MEMARS : Bölüm 13

2.1K 128 58
                                    


25 Mart Cuma.

İyi okumalar diliyorum güzellerim benim.

♡♡♡♡♡

Medya : Meva ve Mars

.

.

.

.

.

.

YAZARDAN

                 Mars ve Meva Giray ile birlikte büyük bir AVM' ye gelmişlerdi. Meva heyecanla yerinde zıpladı ve "Abii buyaşı çok gücel." dedi. Giray eğilip saçlarının üstüne bir öpücük kondurdu ve "Sakin ol aşkım. Hadi oyuncak alanına gidelim ilk önce. " dedi.

                Mars "Ben savaş oyuncakları alıcam." dediğinde Giray yanağından öptü ve "Savaş oyuncakları olmaz abicim. Sen şu anlık araba ve uçaklarla oyna. Olur mu?" dedi. Bu tür oyuncaklar psikolojisi için iyi değildi. Ve bu yüzden silah oyuncakları almıyorlardı. Mars "Tamam abii." dedi. Meva "Bende barbie oyuncağı alcam abiş. " dedi. Giray alabilirsin abicim. " dedi.

                Üçü birlikte oyuncak alanına gelince çocuklar abileri nin ellerini bırakmış ve oyuncaklara bakmak için koşuşturmaya başlamışlardı. Giray ise onları izliyordu. Ve henüz sürprizi bitmemişti. Telefonunu çıkardı ve Emiri aradı. 

               Emir ise hemen abisinin atamasını yanıtlamıştı.

- Alo abi gittiniz mi?

- Evet mağaza dayız şimdi. Birazdan da kıyafetleri alır cafe'ye geçeriz. Hazırlıklar tamam mı?

- Evet abi. Hazır her şey. Sizi bekliyoruz. Ve bir de Cenk abimin pastayı getirmesini.

- Pasta gelmedi mi hala?

- Hayır. Bekliyoruz. Abimi aradım ama ulaşamadım.

-  Tamam. Ben şimdi ararım tekrar. Görüşürüz orada.

- Görüşürüz abi.

           Giray telefonu kapattıktan sonra tekrar Meva ve Marsa döndü ancak yoklardı. İçini kaplayan korku ile etrafa bakmaya başladı. Onları gözünün önünden ayırmamalıydı. Tüm markete baksa da ikisi de yoktu.

              Çok sinirliydi kendine. Kardeşleri yoktu. O sırada duyduğu sesle durdu ve seslere daha iyi odaklanmak için derin bir nefes aldı. 

                Meva' nın sesiydi bu. Sesin geldiği yöne doğru ilerledi. Mağazadan çıktı ve bir Pet Shop mağazasına girdi sesleri takip ederek. Buradaydı ikisi de. Derin bir nefes verdi ve hızla yanlarına gitti.

             Mars minik bir köpeği severken, Meva ise yavru bir kediyi kucağına almıştı. Giray bu halleri çok hoşuna gitse de az önce yaşadığı korku bu mutluluğu bastırıyordu. Yanlarına gitti ve sert sesiyle "Çocuklar. " dedi. İkisi de abilerine döndü. Abileri' nin yüzündeki sert ifade 'den  yaptıkları hatayı anlayan ikili başlarını eyerken Giray tek dizinin üstüne çöküp ikisinin de ellerini tuttu ve "Çocuklar. Neden bana haber vermeden çıktınız mağazadan? Yanınızda bir yetişkin olmadan bir yere gitmemelisiniz. Siz bunu bilecek yaştasınız. " dedi ciddiyetini koruyarak.

              Meva "Marsa kızma abi. Ben orda hayvanları görünce gitmek istedim. Marsta benimle geldi. Özür dilelim. " dedi. Mars "Benimde Mevaya gitmemesi gerektiğini söylemem gerekirdi.  " dedi. Giray bu ikiliye daha fazla dayanamayarak ikisinin de yanaklarına birer öpücük kondurdu ve "Bir daha olmasın lütfen.  Sizi göremeyince çok korktum. Hadi şimdi gidelim. " dedi.

                   Meva "Abi lütfen kediyi eve götürelim. Ben onu çok sevdim. Hem bak o da beni çok sevdi. Lütfen abiş lütfen." dedi ellerini çetesinin altındabirleştirip dudaklarını büzerek. Mars "Hayır abi. Köpeği götürelim eve. Ben de onu çok sevdim. Bak o da beni çok sevdi. " dedi.

( Annem biraz meyve bir kaç tane de kozalak toplamamızı istedi.

Hayır. Annem bir kaç tane kozalak birazda meyve toplayın dedi.

       ddnddbdbdbdb)

                Giray derin bir nefes verdi ve "Buna ben karar veremem canlarım. Annem ve babama sormamız gerekiyor. Şimdi gidelim. Size oyuncak ve boyama kitabı aldıktan sonra kıyafet de alacaz. Büyük bir sürpriz var." dedi. İkisi de çok sevinmişlerdi.

               Pet Shop tan çıkarken Giray dükkan sahibine dönüp köpek ve kediyi işaret etti. Onları kıramamıştı. Anne ve babasının da ikna olacaklarını biliyordu.

                 Çocuklara boyama kitabı ve oyuncak aldıktan sonra mağazaya gitmişlerdi. Meva hemen elbiselerin yanına gitmişti. "Abi. Bunlar çok güzeell." dedi sevinçle. Mars "Ben spor giyincem. " dedi ve erkek çocuk kıyafetlerine bakmaya başladı. Giray "Bir tanem. Beğendiğin şeyleri al sonra deneyip alırsın. "dedi. Meva "Tamam abişim." dedi ve eline beyaz bir tayt, beyaz kazak ve pembe peluş bir hırka aldı.

                  Mars ise gri pantolon, ten rengi bir sweatshirt ve kot ceket aldı. Giray gri bir bere aldı ve Mars'ın kafasına geçirdi. Giray "Hadi çocuklar kabine gidip deneyelim bunları. " dedi.

              Kıyafetler çocuklara tam olmuştu. Giray "Harika oldunuz. " dedi.

                   Meva "Abi bunlar üstümüzde kalsa olur mu?" dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                   Meva "Abi bunlar üstümüzde kalsa olur mu?" dedi. Giray "Olur tabi." dedi. Kıyafetlerin parasını ödedikten sonra mağazadan çıktılar ve yürüyen merdivenden aşağıya inerek otoparka girdiler. Giray alış veriş poşetlerini bagaja koydu ve çocukları çocuk koltuklarına oturttu.

               Meva "Abi hadi söyle sürprizi. Çok merak ettim." dedi sabırsızca. Giray "Olmaz. Zaten gidiyoruz. Şimdi göreceksiniz." dedi ve öne oturdu.

               Çocuklar bu sürprizi çok beyeniceklerdi. Ve bir de köpek ve kediyi gördüklerinde bayılıcaklardı.





.




.




.

Ve bölüm bittii.

Nasıldı?

Beğendiniz mi?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Köpek ve kediyi de diğer bölümde koyacam.

Sizce çocuklar sürprizi beğenecek mi?     

Bu arada kardeşler hala barışmadı Arkın ile.

Diğer bölümde onları da barıştırmayı düşünüyorum.

Sizce kardeşler kavga mı çıkartırlar yoksa üstünü kapatarak hayatlarına devam mı ederler?

- Yorumlarınızı bekliyorum canlar. Ayrıca diğer kitaplarımı da okuyabilirsiniz.-

Görüşürüz.

Sizi seviyorum. 

MEMARSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin