haftayamı söylesem." dedi. Emir "Hayır. Şimdi söyle. Yoksa basıl oda hazırlicaz biz. Hem daha kıyafetlerde var." deyince hepimiz gülmüştük.

Sedef hanım "Sanırım ikna oldum. O zaman söylüyorum. Hazırmısınız Kurtoğlu ailesi?" dedi. Cenk "Evet. Evet. Haziriz." dedi. Sedef hanım "Bebeğimizin cinsiyetii.... Erkek. " dedi. Arkına baktığımda gözlerindeki hayl kırıklığı çok belliydi.

Ama ben uyarmıştım. Off. Sedef hanım "Demeyi isterdim ama sanırım ailenize küçük bir cadı geliyor." deyince Arkın ve çocuklarla gözgöze geldik.

Arkın inaamayarak "Kızmı yani?" dedi. Doktor bşıyl onayladı. Akın "Gerçekten kızmı?" dedi. "Evet annecim. Kız. "dedim. Sevinçten ağlıyordum. Akın eğilip gözlerimden öptü ve "Ağlama annecim. "dedi. "Tamam yaa. Ağlamıyorum."dedim. Sonra doktorun verdiği peçeteyle karnımı silip üstümü düzelttim. Sonra birlikte odadan çıktık.

Mirza "Bence bunu kutlamalıyız. Gece dışarı çıksak filan. Çok güzel olur." deyince ona döndüm ve " Hayır Mirza. Gece dışarı çıkmak yok. Kesinlikle izin vermiyorum." dedim. Arkın "Aslında Mirza haklı bunu kutlamalıyız. " deyince kaşlarımı çatıp "Aşk olsun Arkınım. Ben burda çocuklarımıza iyi örnek olup bir şeyler öğretmeye çalışıyorum. Ama sen gece dışarı çıksak iyi olur diyorsun. Pes yani." dedim.

Arkın gülümsedi ve "Hayatım tabikide Mirzanın bahsettiği bir kutlamadan bahsetmiyorum. Böyle kendi aramızda küçük bir parti veririz. Hem pasta filanda yeriz. Kötümü olur?" deyince bende gülümsedim ve "Aslında olur gibi. Arka bahçeyide süsleriz. " dedim. Buğra "E siz yanımızda olduğunuza göre alkollü kokteyl içmemize izin verirsiniz." deyince ben" Hayır." derken Arkın "Olur." demişti.

Sonra bana döndü ve " Merak etme güzelim. Tabikide herkese birer bardak. Onun dışında aşırıya kaçmak yok. " dedi. Emir isyankar bir sesle "Bende ger zamanki gibi limonata içicem." deyince Sarp saçlarını karıştırıp "Sus lan. " dedi. Cenk " Tabi babacım. Sadece bir bardak. " dedi ve güldü.

Bunlar benim terliklerimi özlediler sanırım. Neyse. Ben yola getiririm onları.











Veee bölüm bitti.

Nasıldı?

Beğendiniz mi?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Kimler Arkına düşüyor?

Ya Masal?

Bence kesinlikle çok tatlı bir çift.

Ben kendi karakterlerime düşüyorum.

Neyse.

Hadi diğer bölümde görüşürüz.

Biraz kaosss olucak.

Çok seversiniz biliyorum.

Bay baayyy.

MEMARSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin