chapter 10

856 191 45
                                    

After 8 years

රූහි...රූහි...රූහි....

යොන්ජුන්...යොන්ජුන්...යොන්ජුන්....

කමෝන් රූහී...රූහි..රූහි...රූහි....

යාහ් යොන්ජුන් කෙල්ලෙක්ගෙන් ගුටි කන්නේ ලැජ්ජ නැද්ද...

හූ..හූහූ........මෙන්න ඉස්කෝලේ චන්ඩියා කෙල්ලෙක්ගෙන් ගුටි කනවා...රූහි...රූහි...

හොදට ගහන්න රූහියා...ඕකට ඔහොම කරලා මදි..

රූහි..රූහී...රූහි....

✒️ මෙතන මොකක්ද වෙන්නේ ??

එලියේ ලමයිගේ සද්දේ නිසාම ප්‍රින්සිපල් ආවේ මෙතන වෙන්නෙ මොකක්ද කියලා බලන්න.

යාහ්...රූහි ප්‍රින්සිපල්...

රූහි ඕක නවත්තනවා...යොන්ජුන්...

✒️ ඔය ලමයි දෙන්නා දැන්ම ඕක නවත්තනවා ද ?? නැත්තන් මන් වේවැල ගන්න ද ??

ඒකට නම් බය උන කෙල්ලයි කොල්ලායි රන්ඩුව නැවැත්තුවා..කෙල්ලට කෙසේ වෙතත් කොල්ලාට නම් කෙලින් ඉන්නවත් පනක් නෑ...හොදට කාලා ඇදුනුත් ඉරිලා..දතකුත් ගැලවිලා....

දෙන්නා හොර පූසෝ දෙන්නෙක් වගේ ප්‍රින්සිපල් ලගට යන විදියට එයාලගේ ක්ලාස් ටීච වෙච්ච සියොක්ජින් නම් හිනා යන්න ආවත් බොහොම අමාරුවෙන් හිනාව තද කරන් හිටියේ මේ කෙල්ලයි කොල්ලායි කවදාවත් හැදෙන්නෙ නැති නිසා.

✒️ දෙන්නාම ඔෆිස් එකට එනවා

ප්‍රින්සිපල් සර් බැනලා ගියාම රූහි ජින් දිහා ආයාචනාත්මක බැල්මක් දැම්මේ අනේ මාව බේරගන්නකෝ කියලා කියන්න වගේ..ජිනුත් අද නම් මට ඔයාව බේරගන්න බෑ කියලා මූනෙන්ම ඉගි කලා..කෙල්ලත් ඉතින් මූන බෙරි කරන් ප්‍රින්සිපල් පිටිපස්සෙන් ගියා.

✒️ හිටගන්නවා ඔහොම දෙන්නාම

ප්‍රින්සිපල් ටිකක් සැරෙන් කිව්වාම දෙන්නම හ්ම් සද්දයක් නැතුව ඉස්සරහින් හිටගෙන හිටියා..

✒️ රූහි...ගෑනු ලමයෙක් නේද ?? බලනවා යොන්ජුන්ගේ දතකුත් කඩලා

කෙල්ල ඒකට නම් ප්‍රින්සිපල් සර්ට හිනාවක් දාලා එයාගේ සුපුරුදු කතාව පටන් ගන්න හැදුවේ...

 Mafia Daddy | JH || Completed ✔️✔️Where stories live. Discover now