5

197 41 124
                                    

08.12.2021

20:39

"Kendime gelemedim hala dün geceden beridir

Uçtum ardından ama düşsem yeridir

İçimde bir his var ki,tanıyamadım inan ki

Sanırım yenidir,ah ölsem yeridir."

-Yüzyüzeyken Konuşuruz-🎶Ölsem Yeridir

***

Küçük bir Bey varmış,çok güzel gülermiş.Benmişim o da meğersem.

Farklı bir diyardan geldiğine inanmaya başladığım adam,öyle dedi.Bu saatten sonra kimse aksini iddia etmeye cüret etmesin.Her bir şeylere tembihledim.Kitapçıdaki raflara,cebimdeki şekere,haberleri olmamış olsa da otobüs şoförüne ve hemen önümde oturan liseli kadına,evimin olduğu caddenin başında gördüğüm kediye,içten içe beni üşüten rüzgara ve gözüme değen yıldızlara...hepsi de söz verdi bana.Dediler ki:Çok güzel gülen Küçük bir Bey'sin sen.

"Namjoon sence ben küçük müyüm?"

"Yo,dana gibisin."

Sinir etti beni.Tuzu uzatmamı istedi ama uzatmadım.

"Göz var izan var,küçücüğüm işte."

"Aynen,gel cebime gir Hulk."Önündeki tabağa kafanı daldırmamak için zor tutuyorum kendimi manyak adam.

"Güzel gülüyorum ama."

"Dişleksin,tavşana benziyorsun."Ebenin güneyi Namjoon.Ebenin güneyi."Ama tatlı olmadığını söyleyemem."

Yırttın."Acı o."dedim elinde tuttuğu sosu belirterek.Eğer son anda ucundan kurtarmış olmasaydı sesimi çıkarmayacaktım ama.Dingil seni,yanıversin ağzın.

"Nereden çıktı bu sorular?"

"Öylesine sordum işte."

"Anladım,"Anladın evet,lanet olsun bakma bana öyle imalı imalı"yanakların kızardı."

"Birazcık kuduz olmuşum ondandır."

Güldü,şaka yapıyorum sandı."Odana kapanıp duruyorsun bu aralar,soracaktım bayağıdır soramadım.Doktor'la nasıl gidiyor?"

"İyi."

Gözlerini devirdi."Ağzından laf almak çok zor cidden Jeongguk.Anlat,nasıl iyi?"

"Ona alıştım."Önceki doktor deneyimlerimi düşünürsek,ikimiz de biliyorduk ki bu cidden büyük bir şeydi.Çok sevindi böyle dememe,gözlerinde gördüm.Seanslarda ne yaptığımızı sordu,sohbetlerimizden örnek verdim ona.Doktor'un beni tanımaya çalıştığını,yakın zamanda sohbetlerimizin daha da derinleşebileceğini söyledi.Bu çok husursuz etti beni,önceleri olduğu gibi.Hiç belli etmedim Namjoon'a.Aynı konu yüzünden-yine-canı sıkılsın istemedim.

Gün,bitişine ilerlerken pek bir hevesli oluyordu sanki.Akşam,yani benim çizim yapma saatlerim,hemen geliyordu.Bu işin günün hızıyla hiçbir alakası olmadığını,benim akşam saatlerini her zaman iple çektiğimi,esasında;aklımda o olduğu sürece,zaman ve kavramlarını hiç de umursamadığımı düşündüm.Çürütemedim bu düşünceyi.Yenik düştüm her seferinde.Sinir de olmadım.Yatağıma öylece uzanıp,beyaz tavanımı izlerken aslında en başından beri her şekilde yenik düştüğümü fark ettim.Kabulleniyorum bu gerçeği tam şu an,kafayı sıyırmış bir şekilde.

papatyalar || taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin