Keď som sa na druhý deň zobudila, bolelo ma od vnútorných stehien až po kolená. Tá bolesť mi pripomenula, že sme s Harrym mali minulú noc sex. Nemohlo to byť z "behu", pretože z koho si robím srandu? Väčšinu času po parku chodím. Úprimne som mala pocit, že moje panenstvo narástlo späť alebo čo, pretože do riti, nepamätám si, že by som niekedy pri sexe cítila taký tlak.
Tiež si naozaj nepamätám, že by som niekedy mala orgazmus zo samotného sexu, myslím tým, že som nemusel vybíjať svoj vibrátor, aby som dosiahla svoj vrchol. Možno to bolo tým výpraskom alebo ťahaním za vlasy alebo tým, ako sa Harryho prsty zaryli do mojich bokov, alebo jeho špinavé reči, ale určite to bolo prvýkrát, čo som mala orgazmus len zo sexu.
"Nikdy nezostávam u svojho podriadeného, viem, že technicky ešte nie si môj podriadený, ale usúdil som, že teraz máš o čom premýšľať, takže ťa nechám." ten muž mal úplnú pravdu. Myslela som na včerajšiu noc, odkedy som sa dnes ráno zobudila. Moje prsty obkresľovali miesta, kde boli jeho ruky na mojom tele. Spôsob, akým ma svojimi perami bozkával, ako keby bol dlho vyhladovaný, ako si jeho ruky našli miesto na mojom tele a ako perfektne sedeli.
Pokrútim hlavou, jeho hlas mi stále znie v hlave. "teraz máš o čom premýšľať, takže ťa nechám." Správne, zmluva, ktorá mi odoberie právo myslieť sama za seba. Klamala by som, keby som povedala, že náš sex včera večer ma neprinútil premýšľať o tom, že by som tú prekliatu vec skutočne podpísala, ale viem, že myslím len v mene žiadostivosti. Som si istá, že dokážem nájsť to isté s niekým iným a nemusím sa báť, že mu upíšem svoju dušu.
"Hej!" Som prekvapená, keď kráčam po chodníku, po ktorom kráčam skoro vždy, keď prídem do Central Parku. Zdvihnem zrak a vidím, ako Colson beží ku mne a pohybuje sa popri mne chôdzou.
"Ach, ahoj," poviem prekvapene, že ho vidím. "Čo tu robíš?" Zvyčajne nechodím do parku takto skoro, bolo to len dnes, pretože som sa nudila.
„Tu si väčšinou chodím zabehať,“ hovorí a utiera si pot z čela. Bol bez košele, jeho pokožka mokrá plná roztrúsených tetovaní, ani jedna časť jeho trupu nebola nedotknutá atramentom. "Včerajšia noc musela byť šialená, čo?" Venuje mi úsmev.
Pokrútim hlavou. "Počuj, to som vôbec nebola ja. Ak mám byť úprimná, trošku som sa nechala uniesť"
Colson zdvihne ruky na znak kapitulácie. "Hej, nesúdim ťa." Usmeje sa a ja sa usmejem tiež. "Takže to chápem správne, že už nemáš frajera? Ach, mimochodom, ak si si to nevšimla, narážam na teba."
Jeho úprimnosť ma zaráža. "Už nie," priznávam. "Som slobodná a momentálne nikoho nehľadám." Musím povedať, že nehľadám vzťah, potrebujem si od toho oddýchnuť a sústrediť sa len na seba a svoju kariéru.
Colson bzučí a prikývne. "Áno, nie, chápem. Ani ja si nikoho nehľadám, páči sa mi byť voľným vtákom. Uvidíš, aj tebe sa to bude páčiť." Colson sa usmeje skôr, ako mu začne zvoniť telefón. "Dobre, už by som mal niekde byť, takže sa hádam uvidíme neskôr, Beau." Zamávam naňho, keď uteká späť opačným smerom a ja som zostala sama. Vnútorne bojujem sama so sebou, či mám ísť domov alebo pokračovať v „behu“, ale keď mi zazvoní telefón s novou textovou správou od Harryho, moje rozhodnutie je rozhodnuté.
HARRY:
Dnes by som sa chcel stretnúť.BEAU:
Máš šťastie, že nemám čo robiť.HARRY:
Väčšinou nemáš čo robiť. Stretneme sa dnes večer v mojom byte.BEAU:
Prečo nie teraz? Nudím sa.HARRY:
Dnes mám náročný deň, buď trpezlivá.Zastonám, keď lenivo kráčam k svojmu autu, ktoré som si tentokrát priniesla. Utekať z môjho bytu do parku nebol až tak dobrý nápad a som tak rada, že tam bol Harry a vzal ma domov. Keď prídem domov, umyjem špinavý riad a zalejem rastlinu, ktorej som v skutočnosti nevenovala veľkú pozornosť. Moja mama vie, že nemám talent starať sa o rastliny, ale dala mi rastlinku, aby som sa o ňu starala?
YOU ARE READING
Only Angel [h.s] *sk*
RomancePrvá KNIHA v Only Angel TRILOGII. Beau má dvadsaťštyri rokov a presťahuje sa do New Yorku, aby si splnila svoje sny o žurnalistike. Sníva o práci pre Vogue, ale číslo 8 bolo viac vyhovujúce. Každý musí niekde začať, však? Harry Styles je záhadný dva...