Min Yoongi jest wpływowym producentem i właścicielem firmy MyG, który dla spełnienia marzeń głodnych sławy chłopcom organizuje przesłuchanie we własnej posiadłości dla przyszłych artystów. Nie trudno ukryć, że przesłuchanie sławnego producenta jest szansą dla Park Jimina, który w obliczach prawdziwej strony mężczyzny dowie się, jaką cenę trzeba zapłacić za marzenia.
Min Yoongi
Lat: 27
Założyciel wytwórni MyG. Surowy prezes i świetny producent muzyczny.
"Dopiero przy mnie staniesz się złotem"Także znany jako: Rąsia Prezesa
Uważa, że marzący ludzie — to ludzie zdesperowani, a ze zdesperowanych najwięcej wyciągniesz, gdyż cena za sławę nie gra roli.
"Zdesperowany artysta, to zdesperowana dziwka, co tu jest niejasne?"
Park Jimin
Lat: 20
Pracownik sklepu obuwniczego. Dobry doradca klienta i ambitny marzyciel.Człowiek ciężkiej pracy, który dla osiągnięcia celu zrobi wszystko.
Otwarty i pracowity chłopak z Pusańskiego osiedla.
Kocha oglądać filmy i grzać się pod kocykiem z lampką wina. Nic lepszego nie ma od leniuchowania w niedzielę ^^
Przez fakt, że walił sobie na widok Leonardo w Titanicu, otrzymał ksywkę Leo.
Nic dziwnego, że na osiedlu wszyscy świętują w Kwietniu: Dzień Na Leo.Jest w trzyletnim związku z chłopaka z sąsiedztwa, którego zna praktycznie całe życie.
Dla Jimina w życiu jest miejsce:
Na miłość i na marzenia.
Kim Taehyung
Lat: 20
Pragnie sukcesu w życiu.
Pieniądze również są ważne, aby móc szaleć na zakupach, jak Ariana w siedmiu pierścieniach.Kocha zwierzęta, jednak nic lepszego nie ma od leżenia całymi dniami w łóżku.
Nienawidzi sportu. Wygląd to jest podstawa.
Jeon Jungkook
lat: 26
Zaciekły trener, który kocha swoje mięśnie. Nonszalancki facet z niezłym ciałem.
Kuzyn właściciela firmy MyG.
Uwielbia wyciągać z nowych uczestników siódme poty.Nie szczędzi sobie romansów, ponieważ ceni każdą aktywność fizyczną.
Jung Hoseok
Lat: 24
Choreograf, nauczyciel tańca.
Surowy trener. Po pracy nie ma nic lepszego od Soju i BBQKim Namjoon
Lat: 26
Producent muzyczny.Znany jest jako krytyk w każdym aspekcie.
Romansuje z nauczycielem śpiewu, gdyż tylko w nim nie widzi powodów do krytyki.Kim Seokjin
Lat: 26
Nauczyciel Śpiewu.
Wesoły i ambitny.Romansuje z producentem muzycznym, uwielbiając jego krytkę.
Taemin
Lat: 21
UczestnikEunwoo
Lat: 22
Uczestnik
Hwang Inyoup
Lat: 25
Chłopak JiminaKim Jongin
Lat: 23
UczestnikKim Mingi
Lat: 21
UczestnikLee Taeri
Lat : 21
Uczestnikinni..
CZYTASZ
Price Of Dream | Yoonmin
FanficMin Yoongi jest wpływowym producentem i właścicielem firmy MyG, który dla spełnienia marzeń głodnych sławy chłopcom organizuje przesłuchanie we własnej posiadłości dla przyszłych artystów. Nie trudno ukryć, że przesłuchanie sławnego producenta jest...