I'm guessing you're an Aquarius

313 11 0
                                    


"...chcem ťa len vidieť," hovorím do telefónu a posúvam si jedlo vidličkou. Práve som mala obednú prestávku a telefonovala som s Williamom. Keďže mi včera neskoro večer volal, sľúbil mi, že mi zavolá skôr, ako pôjde spať, takže sme si volali a rozprávali sa počas mojej obedňajšej prestávky. Minulú noc som mala problémy so spánkom z toho, že som bola s Harrym, takže som si musela vziať nejaké tabletky, aby mi pomohli zaspať.

Nebola som vyrušená, ale cítila som sa vínna za to, že som sa vôbec dostala do tejto situácie a mala som myšlienky, to urobiť. To, z čoho bol dostatočne privilegovaný, keď si myslel, že by som s ním podviedla svojho priateľa, bolo mimo mňa. Iste, Harry bol pekný, ale ja som vo vzťahu s nim skočila. Už som sa s ním nechystala stretnúť a hneď ako som prišla domov, zablokovala som si jeho číslo. Viem, že som ho musela vidieť okolo budovy, keďže tam vždy bol, samozrejme, že mi nerobilo problém ho osloviť, ale už s ním nebudem chodiť na večere, nieto byť s nim sama.

"Ani nevieš, ako veľmi mi chýbaš, Beau." Povzdychne si William do telefónu. "Hej, zajtra mám voľno. Prečo si nedáme FaceTime, keď si bez práce? Môžeme z toho vyťažiť maximum." Počula som na jeho perách mierny úškrn a presne som vedela, čo naznačuje.

Žiaľ, nebola by to možnosť. „Rada by som,“ hovorím. "Ale dnes večer mi začína menštruácia." Počujem, ako zastonal do telefónu.

"No, môžeš ma aspoň pobaviť, vieš?" Neviem si predstaviť, aké to musí byť pre neho ťažké asi tak ako pre mňa. Viem, že má rád sex a je ťažké byť od seba.

"Hej, Beau? Roberts ťa chce vidieť." hovorí Leah.

"Zlato, musím ísť, ale zavolaj mi, kedykoľvek budeš môcť - dobre? Milujem ťa." Potom, čo mi povedal, že ma tiež miluje, zložím telefón, vyhodím zvyšok nedojedeného jedla do koša a idem smerom ku kancelárii pána Roberta. "Dobrý deň, volal ste ma?" Povedala som a hneď ako som sa dostala do dohľadu, dych sa mi zatajil v hrdle, keď vidím dvoch mužov v jeho kancelárii, jedným z nich nie je nikto iný ako Harry.

"Tu je!" Roberts vstane, rovnako ako dvaja muži, Harryho tmavé oči neopúšťajú moje a ja som nútená nervózne odvrátiť zrak. "Náš záchranca, Beau." Muž vedľa Harryho vstal, zdalo sa, že svojím postojom a osobnosťou presadil dominanciu, takže som mala sklon veriť, že toto bol ten mocný newyorský obchodník, o ktorom všetci hovorili.

Jozef Fox.

Naše ruky sa spoja v pevný stisk. „Rád ťa spoznávam, myslím si, že toto by bol dobrý spôsob, ako sa raz a navždy dostať z centra pozornosti,“ smeje sa. "Ospravedlňujem sa, toto," privedie Harryho vedľa seba, "je môj syn, Harry. Nebol by som tu teraz, keby nebolo jeho, povedal mi všetko o čísle 8, existuje tu toľko potenciálu."

S Harrym si podáme ruky. "Rád ťa spoznávam," povedal a ignoroval môj spýtavý pohľad, ktorý som mu venoval. Vedela som, že má Harry peniaze, súdiac podľa jeho oblekov, bytu a auta, na ktorom jazdil, ale nikdy som si nepredstavovala, že bude synom obchodníka. "Dúfam, že čoskoro budeme môcť spolupracovať." Pustí moju ruku, hoci jeho prsty sa na sekundu vznášajú nad mojimi.

Odkašlem si a odvrátim zrak. "No, ani nemôžem povedať, ako veľmi sa na vás teším a ako veľmi si želám, aby táto spoločnosť rástla." Dochádzal mi dych, čím dlhšie boli všetky oči na mne, hlavne Harryho. "Viem, že to bola dobrá voľba."

"Sľubujem, že urobíme všetko pre to, aby ste boli hrdý." Hovorí Joseph s úškrnom na tvári. Keď ma pán Roberts pustil, dala som si za úlohu vrátiť sa k svojmu stolu a zhlboka sa nadýchnuť.

"Toto je môj syn, Harry."

Nielenže sa ma pokúsil sexuálne zapojiť, ale priviedol do môjho pracovného priestoru aj svojho otca. Myslela som si, že je možno nejaký agent, ktorý prinútil ľudí pomáhať malým podnikom alebo niečo podobné, nikdy by som si to nepomyslela. Prečo Fox? Pamätám si, že mi povedal, že jeho priezvisko je Styles – klamal mi?

Only Angel [h.s] *sk*Where stories live. Discover now