2 Ağustos Salı.
İyi okumalar diliyorum aşklarım.
.
.
.
.
Buğra Kurtoğlu
İkizlerin odasına girdiğimde ikisi de uyuyordu.
Mevanın yatağının köşesine oturdum ve eğilip boynundan öptüm.
"Özür dilerim deniz kızım. Ama gitmek zorundayım. Seni çok seviyorum. Bunu unutma olur mu? Söz veriyorum bir gün gelicem ve kendimi affettiricem sana. "dedim.
Sonra üztünü örttüm ve saçlarından derin bir nefes alarak öptüm.
Sonra Marsın yanına gittim. Eğildim ve saçlarına ve boynuna birer öpücük kondurdum.
"Çok özür dilerim kıvırcık. Burada kalamam artık. Söz. Geri gelicem. Ama ben gelene kadar ikizin sana emanet. Onu herşeyden koruyacağına eminim. Seni çok seviyorum yakışıklım. " dedim ve eğilip yanağından öptüm.
Hızla ayağa kalktım ve odadan çıkıp kapıyı kapattım.
Bir kez daha bakarsam ayrılamazdım onlardan.
Aşağıya indim ve ceketimi giyindim.
Bavulun tutma yerinden tutup kapıyı açtım tam dışarı çıkarken atlamadan gelen ses ile arkamı döndüm.
" Ben kararımı verdim abi. Madem bir yola çıktık ve ben sana yanında olacağıma dair söz verdim, bu kararında da yanındayım."
Giraydı. Elinde de bavulu vardı.
"İyice düşündün mü? Bu zor bir karar. " dedim.
Derin bir nefes aldı ve "Düşündüm abi. Kararım kesin. " dedi.
"Peki. Hadi gidelim o zaman. Uçağı kaçırıcaz. " dedim.
Evden çıktık ve arabama bindik.
Havaalanına geldiğimizde magazinciler buradalardı.
Bavulumu aldım ve hızla içeri geçtim. Giray' da arkamdan geliyordu. Kontrol alanlarından geçtikten sonra uçak saati geldiği için hızla uçağa geçtik.
İngiltere' ye gidiyorduk.
Ve dönmeyi düşünmüyorum.
Akının yüzüne bakınca bile yıllardır çektiğim acıyı hissediyorum.
Kardeşlerimi yıllarca öldü bildim. Akın beni kardeşi olarak görseydi eğer yardım isterdi.
Ama o an em ile birlikte birlik oldu ve kardeşlerimizi kendi babasından ve abilerinden kaçırdı.
Derin bir nefes verdim ve yapılan anons ile kemerimi bağladım.
Giray " Bundan sonraki planımız ne peki? dedi. " Şirket için gereken bir kaç evrak kaldı. Onları hallettikten sonra yeni şirketimizde işlere başlıyoruz. Şu anlık yapmamız gereken işlere odaklanmak. " dedim.
Hostes " Bazı sebeplerden dolayı uçağımız rötar yapmıştır, iki saat sonra kalkışa geçicez. " dedi.
Hasiktir ama lan.
Zamanımız yok.
Annem ya da babam öğrenirse hava alanını basarlar.
" Buğra Kurtoğlu, Giray Kurtoğlu güvenlik alanında bekleniyorsunuz. "
Yapılan anons ile Girayla göz göze gelmiştik.
"Nereden öğrendiler? Sen mi söyledin Giray?"
Dedim sinirle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEMARS
Teen FictionYıkılan bir aile bir daha eskisi gibi olurmuydu? Tekrar bir aile olabilirmiydi? Aradaki kırgınlıklar küslükler bitermiydi? Yıllarca kızına ve oğluna çektiği özlemin sebebinin karısı olduğunu öğrenen bir baba. Anneleri yüzünden kardeşlerinden ve abil...