{Bu bölüm arkadaşım Afel'e ithaf edilmiştir.Yokuşta başarılar,daima.Saygılar,sevgiler ve öpücükler.}
07.01.202322:57
"Bilmem kime gücendin
Hadi gel anlat bana
Değişmem gülüşünü
Tüm dünya benim olsa da
Her kimse seni üzüp,üstüne ağlatırsa
Bir damla su vermem çöllerde kavrulsa da."
-🎶Bırakma Kendini
***"Kamp ve sen?"Sinirden dudaklarımı kemiriyorum,Taehyung yanı başımda olmasa ayıp şeyler saydıracağım telefondaki dingile."Evet dedim ya Namjoon."Güldü ama nasıl gülmek,telefonu biraz uzaklaştırdım kulağımdan.Taehyung da bir şeyler hazırlamakla uğraşsa dahi sürekli gülümseyerek bana bakıyordu.Küfür etmemek için dudaklarımı ısırışım hoşuna gidiyordu sanki.Ne zor bir durumdayım ben."Gülme sen de be!"dedim telefondakine ama Taehyung üstüne alınır gibi oldu."Sana demedim Taehyung'cuğum."diyiverdim hemen.Bu sefer yalnızca Namjoon gülmedi,ikisi birlikte güldüler.Yahu amma zor durumdayım ben,yazıklar olsun.Taehyung sana aşk da olsun,şahsi ricam.
"Kamp maceranı dinlemek için sabırsızlanıyorum Jeon."Eminim öyledir,dalga geçeceksin bilmiyorum sanki.Tabii tabii diye mırıldandım imayla.Güldü yine ve sinir olmak bir yana,özlediğimi fark ettim.Sonra ne zaman döneceğine dair mızmızlandığım dakikalara girdik ve keyfim kaçtı.Birkaç gün daha diyip duruyordu,sinir oldum.Ben Taehyung ile yaşamaya devam etsem ama Namjoon'u da istediğim her an görebilsem olmuyor muydu yani? Yazıklar olsun.İkna olmadım,kapattı telefonu dingil.Çok kaçtı keyfim.
"Asma güzel yüzünü."dedi Taehyung.Ocaktaki yemeği karıştırıyordu benimle konuştuğu anlarda.Arada sırada yüzüme bakıp,işine dönüyordu.Ensesine uzanan saçlarına diktiğim gözlerimi kirpiklerine taşıyabiliyordum sayesinde.İki cennet varmış da gözlerim arasında mekik dokuyormuş gibi bir his.Asma güzel yüzünü diyor bir de,nereye kaçmaya cüret edebilir şimdi benim keyfim?
"Kamp bence bize iyi gelecek."
Ah Taehyung'um,gözlerimi devireceğim bendeki şu devasa hatırın olmasa."Umarım."diye mırıldanabildim anca.Gülümsediğini ve anladığını biliyordum işte.Yemeğimi yemeye devam ettim,kaldırmadım başımı.Biliyor benim dikkatimi nasıl çekeceğini tabii bir şeyler denemek ister misin diye sordu.
"Nasıl,nasıl bir şeyler?"Şu çapkın gülümsemesi yerleşti yüzüne.Taehyung'um neden beni yoldan çıkarır gibi bir halin var?Aptallığım üzerimde,her zamanki hali sonuçta.
"Bayağı iddialı olduğum bir içki koleksiyonum var ve içimden bir ses senin denemen gerektiğini söylüyor."
"Alkolle aram pek iyi değil."diyiverdim buruşturduğum suratımla.Birkaç yıl öncesinde yaptığım saçma sapan şeyler geldi aklıma,sinir oldum."Bayağı saçmaladığım an var."dedim dürüstçe."Hatta Namjoon'la saçmalıklarım sayesinde tanıştık."
"Küçük Bey,hikayelerini dinlemek için ne kadar hevesli olduğumu tahmin dahi edemezsin."Pahalı olduğu çok net anlaşılan birkaç şişeyi tutuyordu bir elinde,öylesine garip ki herifin şişe tutuşu bile deliliğimi bir üst seviyeye taşıyacak gibiydi."Ancak ben;yalnızca benimle,bu geceyi yaşamanı istiyorum."Taehyung,gözlerin gözlerime değdiği andan beri ben her şeyi yalnızca seninle yaşıyorum diyemedim."Sanki hayatımızda ilk defa şarap tadacakmışız gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
papatyalar || taekook
FanfictionMorumsu bir gökyüzü;altında papatyalar,uçuşan kelebekler ve kuduzlar.