Pov Lucas
Miałem na sobie granatowy garnitur, granatowe spodnie i jasno różową koszulę.
Była 19.30 więc wziąłem kluczyki do auta, zamknąłem dom i pojechałem po Natalię.Pov Natalia
Skączyłyśmy mnie przygotowywać przed czasem więc usiadłyśmy na kanapie i zaczęłysmy oglądać telewizję. Po 10 min. usłyszałyśmy dzwonek do drzwi. Cała zesztywniałam, dopiero teraz poczułam ogromny stres. Cała zbladłam i niewiedziałam co mam robić. Obróciłam głowę ale Charlott już nie siedziała obok mnie. Musiała pójść otworzyć Lucasowi.
A co jeśli mu się nie spodobam?
A co jeśli uzna, że jednak nie chce że mną iść bo znalazł ładniejszą?
A co jeśli uzna, że się niestosownie ubrałam?
A co jeśli po bankiecie mnie zwolni bo źle się zachowywałam?
A co jeśli się potknę i go ośmieszę?
A co jeśli oczekiwał czegoś innego?
A co jeśli uzna, że wystroiłam się za bardzo?
A co jeśli...
- Natalka! Ktoś do ciebie! - krzyczy Charlott tym samym przerywając mi wymienianie złych scenariuszy
- Już idę - mówię cicho i niepewnieWstaję z kanapy i podchodzę do drzwi cicho wzdychając. Kiedy jestem już blisko podnoszę wcześniej spuszczoną głowę i mnie zatyka. Dosłownie zatrzymuje się w miejscu i przyglądam się Lucasowi. Niewidziałam go przez tydzień a jedyne co się zmieniło to kilkudniowy zarost, który dodaje mu jeszcze więcej atrakcyjności. Ma na sobie granatowy garnitur a pod nim jasnoróżową koszulę. W ręku trzyma bukiet pięknych fioletowych tulipanów. Kiedy podnoszę wzrok na jego twarz widzę, że on również mi się przygląda i lekko przygryza wargę. Jednym słowem on jest hot.
Pov Lucas
Wjechałem na podjazd dziewczyny, wyszedłem z auta i podszedłem do drzwi. Zadzwoniłem dzwonkiem i czekałem aż ktoś mi otworzy. Po sekundzie usłyszałem przekręcanie klucza i w drzwiach stanęła Charlott.
- Hej, ja przyjechałem po Nati
- Cześć, wiem powiedziała mi o bankiecie
- Jest już gotowa?
- Tak, ale pamiętaj jeśli ją skrzywdzisz to będziesz miał doczynienia ze mną - powiedziała z wkurzoną miną
- Obiecuje, że jej nie skrzywdze, zależy mi na niej
- Mam nadzieję. Natalia, Lucas przyszedł ! - krzyknęła Charlott i odsunęła się od drzwi
Po chwili zza ściany wyłoniła się Natalia w pięknej czarnej sukni ciągnącej się aż do kostek. Miała przeźroczyste rękawy i spory dekolt, który ukazywał jej atuty. Skanując ją wzrokiem nieświadomie przygryzłem wargę a kiedy podniosłem wzrok wyżej zobaczyłem, że patrzy na moją twarz. Musiała zauważyć, że się jej przyglądam dlatego szybko odchrząknołem i usmiechąłem się.
CZYTASZ
Opiekunka
RomanceOna- 22-letnia kobieta, która szuka pracy. Mieszka ze swoją współlokatorką, a zarazem najlepszą przyjaciółką w małej kawalerce. On- 25-letni milioner, który dużo przeszedł a by osiągnąć to co ma. Najważniejszą osobą w jego życiu jest jego 5-letnia c...