chapter 2🚫

1.1K 195 20
                                    

Hoseok 🦄
Jake 🐧
Han nura 🥀
Mister Han 🔅

..............................................................................................

මාධ්‍යවල වගේම හැම කෙනෙක්ගෙම ප්‍රධාන මාතෘකාව උනේ Hope holding වල අයිතිකාරය උන ජන්ග් හෝසියෝක්ගේ සහ HN company එකේ අයිතිකාරය උන හන් මින්දෝගේ ලොකු දුව වන හන් නූරාගේ විවාහය ගැන.

හෝසියෝක්ගේ කඩවසම් පෙනුම වගේම නූරාගේ සරාගී පෙනුම නිසාම මේ විවාහය හැමෝම අතර ප්‍රසිද්ද උනා..JH ට අනුව මේ විවාහය පළිගැනීමක් එක අතකින් බිස්නස් ඩීල් එකක් වෙනකොට , මාධ්‍යයට අනුව නම් මේ විවාහය ආදරණීය යුවලකගේ සුන්දර ආරම්භයක් උනා.

කාලය ටිකෙන් ටික ගෙවිලා ගිහින් එක දවසක නූරා හෝසියෝක්ගේ බිරිද වෙනකොට , නූරා JH ගේ මරන තුරුම්පුව උනා..හැමෝගෙම අත්පොලසන් මැද , මාධ්‍ය ඉස්සරහ හැමෝටම පේන්න ලක්සරි වෙඩින් හෝල් එහෙක හන් නූරා , ජන්ග් නූරා වෙනකොට JH එයාලගේ මංගල රාත්‍රියෙන්ම හැමදේම ආරම්භ කරා.

JH ගේ ප්‍රධානම අරමුණ උනේ හන්ගේ ප්‍රදාන මූලස්ථානය හොයා ගන්න එක.. නූරා ඒ ගැන දන්නවා කියලා හොදටම දන්නවා..විවාහය දක්වා ගෙන ගියේ මේ ගැන මුලදි දැනගන්න උත්සාහ කරොත් හන්ට සැක හිතෙන නිසා..හන් කියන්නේ ලේසි පහසු කෙනෙක් නෙමෙයි කියලා underworld එකේ ඕනම කෙනෙක් දැනගෙන හිටියා..විවාහය දක්වාම මේක දුරදිග යන්න උනේ ඒකයි.

හැබැයි JH ට වැරදුන එක තැනක් තිබ්බා..ඒ නූරා ගැන සුලුවෙන් හිතපු එක..කෙල්ල කටින් කොච්චර ගන්න හැදුවත් කෙල්ල නෙමෙයි වචනයක් කිව්වේ.. මත් කරලා ගන්න හැදුවත් නූරාව ලේසියෙන් මත් වෙන්නේ නෑ..ඒ නිසාම නූරා වගේ කෙනෙක්ගේ කටින් එහෙම දෙයක් ගන්න පුලුවන් අන්තිම විදියත් හෝසියෝක් උත්සාහ කරන්න ගත්තේ ඒ නිසයි..

🦄 babygirl ??

🥀 ම්ම්...ඔප්පාහ්..

බාත්රොබ් එකත් ඇදන් කොන්ඩේ පිහිද පිහිද ඉන්න කෙල්ලගේ බෙල්ල පුරා හෝසියෝක් හාදු තියන්න ගත්තා.

🥀 do you want play with me ??

තොලත් කොනකින් හපාගෙන කෙල්ල මත් වෙන හැගීමකින් අහනකොට හෝසියෝක් කරෙත් කට කොනකින් හිනා වෙලා කෙල්ලගේ තොල් වලට බර උන එක..කෙල්ලත් පෙරලා හෝසියෝක්ගේ තොල් අතර දගලනකොට හෝසියෝක් ටිකක් වෙලා ඉදලා ඒ තොල් වලින් ඈත් උනා.

 Mafia Daddy | JH || Completed ✔️✔️Where stories live. Discover now