22 Haziran Çarşamba
İyi okumalar aşklarım.
.
.
.
.
Yazardan
Sekiz kardeş en sevdikleri yer olan aile tepesine gelmişlerdi. Burada o kadar çok anıları vardı ki. Çocuklukları, gençlikleri burada geçmişti hepsinin.(Böyle yemyeşil bir yer. Ve kocaman. )
Hepsi burada top koştururken, oyunlar oynarken, şakalaşırken çok mutlulardı.
Birisi düşse, diğerleri hemen endişelenir etrafına toplanırdı.
Şimdi ne olmuştu?
Birbirlerinin yüzüne bakmıyorlardı.
Buğra derin bir nefes aldı ve "Hatırlıyor musun? Cenk burada büyük bir kaza geçirmişti. Babam ile birlikte son anda kurtarmıştık. "
Dedi. Cenk o anları hatırlayınca istemsizce yüzü buruşmuştu.
Giray "Unutur muyuz hiç. Çok korkmuştuk o zaman. Hatta bir ara öldü sanmıştım. " dedi.
Bu dediği ile kardeşlerin yüzünde ufak bir tebessüm belirdi. Ama hemen kaybolmuş tu.
Cenk "Bizi son kez orada birlikte görmüştüm. El ele tutuşmuştunuz ve bir zincir yapmıştınız beni kurtarmak için. " dedi.
Kıraç derin bir nefes aldı ve verdi. "Sanırım nasıl bu hale geldik diye sormaya gerek yok. " dedi Akın' a bakarken. Akın yanındaki bira şişesini aldı ve getirdikleri kadehlerden birini aldı ve doldurup tek dikişte içti.
Diğerlerinde kendilerine birer bardak aldılar. Cenk "Ne oldu? Konuşmaycak mısın?" dedi.
Mirza "Konuşsa da bir şey değişmeyecek. Hem ne diyecek ki? Annem ile çevirdikleri oyun yüzünden yıllardır hayatımızı mahvettiler!!" dedi sinirle ve bardağı bir kenara fırlattı.
Akın "Yeter lan!! Beni suçlamayı bırakın!! Annem herkesin canı tehlikede deyince ne yapacağımı bilemedim!! Kabul ettim. Sizin için kabul etmek zorundaydım. Adam her şeyimizi biliyordu!! " dedi.
Mirza kendini tutamayarak abisine sert bir yumruk attı ve yakasından tutup sırtını ağaca çarptı. "Sizin için deyip durma!! Bizim için bir bok yapmadın lan sen!! Çok sevindin değil mi!! Onlar senin yanında kalacak diye çok mutluydum!!" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEMARS
Teen FictionYıkılan bir aile bir daha eskisi gibi olurmuydu? Tekrar bir aile olabilirmiydi? Aradaki kırgınlıklar küslükler bitermiydi? Yıllarca kızına ve oğluna çektiği özlemin sebebinin karısı olduğunu öğrenen bir baba. Anneleri yüzünden kardeşlerinden ve abil...