19 Şubat Cumartesi.
İyi okumalar.
.
.
♡♡
.
Yazardan
Buğra doğruldu ve Mevaya dönüp " Bebeğim sen burada otur. Ben elimi yüzümü yıkayıp geliyim olur mu?" dedi. Meva "Ama ben diğel abişlerimi uyandılıcam." dedi. Buğra kaşlarını çattı ve "Onlar zaten uyanmıştır bebeğim. Sen burda kal." dedi. Meva "Peki. O zaman sen gelene kadar telefonu bana vel." dedi. Buğra telefonunu aldı ve " Ne açmamı istersin prensesim?" dedi. Meva "Fotolaf aç abiş. Fotolaflara bakçam ben." dedi. Buğra "Peki abicim." dedi ve galeriye girip ilik fotoğrafı açtı.
"Nasıl bakıcağını biliyorsun değil mi bebeğim? " dedi. Meva " Evet abiş. Böyle yana çekip bakıyoyum." dedi. Buğra saçlarının arasına bir öpücük kondurdu ve "Aferin sana bebeğim. " dedi ve yataktan kalkıp lavaboya girdi. Meva ise abisinin fotoğraflarına bakıyordu. Diğer abilerinin, annesinin ve babasının fotoğraflarıda vardı.
Sonra Buğra ve bir kızın fotoğrafını gördü. Bu kız kim olabilir diye düşündü kendi kendine. Kız çok yakındı abisiyle. Meva buna sinirlenmişti. Abisine kimse o kadar yaklaşamazdı. Telefonu bıraktı ve kollarını önünde birleştirdi. Kıskanmıştı abisini. Buğra banyodan çıkınca kardeşini böyle görünce gülümsedi ve yatağa oturup Mevayı kucağına aldı. "Bebeğim. Ne oldu? Niye sinirlendin sen?" dedi. Meva "Telefondaki kız kim? Sana niye o kadal yakın? Şevgilin mi val senin?" dedi. Buğra keyifle bir kahkaha attı ve "Sen abiyi mi kıskandın bakalım?" dedi. Meva "Evet. Abim deyi mişin kıskanılım." dedi. Buğra "Kurban olduğlum benim sevgilim yok. O kızda beinimle sadece fotoğraf çekinmek isteyen biriydi. Sonra çektiğimiz fotpğrafları bana atmış. Silicektim zaten bende." dedi.
Meva bu açıklama karşısında gülümsedi ve "İyi. Tamam. O jaman bana söz vel. Hiç sevgikin olmicak. Evlenmicen. Bir dee. Bir daha kızlalla o kadal yakın olmicakşın." deyince Buğra kahkaha attı ve "Tamam deniz kızım. Söz veriyorum. " dedi. Abisinin ona deniz kızı demesi çok hoşuna gidiyordu minik kızın. Meva "Abiş bana hep denij kızı de tamam mı? Çok hoşuma gidiyor. " dedi. Buğra yanaklarından öptü ve "Tamam deniz kızım. O zaman sende bana deniz kokulum de hep." dedi. Meva "Tamam Deniz kokulum. Ama ben acıktım. Hadi didelim vee yemek yiyelim. Şonlada dışalı çıkalım." dedi. Buğra ayağa kalktı ve odadan çıktı.
Herkes sofrada onları bekliyorlardı. Meva babasını görünce "Denij kokulum ben babama gidicem." dedi. Buğra "Deniz kızım benimle kahvaltı yapmak istemiyor musun yoksa?" dedi. Arkın bey "Sus lan. Ver kızımı bana." dedi. Mars "Hayıl ijin velmiyolum ben. İkizim benim yanımda otuyşun. Hem o mama şandalyesinde yemeyi daha çok şeviyor." dedi. Meva "Yetel bee. Ben annişe gitçem." dedi. Masal hanım "Gel annecim." dedi. Buğra Mevayı annesinin kucağına bıraktı ve kendide yerine oturdu. Meva "Anniş ben şeni çok ojledim. Neden dün hiç yanımıza gelmedin?" dedi. Masal hanım "Biraz hastaydım annecim. Odamda dinleniyordum. " dedi. Meva "İyimişin anne. Doktol amcaya gideyim mi?" dedi. Masal hanım gülümsedi ve "Yok annecim. İyiyim ben şimdi. " dedi ve kızının saçlarına bir öpücük kondurdu.
Akın derin bir nefes aldı ve "Baba. Şey konuşabilir miyiz?" dedi. Babasının yüzüne bakamıyordu. Kardeşlerininde öyle. Arkın bey "Çalışma odamdayım. " dedi ve yemek odasından çıktı.
Akında babasının arkasından çıktı ve çalışma odasına gitti. Babasının karşısına oturdu. Arkın "Gel yanıma otur." dedi. Arkın bey oğlunu bu şekilde görmeye dayanamıyordu. Ve onu affetmeye karar vermişti. Akın "Özür dilerim. Çok özür diliyorum senden baba. Ne kadar özür dilesemde işe yaramicak. Affetsende ben kendimi affetmicem. Ama annem canınızla tehdit ettiklerini söyleyince ne yapacağımı bilemeyip kabul ettim. Yıllardır kızın olmasını isterken ben seni kızından ayırdım. Oğlundan ayırdım. Çok özür dilerim. " dedi ağlarken.
Arkın bey oğluna sarıldı ve "Şşt. Affettim ben seni oğlum. Yaptığınız çok büyük bir yanlış ama herkes hata yapabilir. Çocuklar hata yapar anne ve babalar affeder. Kendini suçlama tamam mı? Geç olsada kızımda oğullarımda yanımda. " dedi.
Akın "Teşekkür ederim baba." dedi. Sonra geri çekildi ve "Baba. Annemle konuşucak mısın?"dedi. Arkın bey "Bilmiyorum. Konuşursam kalbini kırıcam. Ama konuşmamam onun kalbini daha çok kırıyor. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum." dedi. Akın "Her iki türlüde kalbi kırık. Seninde öyle. Ama konuşmak en iyisi. Konuşmadan çözemessiniz. Zor olucak belki ama daha iyiye götürebilir." dedi.
Arkın bey "Haklısın oğlum. " dedi. O sırada içeri Meva ve Mars girdi. Meva gülerek "Baba Mays hel yelimizi çikoyata yaptı." dedi. İkisininde her yeri çikolata içindeydi. Mars "Asıl Meva yaptı. " dedi. Akın "Bence ikiniz birlik oldunuzda yaptınız. Yaramazlar sizi." dedi. Meva kaşlarını çattı ve "Biz yalamaj değiliz." dedi. Sonra gülümsedi ve "Şizi öpiyim mi?" dedi. Mars "Aşağıda herkesi çikolata yapdı bu cadı." deyince Akın "Benim işlerim vardı. Görüşürüz. " dedi ve hızla.odadan çıktı. Arkın bey ise ikizlerle kalmıştı. Arkın bey Mevayı kucağına aldı ve "Öp bebeğim. " deyince Meva babasının yanaklarından öptü. Marsta diğer dizine oturdu ve başını göğsüne koydu. Arkın bey kendini çok mutlu ve huzurlu hissediyordu. Aynı zamandada bir tarafı tamamlanmış hissederken diğer tarafıda bir o kadar yarımdı. Ve Masal hanımla konuşmadan dolmicaktı o boşluk.
Yarın konuşucaktı. Herşeyi konuşarak çözüceklerdi.
Veeee bölüm bittii.
Nasıldı?
Beğendiniz mi?
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEMARS
Teen FictionYıkılan bir aile bir daha eskisi gibi olurmuydu? Tekrar bir aile olabilirmiydi? Aradaki kırgınlıklar küslükler bitermiydi? Yıllarca kızına ve oğluna çektiği özlemin sebebinin karısı olduğunu öğrenen bir baba. Anneleri yüzünden kardeşlerinden ve abil...