8 OCAK CUMARTESİ.İYİ OKUMALAR.
.
.
Eve geldiğimizde çok yorgun olduğum için odama bile çıkamamıştım ve direk salona geçmiştim. Koltuğa uzandım. Arkın yanıma çöktü ve "Hayatım. Odaya çıksaydın. Burada belin ağrır." dedi. "Yok canım. Biraz uzanır çıkarım. " dedim. Sonra Akına döndüm ve "Annecim. Şu meşhur meyve kokteylinden hazırlarmısın bana. Çok canım çekti." dedim.
"Yaparım annecim." dedi. Emir "Abi bende yardım ediyimmi?" dedi. Emir küçüklükten beri Akınla birlikte mutfağa girmeyi çok severdi. Akin " Tabi edebilirsin aslanım." dedi. Onlar birlikte mutfağa giderken bende yavaşça doğruldum ve ayağa kalktım. " Ben üstümü değiştirip geliyorum." dedim ve yukarı çıktım.
Giyinme odama geçip şortlu eşofman takımımı giyindim. Ev çok sıcaktı. Saçlarımı açtım ve öyle bıraktım.
Telefonum çalınca çantamdan aldım. Yabancı numaraydı. Kimdiki acaba? Açtım ve "Alo?" dedim. Bir süre ses gelmedi. Sonrasında "Masal. Sesini çok özlemişim. Sevgilim. Nasılsın görüşmeyeli? " demişti bir erkek. Ses çok tanıdıktı ama kim duğunu anlayamamıştım.
"Pardon. Tanıyamadım. Kimsiniz acaba?" dedim. Kısık bir kahkaha attı ve "Ah. Beni nasıl unutursun Masal. Ben Baran. " deyince nefesimin kesildiğini hissetmiştim. Nasıl? Nasıl bulmuştu beni? Bunca yıldan sonra nasıl ulaşabilmişti bana?
"Sen. Sen nasıl buldun beni?" dedim. "Orasını boşver. Nasıl gidiyor Arkın ve çocuklarınızla?" dedi. Sinirlenmeye başlamıştım. "Ne istiyorsun?" dedim. Aldığım nefesler ciğerlerime batıyor gibiydi. Sesini duymak midemi bulandırıyordu. "Eskiden sorsan seni istiyorum derdim. Ama şimdi intikam istiyorum Masal. Arkından intikam almayı çok istiyorum. Seni benden aldı o. Benden onda en değerlisini alıcam. Kızını alıcam ondan." deyince kalbimin sıkıştığını hissetmiştim.
"N- ne diyorsun sen? Asla bir şey yapamicaksın kızımıza. Bir dahada arama beni." dedim sinirle. Tam kapatacağım sırada "Masal. Beni hafife alıyorsun. Ve bu çok büyük bir hata. Eğer dediklerimi yapmassan gözlerinin önünde tüm aileni öldürürüm. Ve bunu herkesten iyi biliyorsun. Yapmışlığım var." dedi.
"B-bak. Ne kadar para istiyorsan veririm. Tüm varlığımı önüne sererim. Ama lütfen. Lütfen çocuklarıma zarar verme." dedim. "Senden istediğim para felan değil. Ben Arkından intikam almak istiyorum. Sana dediklerimi yaparsan kimseye zarar gelmicek Masal. Yarın yine arayıp ne istediğimi söylicem." dedi ve kapattı.
Ağlamamak için kendimi tutsamda sonunda dayanamayıp ağlamaya başlamıştım. Ya bebeklerime bir zarar verirse. Ya da Arkına ve çocuklara. Ne yapıcam ben? Bunları düşünürken daha çok ağlamaya başlamıştım.
O sırada bir anda içeri Arkın girdi ve "Aşkım içeceğini getirdim. " dedi. Hızla gözlerimi silmeye çalışsamda görmüştü. Yanıma geldi ve bardağı masaya bırakıp "Masalım. Ne oldu hayatım? Neden ağlıyorsun?" dedi. Ona söyleyemezdim. Asla söyleyemezdim. Söylersem rahat durmazdı. O adamı öldürürdü. Daha önce zor durdurmuştum. Şimdi asla durmazdı.
"Ş-şey aşkım ben internetten film izliyorum ya. Filmden duygulandımda biraz. Ondam ağlıyordum. "dedim. Yüzümü ellerinin arasına aldı ve "Güzelim kaç kere dedim izleme şu filmleri diye. İzliyorsun sonra ağlıyorsun. " dedi ve sarıldı. Bende kollarımı boynuna doladım. Daha fazla ağlamamak için dudağımı ısırdım.
Ona yalan söylemeyi istemiyordum. Biz asla birbirimizfen bir şey saklamazdık. Ama yapmak zorundaydım. Çocuklarım için bunu yapmak zorundayım. Allah bilir yarın benden ne isticek.
Kızımla ilgili değildir umarım.
Veeee bölüm bittii.
Nasıldı?
Beğendiniz mi?
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi seviyorum.
Görüşmek üzere.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEMARS
Teen FictionYıkılan bir aile bir daha eskisi gibi olurmuydu? Tekrar bir aile olabilirmiydi? Aradaki kırgınlıklar küslükler bitermiydi? Yıllarca kızına ve oğluna çektiği özlemin sebebinin karısı olduğunu öğrenen bir baba. Anneleri yüzünden kardeşlerinden ve abil...